Multide Buse'nin Kombini:
Beni arabaya tıkmıştılar.Çok güçlü görünüyorlardı.Fakat çok salaklardı.Aralarından en büyüğü konuşmaya başladı.
-Merak etme seni kurtaracağız.Ama ilk önce seni efendimiz "Kral" a götürmemiz lazım.
-Efendinizin adı Kral.Şaka mı yapıyorsun?
-Evet biraz garip.Vampir olmamıza rağmen onu öldüremiyoruz.Çok sinir bozucu.
Yanındaki hemen ona kızdı.Korkarım diye.Cenk bana tam açıklamasa da bile artık onların bir "Vampir" olduğunu anlayabiliyordum.Hemen araya girdim.
-Öncelikle merak etme vampirleri biliyorum ve korkmuyorum.
-Tamam.
-Peki niye "Kral" denen şu adamı öldüremiyorsunuz ?
-Onun hep giydiği bir elbisesi var ve tehlikeyi algılayabiliyo.Elbisenin içinde neredeyse bi milyon tane kazık var.Benim "Kral"a saldırcağımı anında algılar ve ben ölürüm.
Hiç birşey diyemedim.Yola devam ettik.
-Ben artık dayanamayacağım ve seni kurtaracağım.Senin gibi birini hapsedemem.Ama önce bana Cenk'in numarasını vermen lazım.Seni onun kimsenin bilmediği en gizli yerine götüreceğim.
-Cenk'i nerden tanıyorsun ?
-Soru sorma.Eğer kurtulmak istiyorsan Cenk'in numarasını ver.
Tamam deyip Cenk'in numarasını verdim.Direksiyonu çevirdi.Uykuya daldım.
2 Saat Sonra :
En sonunda varmıştık.Bu gizli yer çok korkunç gözüküyordu.İner inmez Cenk'i gördüm.Birbirimize koşarak sarıldık.O bana söylemiyordu.Artık ondan hoşlandığımı söyleyecektim.
Cenk'in Gözünden :
Buse'yle sanki sevgiliymişiz gibi sarıldık.Cesaretli olsam ondan hoşlandığımı söylerdim.Ama yapamazdım.Ya o beni sevmiyorsa ?
Buse'nin Gözünden :
Beni buraya kadar getiren adamlara milyonlarca kez özür diledim.Onlar bana iyi davranmasaydı Cenk beni bulamayabilirdi.Sonra hızlı adımlarla ordan uzaklaştılar.Cenk bana evin içini gösterdi.Dışarı çok korkunçtu.Ama içerisi mükemmeldi.Sonra mutfağa geçtik.Cenk konuşmaya başladı :
-Evet seni dinliyorum.
-Cenk bundan emin değilim ama
-Ama ?
-Ben seni seviyorum.Cenk duyar duymaz bana sımsıkı sarıldı.Sonra beni dudağımdan öptü.Anlaşılan o ki o da beni seviyordu.Dünyadaki en mutlu kişi bendim.Taa ki odaya başka bir vampir girene kadar.Kokumu alır almaz bana saldırmaya hazırlandı.Beni tam ısırıyordu ki Cenk onu tuttu.Ona çok kızdı.Sonra çatıkatına çıktı.Bu neydi şimdi ? Birden içeri Mert girdi.Arkasından Zeynep.Zeynep koşarak Mert'e sarıldı.Zeynep ve Mert.Ne ara sevgili oldular.Zeynep'in karşısına geçip ona kızgın bir şekilde baktım.Anlaşılan burası artık vampirlerin yeni sığınağı olacaktı.Zeynep Mert'in kulağına birşey söyledi.Mert evden çıktı.Cenk konuşmaya başladı :
-Bu iyi oldu karnım acıkmıştı.
-Evet benimde dedi Zeynep.Neler olduğunu anlamayan tek bendim.Vampirlerin arasında yaşıyorum.En yakın arkadaşım bir vampir.Ne güzel !!!Birden hızla içeri Mert girdi.Elinde bir torba dolusu kan paketleri vardı.Zeynep hepsine saldırdı.Üst kattan Batuhan uçarak geldi (Bana saldırmak üzere olan)Biliyorsunuz ki kan görmeye dayanamam.Tabiki bayılmışım.Uyandığımda yanımda Batuhan vardı.Benden özür diledi.Neymiş insan olunca ilk yaptığı şey ısırmak oluyomuş vs. vs.Ne yapayım özrünü kabul ettim.Cenklede iyi dostlarmış.Zeynep Batuhan'a bizi yalnız bırakmasını söyledi.Batuhan çıkar çıkmaz birbirimize bakarak kocaman bir çığlık attık.Sevinçten attığımız çığlık herkesi korkuttu ve içeri Batuhan,Mert ve Cenk girdi.Birşey olmadığını söyledik.Sonra çıktılar.Zeyneple konuşmaya başladık.
-Mertle ne ara sevgili oldunuz ?
-Uzun hikaye.
-Asıl siz Cenkle nasıl sevgili oldunuz ?
-Uzun hikaye.
-Dinlemeye vaktim var.
-Önce sen.İlk ben sordum.Birden durdum.Asıl Zeynep nasıl vampir olmuştu.Starbucks'a gitceğimiz gece neler olmuştu ? Asıl bilmek istediğim şey buydu.Hemen Zeynep'e sorular sordum.
-Ne diyoruz biz ?
-Buse iyi misin ?
-Evet iyiyim.Bunlardan konuşmamamız gerek.Asıl bilmek istediğim konuya geçelim.O gece neler oldu ?
-Hangi gece ?
-Kimi kandırıyorsun ?
-Tamam tamam.Sen gelmeden bir yarım saat önce.Herkes normal bir şekilde oturuyorlardı.Normal bir kafeydi işte.Birden içeri çok yakışıklı bir çocuk girdi.Yanıma oturdu.O kişi Mert'di.Biraz konuştuk.Ben biraz korkuyordum.Çünkü ondan şüphelenmiştim.Beni tuvalete çağırdı.Gittim.Buse'ye çok önemli birşey oldu deyip arkamdan ısırdı.Bayıldım.Tam o sırada Mert çoktan gitmişti.Herkes başımdaydı.Sonra başka vampir sürüleri geldi ve ordaki kişilere saldırdı.O yüzden orası kanlar içindeydi.Polisler ve ambulanslar gelir gelmez ortadan yok olmuşlardı.Ben hastanedeyken içeri Mert girdi ve kendisinin gizli yerine götürdü.Çoktan vampire dönüşmüştüm bir sürü kan vardı.Kendime gelmem için hepsini bana verdi.Sonra benim onu hatırlamamam için beni kendi etkisi altına aldı.Daha doğrusu almış.Hepsini Mert anlattı.Benim hatırladığıma göre asıl tanışmamız ben hastanede kan arıyordum ve o geldi.Sonradan tanıştık.
-Peki ya Cenk ? Onla nasıl tanıştınız.Derken içeri Cenk girdi.
-Zeynep lütfen bizi yalnız bırakır mısın ? Biraz sevgilimle ilgilenicem.Zeynep Cenk'e sinsice bir bakış fırlattı ve odadan çıktı.Cenk beni soru yağmuruna tuttu.
-Ne konuştunuz ? Nasılsın ? Çok yorulmadın değil mi ?
-Merak etme ben iyiyim.Ayrıca konuşulanlar kızlar arasında deyip hafif güldüm.
-Herşeyi duydum ki.
-Vampirlerin bu huyundan nefret ediyorum.
-Bendende mi ?
-Sen hariç deyip göz kırptım ve sarıldık.Artık normal olmak istiyordum."Normal" bir kız.Ama bu çok zor olacaktı.
Evet Arkadaşlar.Umarım Bu Bölümü Beğenmişsinizdir.Biraz Geç Oldu Farkettim.
Devamı gelecek...