Baskın

196 26 8
                                    


Multide Mert


Buse'nin Gözünden:

Off napıcam şimdi.Mert denen pislik hala gelmedi.Off annem ve kardeşim şimdi beni ne kadar merak etmiştir.Cenk'i seviyorum.Ama başıma açtıklarından sonra ondan uzak durmaya karar verdim.Zeynep'e söyleyip burdan kaçmalıyım.Birden içeri Cenk girdi.

-Mert çok salakmış.Seni aynı yere kaçırmış.

-Cenk yeter artık.İki gün önce normal bir kızken bugün yaşadıklarıma bak.Annem ve kardeşim beni merak ediyo ve ben hiç birşey yapamıyorum.Arkadaşıma ne olduğunu bilmiyorum.Birden gözümden yaşlar süzülmeye başladı ve Cenk'e sarıldım.Bu beni az olsa da rahatlatmıştı.

Cenk'in Gözünden:

Buse ağlıyordu.İçim yanıyordu.O bu haldeyken ben hiç birşey yapamıyordum.Buse'nin iyiliği için onu evlerine bırakıcağım.Onun için en iyisi bu.Buse uyumuştu.Onu kucağıma aldım.Onunla çarpıştığımız yere bırakıcaktım.Ama önce ona bir mektup yazacaktım.Belkide bir daha hiç karşılaşmayacaktık bile.O benim hep sevdiğim kız olarak kalacak.Mektubumu yazıp Buse'nin cebine koydum.Buse'yi çarpıştığımız yere koydum.Onun kulağına Seni Seviyorum dedim.Ordan uzaklaştım.Onu çok özleyeceğim.


Buse'nin Gözünden :

Ahh başım çok ağrıyor.Niye herkes bana bakıyor.Cenk nerdesin ?? diye bağırdım.Nerdeyim ben? Bu Cenk'le çarpıştığımız yer.Benim burada ne işim var.Cebimi karıştırdım.Anahtarımı buldum.Hemen eve gittim.Evde kimse yoktu.Cebimi karıştırdım.İçinde bir şeyler vardı.Bu bir mektuptu.Üzerinde "Seni Hep Seveceğim" yazıyordu.Mektupu okumaya başladım.

Mektup:

Merhaba Buse,Eğer bu mektubu okuyorsan iyi olduğumu ve seni hep seveceğimi bilmelisin.Seni koruyacağım dedim.Fakat sana yarardan çok zarar getirdim.Sana birşey olsaydı kendimi yaşatmazdım.Bu yüzden seni çarpıştığımız yere bıraktım.Senden tamamen hiç bir zaman kopmayacağım.Yaptıklarını her zaman izleyeceğim.Ama bundan haberin bile olmayacak.Özür Dilerim.Seni hep seveceğim.Mert sana zarar vermeye devam edecek.Fakat ben bunu engelleyeceğim.Seni seviyorum tatlı meleğim.Beni affet.Seni her zaman seveceğim.

Cenk.

Buse'nin Gözünden:

Bu  nasıl bir mektuptu.Okur okumaz ağlamaya başladım.Gitmesini istemiyorum.O beni görse bile ben onu göremeyeceğim.Birden kapı çaldı.Öyle sert kapıya vuruyorlardı ki.Acaba açmasamıydım ? Ben tam kapıya bakacaktım ki kapı öyle bir hızla yüzüme fırladı ki yere yapıştım.İçeriye iki adam girdi.Gözümün açık olduğunu gördüler.Aralarında konuşmaya başladılar.Sonra beni olduğu gibi bir arabaya koydular.


Evet Arkadaşlar Umarım Bu Bölümü Beğenmişsinizdir.

Devamı Gelecek.

Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin