İnanılmaz Bir Gün

47 5 1
                                    

Multide Bengü

2 Ay Sonra

Bu tatilde çabuk geçti.Daha 1 buçuk ay var.Ama hemen geçer.Zaman su gibi akıyor.Tatilin yarısı evde oturmakla geçti.Cenkle sadece görüntülü konuşabildik.Kızlar bugün erkenden alışverişe gittiler.Ben hiç gitmek istemedim.Hem bugün evi temizlemem gerek.Ev pislik içinde Hemen temizlik için hiç giymediğim giysileri giydim.

Yarım Saat Sonra :
Tam camları silerken kapı çaldı.Allah Allah bu da kim ? Kapıya doğru koştum.Açıkçası korkmuştum.Kızların alışverişten bu kadar çabuk döneceklerini hiç zannetmiyorum.Kapıyı korkarak açtım. Bir de ne göreyim.Bu Berk . Hayretler içerisindeyim.
Berk : Rahatsız etmedim umarım dedi ve o yakışıklı sırıtışını yaptı.
Buse : Yok ya sorun değil.İçeri gelsene.
Iceriyi şöyle bir süzdü.Evime daha önce gelmemişti.Koltuğa geçti.

Buse : Ben şu üstümü değiştireyim.Hemen geliyorum.Buzdolabinda biraz kola vardı.Cekmecede cips var.Istersen yiyebilirsin.

Yine o tatlı gülüşü yaptı.Üstümü değiştirdikten sonra aşağıya indim.Berk yoktu.Allah Allah.Berk  diye bagirdim.Birden birinin gözlerimi kapattığıni hissettim.

Berk : Bil bakalım ben kimim ?
Buse : Bu hiç komik değildi Berk.
Gözlerimi açtıktan sonra merdivenlerin kaygan olduğunu tamamen unutmusum.Birbirimizin üzerine düştük.Açıklayamadığım bir his yaşadım içimde tarif edemediğim...

Berk : Sen iyi misin ?
Buse : Evet Ben iyiyim merak etme.
Cipsleri ve içecekleri hazırladım.Berk de bana yardım etti.Bir korku filmi getirmişti.Herşeyi düşünmüş bile.Kaseti taktiktan sonra izlemeye başladık.

1 Saat Sonra :
O kadar korkunçtu ki.Birden kendimi Berk'e sarılırken buldum.Sevinmişe benziyordu.

Berk : Bu kadar korkacağını bilseydim bu filmi getirmezdim dedi gülerek.

Buse: Hayır korkmuyorum dedim ve ona yastık fırlattım.Tam kafasına isabet ettim.Beni kovalamaya başladı.Elini belime koymuştu.Beni yakalamıştı.Birbirimize o kadar yakındık ki.Berk birden dudaklarima yapıştı.Ben de eşlik etmeye başladım.Birden zil çaldı.Tam da sırasında.Gelenler kızlardı.Aman Tanrım İrem'e ihanet etmiş oluyorum.Kapi daha şiddetli calinmaya başladı.Berk yatağımın altına saklandi.Eyvah naptım ben ! Kapıyı açtım.

Bengü : Şükürler olsun ki actın.
İrem : Niye bu kadar geciktin?
Buse : Açtım işte uzatmayin.
Kızlar aldıkları giysileri gostermeye başladılar.

İrem : Şu aldigim ayakkabıyla elbiseye bak ! Ne kadar uyusuyorlar değil mi ?
Buse : Evet .

Bengü: Asıl sen şu aldığım Fenerbahçe formasına bak !
Ne kadar da güzeller .

Buse : Hm

İrem : Aldığım şu uçuk mavi çantaya bak .Sanırım aşık oldum.Buse sen bizi dinlemiyor musun ?

Buse : Yo dinliyorum.

Bengü : Bana bak neyin var senin.

Buse :Yok birseyim.Tuvalete gitmem gerek.
Endişeli endişeli üst kata çıktım.Hemen yatağımın altına baktım.
Buse : Berk çık ordan.
Berk : Ya yakalanirsam
Buse : Dolabima gir.Bir şekilde kızları oyalayip çıkmanı sağlarım.
Of napicam ben ! Cenk bunu öğrense ne olur.Cocuk alt tarafı bir tatile gitti.Nasil bir sevgiliyim ben ! Salona indim.Kizlar misafir odasına cikcaklarini söylediler.Tam zamanı .Hemen odama çıktım.
Buse: Berk çıkabilirsin.
Berk : Tamam.
Berkle hemen salona indik.Kapıyı açtım tam gidiyordu ki
Berk : Umarım hala arkadaş kalabiliriz.
Buse : Bak bu konuda konuşmak istemiyorum görüşürüz.
Kapıyı sertce yüzüne kapattım.Aglamaya başladım. Öyle bir ağladım ki.Kizlar hemen yanıma geldi.
Bengü : Buse sen iyi misin ?
İrem : Noldu Buse ?
Buse : Yok birşey gerçekten.Ayagim kaydida.
Bengü : İyi madem birsey var ama yakında kokusu çıkar.
Bengü bana sarılır gibi yaptı ama kulağıma birsey söylüyordu.
Bengü : Herşeyi biliyorum.Merak etme İrem birsey bilmiyor.
Ne ! Nasıl ? Bengü nerden biliyordu ? Yatak odama geçtim.
Telefonuma baktım.

Cenk ~32 mesaj~
Cenk ~11 cevapsız arama~

Allahım Cenk bunların hangisini hak ediyordu ?
Ve ben Cenk'i hiç düşünmeden rahatça ihanet ettim.
Ne yapacağım ben ??

EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK !

UMARİM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
VOTELAMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ! ♡

Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin