[ di hospital ]
Jihyun sdg lena tidur disisi seulgi.(pepandai lah ko imagine).
Knock.
Knock.
Knock.Jihyun terjaga, dia memusingkan kepalanya ke arah pintu. Jihyun berlari utk membukakan pintu utk eunji kerana tangan penuh dgn buah tangan
" mana gayoon? " ucap jihyun dgn nada perlahan
" tah dia, tadi aku ajak , tapi dia macam takut. Nih kau dah makan belum " jihyun geleng.
" anja, makan lah dulu, ni pun aku sempat order bubur mcd " jihyun sengih lalu menolong eunji meletakkan makanan di meja.
----
" gayoon, mana seulgi? " soal jimin apabila ternampak gayoon sedang membeli makanan. Gayoon memandang jimin dengan sekilas lalu pergi dri situ. Tapi tangan jimin pantas merentap lengan gayoon.
" seulgi eodinya! " jerit jimin. Semua mata memandang mereka.
" tak perlu lah kau jerit! "
" mana seulgi?! "" ahh molla yo! Kenapa tanya aku! Tan..tanya lah jihyun! "
" aku tanya dia,tapi ada org potong talian, ckp kat aku mana seulgi! "
" ahh aku kata tak tahu tak tahu lah! Degil nak tahu sangat kenapa! Bukan dia mati pun dekat sana! " jimin memandang gayoon dgn pandangan pelik.ketika itu yeojin datang menarik gayoon ketempat lain. Kata kata gayoon itu meninggal 1001 persoalan di kepala jimin.
----
Beep.
Beep.
Beep.
Seulgi masih belum bangun. Dokter kata kemungkinan dia dalam koma.
Krekk...
Bunyi pintu wad seulgi dibuka.seorang yeoja masuk diwad seulgi. Jihyun & eunji keluar utk membeli makanan . (Ape daa. Dah makan pun nak makan lagi kee ) yeoja itu smirk lalu perlahan lahan mengusap pipi seulgi lalu berbisik di telinga seulgi.
" selamat tinggal , kang seulgi. Lepas ni tak dapat kau jumpa jimin. Eunji . Taehyung .Jihyun . Omma . Appa . Kau, sedihnya hidup kau kan? Aku akan bunuh kau slow slow. Jangan risau. Takkan sakit punya. Hihi " ketika itu kedengaran seperti ada org bercakap-ii. Yeoja itu mengetahui yang jihhyun & eunji sedang menghampiri wad itu.
" nampaknya kali ni bukan masa yang sesuai. Takpe. Aku tinggalkan sedikit je. Sikit je tau. Tak sakit :)) " yeoja itu mengeluarkan pisau lalu menghiris wrist seulgi. Dia mengelap sedikit darah dgn ibu jarinya lalu meninggalkan kesan itu dipintu wad.
" eh siapa yeoja tu? Kenapa dia keluar dari wad kita ? " soal eunji.
" nurse kot. Dah lah khajaaa...ahh!! Darah! Omo! " terkejut beruk jihyun apabila ternampak kesan darah di tombol pintu. Eunji menekup mulut jihyun.
" diamlah sikit.karang org ingat ada murder kat sini! Nurse tu punyaa la tu. Dah jom masuk. " jihyun berlari mendapatkan seulgi. Baru sahaja dia nak bersyukur yang seulgi selamat.. dia terkejut apabila ternampak kesan dihiris pisau di wrist seulgi.
Jeng jeng.
Saje nak update lagi.
Tapi short jelah yang ni.
Ada 412 words je. Heheh.
Jangan marah ya gais. So i bet this story end on 20 chap. So happy reading :))
YOU ARE READING
{C}Love Affair ☁ SeulMin [2016]
فكاهة【BOOK 1】 "Jadi girlfriend aku " -jimin ●Park Jimin ●Kang Seulgi ●Kim Jihyun ●Park Gayoon ●Jeong Eunji ●Choi Yeojin ●Kim Taehyung {Extra cast nanti author habaq naih?} {Thankyou to @yoonkiera for the poster^^} ❪Highest ranking ; #44 in Humor ❫ ❪ 3 Se...