Sonunda

50 7 1
                                    

Multide Berk

Sabah uykulu bir şekilde kalktım.Okullar bugün kapanıyordu.Of bu kadar çabuk  bitmek zorunda mıydı ? Dün gece hayatımın en güzel gecesiydi diyebilirim.O kadar kötü kokuyordum ki kendimden soğudum.Hemen duşa girdim.Duştan çıkınca bir şey fark ettim.Artık kendime bir değişiklik yapmalıyım.Karne aldıktan sonra kuaföre gidip saçımı kahverengiye boyatmalıyım.Evet  bana yakışabilir.Kızların fikrini acilen almalıyım.Bengü diye anırdım.Bengü diye anırmaya devam ettim.Evden çıt çıkmıyordu.Allah Allah akşam bende kalmıştı ne ara gitti ? Ayrıca Bêngü'den bahsediyoruz.Ne olmuş da o kadar önemli Bengü uykusundan kalkmış.Her neyse karne günü saçını gelin başı gibi yapanda var ama Allah'a şükür ben o kızlardan değilim. Hemen saçımı taradım ve güzel bir topuz yaptım. Çantamı almama gerek yoktu.Çünkü okul kapanıyordu.Hemen dışarı çıktım. Okula vardığımda karneler çoktan dağıtılmıştı, demek ben geç kalmışım. Of ne kadar salağım. Şu yeni çocukta okulların son kapandığı gün geldi gerçekten garip.Herkes dışarda vedalaşıyorlardı.Bengü'yü arıyordum.Birden birinin kafama şaplak atmasıyla irkildim.Acaba kimdi ? Tahmin etmesi zor değil. Bengü bana kızmaya başladı. Beni uyandırmak için nerdeyse bir sürü çılgînlıklar denemiş..Ama uyanmamışım.. Normalde hemen uyanırdım.Cenk'igördüm. İrem,batuhan ve Cenk konuşuyorlar. Hemen Cenk'in kucağına atladım. Bugün Cenkle vedalaşmamız gerekiyordu. Çünkü teyzesinin yanına Amerika'ya gidecekti.Ona son kez sarıldım ve vampir hızıyla ortadan kayboldu.Gözümden bir yaş süzüldü.Onu çok özleyeceğim.Birden o yeni çocuk yanımıza geldi.Ne kadar yakışıklıydı.Selam dedi gülümseyerek. Herkes karşılık verdi.Bengü hemen konuşmaya başladı.

-Tayfaya hoşgeldin.

Hoşbulduk dedi.Herkes adını söyledi. 

-Ben İrem. 

-Ben Batuhan.

-Ben Bengü.

-Ben Buse.

Bengü Cenk'i de kendince tanıttı.

En sonunda konuştu.

-Bende Berk.

Demek adı Berk'miş. Güzel isim.Kendini tanıtmaya başladı.

-Ben Berk.Aslında okula seneye başlayacaktım.Fakat babam alışmam için erkenden bir kaç gün gitmemi söyledi.Annemle babam ayrı.Babamla kalıyorum.Buraya Texas'dan geldim.Biliyorum biraz garip.Ama tamamen Türk'üm.

Herkes tanıştıktan sonra onu çok gittiğimiz bir kulübeye götürdük.Ve vampirleri anlatmaya başladık.Meğersem vampirleri biliyormuş.Babası bir vampir avcısıymış.Ama kendisi değil. Annesi vampire dönüşünce ayrılmışlar.Babasına görünmememizi söyledi.Benim iÇin sorun değil.Ama arkadaşlarım için büyük sorun.Batuhan ve Berk erkek erkeğe takılacaklarını söylediler.Biz de kız kıza takılmaya karar verdik.Benim evime geçtik.Herkes sırlarını söyleyeceklerdi.Önce İrem Sonra Bengü ve en son ben. Gerçekten çok merak ediyorum.

İrem-Bak ama kimseye söylemeyin. 

AynI anda tamam dedik.

İrem- Şey ben galiba Berk'i seviyorum.Özellikle baloda beni dansa kaldırmasindan sonra.Gerçekten büyüleyici bir andı.

Aynı anda alkİş işareti yaptık.

2 saat sonra : 

Saat gece 03:45.Kızlar çoktan uyudu.Bir ben uyuyamadim.Biraz korkuyorum.Birden telefonumdan mesaj geldi.Bu saatte kim mesaj atabilirdi ? Telefonumu heyecanla açtım.Mesaj Berkten geldi.Allah Allah !                          

Evinin Önüne Gelebilir Misin ?

Yok ya bizim eve gelmiş olamaz değil mi ? Hemen aşağı indim.Berk karşımda duruyordu.Konuşmaya Başladı :

-Az önce Cenk beni aradı.Uçmayı çok istiyormuşsun bu dileğini yerine getirmemi istedi.

O kadar mutluydum ki.Berk sırtına binmemi söyledi.Uçmak O kadar güzeldi k,.Ama maalesef her güzel şeyin bir sonu vardır.Berk'e çok teşekkür ettim.Eve girdim.Gerçekten uykum gelmişti.Kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Evet Arkadaşlar Baya Uzun Zaman Oldu.

Yaz Tatili Olduğu İçin Yazmaya Vaktim Olmuyor.

1.6 K ya Teşekkür Ederim.

Bir Dahaki Bölümde Görüşmek Üzere

Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin