Multimedya'da Buse.
Evde oturuyordum birden annemin beni çağırmasıyla irkildim.Damla'yı(Kardeşim) da çağırıp salona gittik. Annem konuşmaya başladı:
-Yeni bir yere taşınıyoruz.
-Ciddi misin anne ? dedim.Evet dedi inanamadım.Acaba neresiydi ? .Annem birden sitenin adını bağırarak söyledi.
-Asmalı Bahçe'ye taşınıyoruz!!!
Oranın neresi olduğunu biliyordum.Güzel bir yerdi.Kardeşim itiraz etti.Bence güzel bir yerdi.Tamam deyip odama geçtim.Ama kardeşim buna hala inanamıyordu.
###################
Taşınma zamanımız gelmişti.Koliler çok ağırdı.Annem geri kalanını kendisi yapacağını söyledi.O kadar yorulmuştuk ki hemen bir banka oturduk.Telefonum çaldı arayan Zeynep'di.Hemen açtım onun arayacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.Yaz tatiline gireli 1 ay olmuştu.Onu ne kadar özlediğimi fark ettim.Saat 7'de Starbucks'da buluşmak için sözleştik.Hemen şortumu ve tişörtümü giyinip yeni evimize gitmek üzere yola çıktım.Yeni evimizi ilk defa görecektim.Annemden anahtarı aldım.Yolda yürürken aniden bi çocukla çarpıştık.Telefonum yere düştü.O sinirle çocuğun suratına bakmadım bile.Hayvan gibi bağırdım.Sanırım çok fazla tepki verdim.Çocuk benden özür dileyip durdu.Yeni evimize gidene kadar peşimi bırakmadı.En sonunda telefon numaramı aldı ve buluşmak üzere sözleştik.Bana böyle özür dilemiş olcaktı.En azından canım sıkılmayacaktı.Ona hala çok kızgındım.Aslında tatlı çocuktu.Aklımdan bile geçirmemeliyim.Her neyse sonra işi olduğunu söyleyip yanımdan ayrıldı.Sonunda ondan kurtuldum.Adı Cenk'miş.O kadar dalmıştım ki yeni evimize vardığımın farkına bile varmadım.İçimden vay bee dedim.Cidden çok güzeldi.Bu kadar beklemiyordum.Saate baktım.Aman tanrım didim.Saat 6:49'du.Hemen Starbucks'a gitmek üzere yola koyuldum.Yeni evimize bayaa uzaktı.Yarım saat sonra vardık.Starbucks'a girer girmez şok oldum.Zeynep'e nolmuştu böyle ?!?
Ve Son.Umarım Beğenmişsinizdir.Devamı Gelecek.
Acaba Buse neye bu kadar şaşırdı ?