Bu Şarkıyı Açarak Dinlerseniz Daha Güzel Olabilir :)
Multide İrem
Keyifli Okumalar.
O günden sonra Zeynep habire Cenk'e asıldı.Ama benim yakışıklı sevgilim ona yüz vermedi.İçimi rahat tutmak istiyordum ama içimde hep Cenk'i kaybetme duygusu var.Zeynep artık benle dost mu düşman mı olacağına karar vermeli.
Cenk'in Gözünden :
Sonunda son derse geçmiştik.O kadar gergindim ki artık gelsin şu lanet çıkış.
35 dk sonra :
Sonunda okul çıkışıydı.Zeynep nerde diye sorarken Zeynep vampir hızıyla karşıma çıktı.Buse bunu görür görmez hızlıca ordan uzaklaştı ve bana tip tip bakarak tabi.Zeynebe arabama binmesini söyledim.Vampir hızımızla arabaya bindik.Zeynep bana saçma sapan sorular soruyordu.Arabamı yakın bir ormanın yanına park ettim.Arabadan indik ve ben konuşmaya başladım.
-Zeynep noluyor ?
-Bilmem Cenk.
-Zeynep ben ciddiyim.Bu hafta boyunca çok garip davranıyorsun.
-Nasıl ne gibi ?
Artık o kadar sinirlenmiştim ki bağırarak cevabımı söyledim.
-BANA AŞIKMIŞ GİBİ !
Ben bunu söyledikten sonra Zeynep dudaklarıma yapıştı.O sırada arkadan Bengü ve Batuhan geldiler.Bengü beni Zeyneple gördüğü an boğazıma yapıştı.Bana kazık saplamak üzereyken Zeynep üzerine atladı.Kavgaya başladılar Batuhan ayıracakken Bengü :
-Bırak Batuhan ! Önce şu Zeynep'in işini bitirelim derken Batuhan Bengü'ye içi mine dolu bir iğne yaptı.Bengü hemen Batuhan'ın kucağına yığıldı.Sonra ordan uzaklaştılar.Ben Zeynebe sinir dolu bir bakış fırlattıktan sonra vampir hızımla ordan uzaklaştım.Arabam orda kalmıştı ama umurumda değildi.Bengü Buse'ye söylese neler olacaktı.Böyle bir olasılık olduğu için şimdilik bittim demektir...
Buse'nin Gözünden :
Saat 22:38 ve Cenk hala mesaj atmıyor.ACABA NEDEN ? Fesat düşünmekten malesef kendimi alamıyorum.En iyisi uyumak veya Bengü'yü arayabilirim.Hemen Bengü'ye mesaj attım.Bengü'ye mesaj atar atmaz Bengü vampir hızıyla kapımı çaldı.Kapıyı açtığımda elinde yastık ve battaniye vardı.İyiki birlikte kalacağız.Bana iyi gelecek.Odaya geçtiğimizde gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı.Bengü'ye sarılıp uzun süre ağladım...
Bengü'nün Gözünden :
Arkadaşım ağlarken benim içim acıyordu.Acaba söylesem mi ? Cenk'e de acıyorum ama acımamam lazım.Hem Batuhan'a Hem Cenk'e en çok da ZEYNEP'E.Of bilemiyrem en iyisi bugün söylememek derken Buse uykuya daldı hemen kalktık ve Buse'nin üzerine battaniye örttüm.Bende salona geçip kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Buse'nin Gözünden :
Sabah kalktım,bugün yine çok geç kalktım.Saçımı yaptım,ama geç kalktığım için hemen saçma sapan bir topuz yapıp çıktım.Karnım o kadar aç ki.Ama Bengü dışarda beni bekliyordu.Nerede kaldın ? diye sordu.Burdayım işte deyip motoruma bindik.Okula vardığımızda Bengü hemen sınıfa geçti.Bende dolabıma motorumun anahtarını koyacağım derken Cenkle çarpıştık.Aklıma ilk tanıştığımız gün geldi.Kitaplarım yere düştü.Cenkle aynı filmlerdeki gibi aynı kitabı aynı anda kaldırdık.5 dk bakıştık resmen ama sonra tavrımı koyup teşekkürler şimdi görüşürüz deyip gidiyordum ki Cenk kolumdan tutup beni kendisine çekti.Artık çok geç şimdi bırak kolumu deyip gidiyordum ki Zeynep hemen geldi.Cenk bildiğin gibi değil diye bağırdı ve Zeynep ona sarıldı ama Cenk istemiyordu.Noluyor ya ? Ne bildiğim gibi değil herşey apaçık ortada.Cenk kimi seviyor ? Anlamıyorum artık.Şu 5 yıllık arkadaşım sevgilim için ne çabuk beni sattı.Birden kendimi kızlar tuvaletine attım.Ders çoktan başlamıştı.Ama umurumda değildi.Kızlar tuvaletine uzun bir süre boyunca ağladım.Bütün makyajım akmıştı ve iğrenç gözüküyordum.Ders boyu böyle sürdü.Ta ki birisi kapıyı açana kadar...
İrem'in Gözünden :
Yeni okulum çok güzeldi.Herkes benle ilgileniyordu bu iyi birşey.Jenna'dan izin alıp tuvalete gittim.Tuvalette biri ağlıyor gibiydi ama emin değildim.Biraz daha hızlanarak tuvalete gittim.Evet doğru tahmin biri ağlıyordu.Kapı kilitli değildi.Bacağımla tekme atarcasına kapıya vurdum.Kapı açıldı.Güzel ve iyi kalpli birine benzeyen bir kız ağlıyordu.Hemen onu kaldırdım.O hiç birşey yapamayacak haldeydi.Hemen bir tane peçete koparıp ıslattım ve kızın yüzünü sildim.Gülümseyerek benim adım İrem dedim o da benim adım Buse dedi.Bana sarılarak ağlamaya başladı o kadar kötü ağlıyordu ki.Müdüre gidip izin kağıdı aldık ve derse gittik...
Devam edecek.
Umarım beğenmişsinizdir.
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.