Capitolul 04 - Incercari

174 18 2
                                    




Lumina era aprinsa, semn ca tatal meu era deja acasa. Imi inchei geaca pana sus si-mi dau tot parul in fata, in speranta ca pot acoperi semnul dureros pe care mi l-a lasat Mark. Deja mi-l imaginez stand pe canapeaua din living picior peste picior asteptandu-si prada ca un criminal in serie din filmele alea de groaza. Intru inauntru fara sa mai stau nicio secunda pe ganduri facandu-mi rugaciunea in minte. Ceea ce vad ma face sa ma incrunt putin in semn ca m-am inselat si de data asta. Ma duc in bucatarie si fac ochii marii cand il vad pe tatal meu gatind in timp ce fredona niste versuri total necunoscute mie.

- Sa stii ca te aud Selena, asa ca nu te mai holba la mine si aseaza tacamurile pe masa! Imi musc buza suparata pentru ca am fost prinsa si fac intocmai cum spune el apoi, ma asez pe singurul scaun din fata mesei rotunde din living

- Ma duc sa-mi aduc si eu un scaun! Spune acesta vesel in timp ce aseaza minunata lasagna pe masa si paraseste camera.

Inspir mirosul incantator lihnita si incep sa mananc din ea . In ciuda a tot ce s-a intamplat in ultimile zile si a faptului ca nu m-am alimentat deloc corespunzator, corpul meu nu da niciun semn ca ar fi ranit lasandu-ma sa mananc linistita.

- Nici sa nu indraznesti sa mai iei si bucatica aia! Apare acesta cu scaunul in mana si ma intrerupe inainte sa bag a doua bucata de lasagna in gura

- Acum poti! Spune acesta in timp ce se aseaza langa mine la masa si incepe sa infulece

- Cand am intrat in casa nu ma asteptam sa te gasesc asa... vesel. Ma gandeam ca o sa incepi sa tipi, sa-mi faci morala ca am intarziat.. chestii de astea! Spun eu printre inghitituri

- Trebuie sa vorbim! Spunem amandoi in acelasi timp, apoi zambim din cauza coincidentei.

- Incep eu! Spune si adopta o pozitie serioasa

- Selena, stiu ca nu voi putea sa o inlocuiesc niciodata sa o inlocuiesc pe mama ta si mai stiu si ca te-ai fi asteptat sa tip la tine si sa te cert pentru ca ai intarziat, dar... aii crescut, esti adulta! Am incredere in tine ca stii sa-ti gestionezi viata.Tu, singura stii ce e cel mai bine pentru tine! Incerc sa fiu un tata bun si chiar daca sunt barbat sa stii ca stiu - .. Il opresc inainte de a incepe sa porneasca o discutie jenanta, nu e tocmai normal sa discut despre sex, menstruatie sau mai stiu eu ce, cu el.

- Tataa! Ma uit atent in ochii lui.Tu esti si ai fost mai mult decat mama! In primul rand, tu nu ai fi facut niciodata lucrul ala josnic, esti prea bun ca sa ranesti pe cineva. In legatura cu celelalte, sa nu te indoiesti niciodata in privinta mea. Tu esti tot ce mai am acum! Spun sincer, iar acesta ma imbratiseaza parinteste.

- Esti hotarata sa dam pagina impreuna si sa dam o noua sansa vietii? Ma intreaba el usor temator.

- Nu tata! Spun si fac o pauza, ochii i se maresc vizibil din cauza confuziei, iar eu zambesc in sinea mea. O s-o rupem!

- Ce era toata faza aia cu soferul personal si masina aia scumpa? Spun eu dintr-odata, amintindu-mi toata scena aia mai mult decat penibila.

- Pai.. o, Doamne! Uite cat e ceasul! Spune acesta, tonul sau fiind in urcare.

- Asa, si cei cu asta? Ai ora de rugaciune? Te-ai calugarit cumva cat am fost plecata? spun si afisez un zambet batjocoritor

- E tarziu! Sa nu uitam ca eu am mai si muncit azi.. Spune el pe un ton comic.

In tot acest timp in care incerca sa para convingator privindu-ma acuzator, eu doar aprobam din cap si-mi strangeam buzele intr-un mod comic, ironizandu-l.

- Minti! Spun simplu si-i zambesc invingatoare , taindu-i tot avantul.

- Apropo, trebuie sa vorbim de inscrierea ta la facultate, Selena! Spune, acum razand el de mine.

E simplu, daca vrei vreodata sa scapi se vreo discutie cu copilul tau rebel si sa-i tai tot tupeul, aminteste-i de scoala si te poti declara deja invingator.

Ma ridic de la masa fara sa zic nimic, auzindu-i in acelasi timp chicotul. Ii fac cu mana si urc grabita in camera mea. Stie ca nu imi place sa vorbim despre facultate si profita de chestia asta, mai exact profita de statutul de parinte.

Camera este exact cum am lasat-o. Ma indrept catre dulap in timp ce-mi arunc tenesii intr-un colt al camerii, imi iau un tricou, o pereche de boxeri si o pereche de pantaloni albi scurti. Intru in baie si potrivesc apa asa cum imi place mie in timp ce ma dezbrac. Intru sub apa calda, contactul cu aceasta facandu-mi corpul sa se relaxeze instantaneu. Imi samponez usor parul apoi imi masez usor scalpul clatindu-l in acelasi timp. Iau un burete de baie si gelul de dus *care nu stiu de unde a aparut* si incep sa-mi curat usor corpul.

In cele din urma ma indrept clatinandu-ma spre pat in timp ce-mi iau telefonul si incarcatorul din geanta. Bag telefonul la incarcat si ma bucur ca priza era fix langa pat. Ma trantesc in pat epuizata si incerc sa adorm, dar nu reusesc din cauza nenorocitului de Mark care nu-mi iese din cap. Fiecare atingere, fiecare privire... numai cat ma gandesc la asta simt un fior cum imi traverseaza corpul. Imi duc mana involuntar la gat si simt o usoara durerea, semn ca aceasta se va invineti curand.

- Ah, la naiba! Innebunesc! Zic enervata punandu-mi palmele pe fata. Incerc sa inchid ochii intr-un final si imagini cu chipul brunetului imi apar in minte.

***

Deschid ochii usor, mai motivata ca niciodata. Pana acum imi place totul aici, e asa liniste si pace fara tipetele mamei care ma trezeau din somn spunandu-mi ca dorm prea mult si ca nu am grija de sanatatea mea. M-am uitat la ceas, era deja ora 11. M-am indrept catre fereastra si am deschis-o punandu-mi mainile instantaneu la ochi din cauza contactului cu soarele, am lasat geamul deschis si am traversat camera indreptandu-ma catre baie cu gandul de a face un dus sa ma trezesc mai bine.

Dupa ce mi-am terminat de spalat corpul, m-am pozitionat in fata oglinzii si mi-am privit fata care nu mai arata asa de palida ca zilele trecute. Mi-am spalat dintii apoi m-am dus inapoi in camera cu gandul sa imi iau ceva de imbracat. Stau pret de cateva secunde in fata dulapului, cu mainile pe solduri nestiind cu ce sa ma imbrac. Pana la urma, hotarasc sa imi iau o pereche de boxeri negri din dantela, un sutien la fel, o pereche de blugi albastri cu talie si un tricou negru stramt si sa ma imbrac cu ele.

Mi-am aplicat un machiaj negru, usor strident si mi-am dat genele cu rimel, dar ceva mi-a atras atentia si anume: semnul de pe gat, care acum prinsese culoare.Fir-ar sa fie! Am incercat sa il acopar intr-un fel cu fond de ten si pudra, dar tot mai e vizibil.

Am marait enervata si m-am indreptat spre dulap in speranta ca pot gasi o esarfa. Dupa ce scormonesc prin dulap ca o cartita, reusesc sa gasesc o esarfa albastra. Multumesc Doamne! Am infasurat-o in jurul gatului meu subtire si lung, apoi mi-am dat tot parul in fata. O sa mor de cald! Mark, te urasc!

Mi-am luat genta si geaca si am coborat scarile in graba, aproape impidicandu-ma.

- Tataaa! Tip eu in bucatarie.

- Nu esti acasa. Afirm in timp ce gasesc acelasi biletel ca ieri cum ca e plecat la munca si nu stie cand se intoarce.

Parasesc casa si-mi apare un zambet pe buze cand vad atmosfera de afara. Nu stiu incotro o iau, nici unde trebuie sa ajung.

-"Selena!" Striga cineva dupa mine, nu e nevoie sa ma uit, stiu deja cine este. EL. Inima incepu sa imi bata mai repede, iar zambetul mi se largeste. Chiar si de la aceasta distanta pot observa imaginea barbatului incredibil de atragator, cu ochi uluitori, care statea sprijinit de capota masinii sale.

Capcana periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum