Mijn broer, mijn verdomde broer, zoenend met een jongen. Oh god, oh god. Tranen borrelen in mij op, er is niks mis met homo's maar ik had, ik had het gewoon niet verwacht.
Mijn handen glijd over de glimmende hendel van de deur. Ik kijk Maria en Eric aan dat ze stil moeten zijn en duw met een zachte klik de deur open. Zo stilletjes als het maar kan sluip ik met mijn ninja-skills de auto uit achter een andere auto. Ik wuif met mijn hand dat ze weg moeten gaan, dit gaat hun helemaal niks aan, het is mijn broer. Zo zachtjes als je dat kan doen met een auto rijd Eric weg, Maria kijkt me zenuwachtig aan vanuit het raampje maar de auto verdwijnt al snel om de hoek.
Met trillende benen loop ik achter de auto vandaan. Oh God, mag ik alsjeblieft nu Maria zijn? Ik sluip langs de heg het steegje in. Mijn adem is haperig en snel, mijn hart bonkt in mijn keel maar mijn ninja-skills overmeesteren alles. Met een bevend lichaam beweeg ik me achter de heg het steegje in. Als ik in het steegje ben begin ik te rennen. Verdomme wat is er mis met mijn wereld?! Waarom had Teye niet gewoon gezegd dat hij homo was, dan was het een stuk makkelijker geweest. Oke dat is niet eerlijk om te zeggen, ik zou zelf ook niet gelijk met iedereen mededelen als ik lesbisch ben. Ik ren door en sla de hoek om naar rechts.
'Verdomme nee, ik kan je er nu niet bij hebben hommel,' snauw ik naar de gespierde gedaante die tegen mijn schuttingdeur aanleunt. 'Hoezo niet, vlindertje?' zijn mondhoeken kruipen in een gemene grijns omhoog. 'Er is al te veel gebeurt vandaag, en jij bent daar grotendeels de oorzaak van, nee beter, jij bent de oorzaak,' sis ik terwijl ik dichterbij kom. Mijn lichaam is gestopt met beven en loopt nu zelfverzekerd naar Kai toe. Recht voor zijn, weer schone, neus stop ik pas, ik kijk omhoog, niet dat het mij boeit, ik weet zelf ook wel dat ik niet de langste ben. Ook Kai gaat rechtop staan zodat hij nog hoger boven mij uittorent. Ik grinnik als ik zijn neus zie.
'Wat?' zucht hij gepikeerd. 'Mijn kunstwerk,' grijns ik, hij trekt 1 wenkbrauw op, het is echt een ziekte. 'Je neus sukkel,' bijt ik hem toe, 'en nu aan de kant ik heb betere dingen te doen dan met een vuile homo te praten.' Ik duw hem opzij maar hij is me voor en duwt me tegen het muurtje aan de andere kant van het steegje. Zijn gespierde armen sluiten me in terwijl ik kreun van de klap.'Die kreun wil ik wel vaker horen, in mijn bed,' grijnst hij vies. Ik wist het hij is een freaking fúckboy. Nu mijn beurt weer, ik trek mijn wenkbrauw op, 'je bent vies, jij krijgt mij nooit het bed in sukkel.' 'Ook niet als ik de elke school vertel dat je broer homo is?' hij geniet evenveel als dat ik nu kook van woede. 'Dat durf je niet,' daag ik hem uit. 'Tuurlijk wel, ik ben Kai, dé Kai.' Rollend met mijn ogen probeer ik te ontsnappen maar Kai houd me tegen. 'Dat dacht ik even niet,' zegt hij streng alsof ik een klein kind ben. 'Ach hou toch je mond Kai, rot gewoon op naar je hoertjes,' zucht ik. 'Ik heb geen hoertjes madam zeurpiet,' hij tikt met zijn vinger op mijn neus. Ik kijk hem dodelijk aan, oh als blikken konden doden was hij hier dood neergevallen. Ik blijf hem woedend aankijken. 'Ik weet dat je me wilt Tam,' daagt hij mij uit. 'Ik wil je niet,' snauw ik ruw, 'niemand wil je, niemand wil een fucking fuckboy, heb je dat dan niet door, je bent een fuckboy, iedereen haat je. Ik haat je zo uit de grond van mijn hart dat je van mij dood mag neervallen. Jij wikkelt meisjes om je vinger om ze daarna weer te dumpen, ik snap niet hoe mensen zo trots over je kunnen opscheppen. Je bent een fuckboy, een sukkel , een grotere sukkel in deze hele wereld bestaat er niet. Jij Kai, jij bent een sukkel, de grootste sukkel die ik ooit zal tegenkomen in mijn hele leven. En ik, ik ben niet jouw eigendom! Ik ben mijzelf en leef zelf ik heb je hulp en commando's niet nodig, ik heb jongens niet nodig, ze zijn verdomde hartenbrekers, gevoelloze eikels, ze zijn allemaal hetzelfde en zullen nooit veranderen.'
Hij kijkt me aan, onderzoekend, alsof hij naar een greintje humor zoekt, dit is geen grap, het is waar. Hij knikt en even verdwijnt zijn grijns maar voor ik het weet is al hij al weet terug. 'Ik weet het, ik ben een fuckboy, ik ben een badboy, ik ben Kai en Kai wilt jouw, alleen jouw en niemand anders.' 'Hahahaha,' lach ik sarcastisch 'meneertje ego vind zichzef een badboy, meer dan een mietje ben je niet' spuug ik in zijn gezicht.
'Ik krijg alles wat ik wil,' fluisterd hij hees in mijn oor. 'Neem afstand jij bastard!' sis ik gefrustreerd als ik voel dat mijn kaken opwarmen. 'Waarom zou ik,' zijn hese stem last alles in mijn lichaam tintelen. Laat het niet gebeuren Tamara, wees jezelf, je haat jongens, ze zijn hartenbrekers. Met die gedachte duw ik hem achteruit maar hij verroerd zich geen centimeter. Mijn handen liggen op zijn borst maar voordat ik nog iets kan zeggen plant hij zijn lippen op de mijne. Niet rustig en zorgvuldig maar ruw en haastig, als of hij haast heeft. Ik weiger het om mee te zoenen, hij heeft het door en wilt me slaan. Ik heb dit vaak genoeg gelezen en stop zijn hand, ruk mijn lippen los. Maar het deert hem niet zijn lippen zitten alweer op de mijne, dit keer kort. 'Ik haat je,' sis ik. 'Ik haat je ook,' fluistert hij zacht maar net hard genoeg, 'ik haat je zo erg dat het op houden begint te lijken.'
---
Oke biggest plottwist ever (not but idc)Waar is toch die lieve Kai gebleven?
Ik zit er over na te denken om een andere naam te nemen, lynnetjuhh02 klinkt gewoon een beetje, ik weet niet. Maar goed, iemand ideën? Het liefste niet me eigen naam erin, gewoon een coole naam idk HELP PLS
Trouwens ik ga het is een keer anders doen. Voordat ik het volgende hoofdstuk ga plaatsen wil ik, hmm even denken, minimaal 5 votes? Dat moet toch te doen zijn, ik ga het gewoon proberen. :D
Knuffelss van dit kind in sunny sweden
JE LEEST
Hate is the New Love
Teen FictionTamara Dekker is over het algemeen een optimistische meid. Ze is een meisje midden in haar pubertijd, wat op zich al een zware periode is maar de veranderingen in haar leven maken het nog erger. Haar ouders zijn gescheiden, nu woont ze samen met haa...