Gerçekler

243 27 10
                                    


Multide Zeynep

Cenk bana birşey söyleyecekti.

-Buse ben..

-Sen ?

-Çorba ister misin ??

Of ya ben de birşey sanmıştım.Yüzümü astım ve sinirlendim.Ona burdan gidiyorum deyip evden uzaklaştım.Arkamdan geliyordu.Gelme diye bağırdım.Ama geliyordu.Birden önüme geldi.

-Bunu nasıl yaptın ?

-Önce sorumu cevapla .

-Sanane.Hem artık sana ihtiyacım yok.Beni korumanı istemiyorum !

Sanırım biraz ileri gittim.Cenk hiç birşey demeden ordan uzaklaştı.Fazla ileri gittiğimi biliyordum.

-Cenk gitme sana ihtiyacım var !! diye bağırdım.Ama umursamadı bile.Artık sınırları zorlayacaktım.

-Cenk Seni Seviyorum .

Cenk birden arkasını döndü.Çok şaşırmıştı.Ama bunu anladım.Ben onu gerçekten seviyordum.Cenk tam yanıma gelcekti ki.Kendimi havada başkasının kollarında buldum.Kimdi bu ? Çok korkuyordum.O kadar korktum ki bayılmışım.Uyandığıma bir okulda gibiydim.Etrafta kimse yoktu.Kalkmak istedim.Fakat kalkamadım.Birşey beni tutuyordu.Birden biri geldi 

-Vay Vay Vay

-Sen de kimsin ?

-Söyleyeceğimi mi sanıyorsun ?

-Benden ne istiyorsun ?

-Cenk'den uzak dur.

-O iyi biri ve ayrıca ben onu seviyorum dedim.Demez olaydım.Bana öyle bir sinirle baktı ki.Beni öldürecek diye ödüm koptu.Anlamıştım o Mert'ti.Bunu sen istedin dedi.Beni önceden kaçırdığı evine bıraktı.Ya Cenk'e birşey yaparsa ?

Mert'in Gözünden :

Onu seviyordum.Ben onun 12 yıldan beri platoğiydim.O beni sevmeli başkasını değil.Birden bana ben Cenk'i seviyorum dedi.Onun kanını ısırmamak için kendimi zor tuttum.Cenk pisliğin tekidir.Hemen Cenk'i bulmalıydım.Oradan ayrıldım ve derhal Cenk'i bulmak için yola çıktım.İlk aile silahlarımızın olduğu kiliseye gitmeliydim.Kiliseye vardım.2 tane kazık aldım.Bunu kalbinin tam ortasına saplayacaktım.Herşeyim hazırdı.Biraz karnım acıkmıştı.Yakın bir hastaneye gittim.

Zeynep'in Gözünden :

Karnım çok acıktı.Yakındaki bir hastaneye geldim.Kan deposuna ulaştım.Fakat bir sorun vardı.Vampir kokusu alıyordum.Dişlerimi çıkardım.Birden odaya çok yakışıklı birisi geldi.Bana ben de vampirim dedi.Çok yakışıklıydı.Sanırım ondan hoşlandım.Güzel mavi gözleriyle bana bakıyordu.Hiç birşey diyemedim.Benle konuşmaya başladı.

-Buralarda pek vampir yoktur.

-Biliyorum.Biri beni dönüştürdü.

-Belki de o kişi bendim.

Bu neydi şimdi ? Ona saldırmak için hazırlandım.

-Bana yaklaşmak istemessin.Elimde kazık var dedi.Eğer kazığı bana saplarsa ölürdüm.Daha çok gencim.

Mert'in Gözünden :

Sanırım Buse'yi bırakmalıydım.Bu kız çok taştı.Ayrıca çok güzeldi.Ama ilk Cenk'e gününü göstermeliydim.Onla tanıştık.Adı Zeynep'miş.Bu kız artık benim.Buse'yi bırakmaya karar verdim.Ama Cenk rahat olmayacaktı...


Evet Arkadaşlar Umarım Beğenmişsinizdir.Devamı gelecek.

Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin