Okul Balosu

74 13 6
                                    

Sabah ilk defa gülümseyerek uyandım.Bugün büyük gün.Hemen telefonumu elime aldım ve Bengüye mesaj attım.Atar atmaz zil çaldı.Bengü gelmişt.Kapıyı açar açmaz sevinçle çığlık attık.Yumurta pişirmeyi bile bilmeyen biri olarak kahvaltıyı Bengü hazırladı.Güzel bir kahvaltı yaptık.Telefonumdan bildirim geldi.

Whatsapp Mesaj

Vampir Sevgilim ✳

Günaydın <3

 Kimin sevgilisi günaydın mesajı da atarmış.Biraz ego yapmış olabilirim.Her neyse kahvaltımızı yapar yapmaz kapıdan çıktık.Okula vardığımızda ortam çok güzeldi.Heryer süslerle doluydu.Şimdiden heyecanlandım.Birden İrem geldi.Birbirimize sarıldıktan sonra 3'ümüz alışverişe çıkmak üzere yola koyulduk.Alışveriş merkez çok kalabalıktı.İlk önce Bershka'ya gittik.Çok güzel mavi bir elbise.Çok fazla yorulmak istemediğimden dolayı hemen kasaya geçtim.Of daha makyajım ve saçım da var.Kızlar da 1-2 mağaza gezdikten sonra aradıklarını buldular.Hemen bizim eve geçtik.Allahtan 3 tane banyo vardı.Yoksa büyük kavga çıkabilirdi.Makyajımı tazeledikten sonra odamdan maşamı aldım.Dalgalı saç en iyisiydi...

2 saat sonra :

Çok güzel olmuştum.İlk defa kendimi güzel hissettim.Kızlar süperdi.İrem göz kamaştırıcıydı.Bengü de doğal güzelliğiyle büyülüyordu.Bengü Batuhan'ı aradı.Bende Cenk'i.İkimiz de mesaj atar atmaz kapıda oldular.İrem'in bir kavalyesi yoktu.Umarım baloda yakışıklı birini bulur.

Okula vardığımızda saat tam 8'di.Herşey o kadar büyüleyiciydi ki.Romantik şarkı çalıyordu.Cenk'le birbirimize bakıştık.


Cenk - Benimle dans eder misin ladyim ?

Buse - Tabikide böyle yakışıklı ve iyi birini kıramam.

Gülüştükten sonra dansa başladık.O an benim için unutulmaz bir andı.Ne kadar da yakışıklı ve karizmatik.İyiki benim.İyiki onu seviyorum.Umarım hep benim olursun...

İrem'in Gözünden :

Of o kadar hazırlandım.Bir kavalyem bile yok.Bu balo böyle geçecekse boşuna topuklu ayakkabılarımın cezasını çekeceğim.

Yeni çocuk mu gelmiş ne ? Çok yakışıklı.Ve bana doğru geliyor.Sanırım çıldırıyorum veya serap filãn görüyorum.Evet bana doğru geliyordu.Yanıma oturdu ve gülümsedi.Gülümsemesi beni benden alıyordu.

Berke - Selam.

İrem - Selam.

Berke - Benimle Dans Eder Misin ?

İrem - Memnuniyetle.

Dans etmeye başladık.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissettim.Elini belime koydum.Ayaklar bir sağa bir sola.Ve döndük.Belimden tuttu ve beni döndürdü.

Bengü'nün Gözünden :

Ne kadar yakışıklı olmuş.Gerçekten beni mi seviyor ? O güzel gülümsemesiyle yanıma geldi.

Batuhan - Benimle dans eder misiniz güzel bayan ? 

Bengü - Olabilir.

İşte o büyülü an geldi.Herkesin bir kavalyesi vardı.Cenk Buse ile,İrem'in de bir kavalyesi vardı.Jenna hocanın duyurusuyla herkes dansa başladı.Herkes aynı anda hareketleri yapıyordu.Birden kendimi Cenkle dans ederken buldum.Buse de Batuhan'la.Şarkıyı ezberlemiştim.Ritimi tutturmuştum.Hiç beklemediğim bir anda kendimi Batuhan'ın kollaırnda buldum.Kolunu açıp dönmemi söyledi.Dönerken elbisem uçuşuyordu bu hoşuma gitmişti.Ben dönerken Batuhan beni belimden tuttu.Sonra normal dans ritmine geri döndük.Herşey peri masalı gibiydi...

Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin