Pt.8

230 16 5
                                    

Hello, so sorry la sbb tak udpate for a long time. Yah exam right ? I need to study, and others. So i'll try update asap ok? Byee
_____________________________________

" kim taehyung...taehyung..Ha?! Kim
taehyung!? " seulgi menjerit.

Taehyung yang berada didepannya cepat cepat menekup mulut seulgi.

" yah!kalau ye pun kau ni fans aku! Tak payah la jerit kuat kuat! Malu org pandang! " seulgi angguk.

" Yah, dulu kau keding je , skang dah tough! " seulgi menepuk-ii bahu taehyung.

Dia terpaksa berjengket sedikit utk berpaut tangannya di leher taehyung. Maklumlah shorty. Taehyung yang nampak perlakuan seulgi itu terus berjengket. Sengaja nak bagi seulgi stress.

" yah kim taehyung!! " tak semena-ii satu pukulan hinggap di kepala taehyung.

" ahh appo.. yah! Neo jeongmal nak buat mcmni?! Nak aku hebohkan pasal ko dulu quenka... " seulgi terus menekup mulut taehyung. Lalu berbisik..

" kalau kau nak mati, hebohkan. Biar aku tunjuk queenka sebenar mcmmana , aranna? " kata kata seulgi itu cukup membuatkan bulu taehyung meremang.
Taehyung terpaksa angguk. Ketika itu jihyun dtg.

" seulgi, petang ni class cance... " kata kata jihyun terhenti apabila ternampak seulgi menekup mulut taehyung dan muka mereka amat dekat. Taehyung &seulgi cepat cepat berubah posisi.

" class cancel? Apesal? " soal seulgi
" prof gideok tak dpt dtg harini. Bini bersalin! "

" woah dapat zuriat dah ! Mesti buat tiap tiap hari! " seulgi dan jihyun gelak sesama sendiri. Manakala taehyung memerhati mereka dengan muka pelik.

" ha ji, ni aku nak kenalkan, kawan lama aku. Kim taehyung. Taehyung ni Jihyun. Psst.. dia single! " jihyun mencubit peha seulgi.

"Ahh appo!! " seulgi mengusap-ii pehanya. Jihyun bow. Taehyung hanya sengih.

" taehyung, khaja! Dah lama tak borak dengan kau!jihyun ah anneyong! " seulgi menarik lengan taehyung ke atas bumbung.

Mereka berdua duduk dikerusi . Seulgi menghirup udara segar.

" so, seul. Kau dengan siapa skang? " soal taehyung. Seulgi memandang taehyung.

" nama dia park jimin. Tapi aku taknak pun jadi gf dia.. dia paksa.. " muka taehyung mula srs.

" mwo? Kenapa kau tak tolak je permintaan dia tu?! " seulgi menghenjut bahunya.

" kalau aku boleh, dah lama aku buat wey. " seulgi mendonggakkan kepalanya mengadap langit. Matanya ditutup.

' tak guna punya jimin! Aku takkan bagi kau permainkan hati seulgi! ' -hati taehyung.

*_*_*_*_*

Jimin menghentak fail failnya . Dia sungguh geram dengan taehyung.

" bob! Aku nak kau cari , siapa namja tu! " ucap jimin.

" tapi boss, bukan boss suka seulgi pun.. kenapa boss nak sgt tahu psl namjatu? "

'Betul jugak kata bob.. asal aku tetiba ni? Sedar jimin sedar! ' -hati jimin

" Lupakan.. kau boleh keluar sekarang. "
" psl namja tu...? "

" lupakan. Setkan dinner aku dengan omma. " bob angguk lalu keluar.

To: omma
From: jimin

=omma,chim dah suruh bob setkan dinner kita. Chim taknak dinner lama lama. RIMAS.bye.

To: jimin
From: omma

=chim.. ni dinner dengan yeojachin kamu... biarlah lama sedikit. Omma nak sangat kamu berbaik dengan yeojin.

To: omma
From: jimin

=mwo? Yeojachin? She betrayed me. Im done. Tonight 8:00 pm until 8:15 pm only.

[Mlm itu]

Jimin masuk ke restoran De'loraine. Jimin ternampak yeojin dan ommanya. Jimin terus duduk di tempatnya tanpa bow.

" anneyong jimin-ahh.. " yeojin cuba memegang tangan jimin tapi cepat sahaja jimin menarik tangannya.

" park ji... " yeojin menyuruh omma jimin senyap. Yeojin angguk tanda 'saya boleh buat ni ' . Maka omma jimin keluar dri situ.

" jimin.. U sihat? "
" sihat. "

" U tak rindu I ke? "
" tanya soalan bodoh apahal? "

" U.. I mintak maaf sebab I Cheating On You.. Dia Yang start dulu. I tak pernah tipu U psl Perasaan I.. " jimin memandang yeoja didepannya itu.

Entah kenapa terasa kesian tengok yeoja didepannya.

" Selama U takde.. I takde kerja. Job model I ada pengganti baru. I tak terurus... can we... be back together? "

ENDDDDD
SOOO HOWWWWW
BESSTT TAKK?
BTW I GLAD GILA DPT GI CONCERT EXO!!!! KAI BETUL BETUL DUDUK INFRONT OF ME.! DIA JUGAK IDOL I! SUMPAH TIME TU DIA SENGIH KAT I! BEST SANGAT SANGAT SANGAT!

{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]Where stories live. Discover now