Neler Oluyor ?

311 26 10
                                    

Multide Cenk


Zeynep yerde bayılmış haldeydi.Starbucks'ın etrafında polisler vardı.Garip olan Zeynep kanlar içindeydi.İçeri tam adım atacaktım ki polisler kolumdan tutarak beni uzaklaştırdılar.Arkadaşım o haldeyken ben nasıl bekleyebilirim ki ? Polislerle tartıştım.Tartışırken birden ambulans geldi ve direk Zeynep'i götürdü.Sonrasını hatırlamıyorum.



                                                                          ##############



Uyandığımda karşımda uyuyan elleri kanlı birisi vardı.Tek düşündüğüm şey ordan bir an önce kaçmaktı.Sessizce ayağa kalktım.Tam kapıya yaklaşıyordum ki arkamdan birisinin sesini duydum.

-Hey Buse ! dedi o tanımadığım ses.Arkamı dönmekten korkuyordum.Her an bana birşey yapabilirdi.Cesaretimi toplayıp arkamı döndüm.Sesimi titreterek ona kim olduğunu sordum.Bana yakın zamanda göreceksin dedi.Söyledikleri çok anlamsızdı.Benle ne işi olabilirdi ki ? Bana hiç bir yere kıpıldamamamı söyledi.Söylediklerini yaptım.Başka şansım yoktu.Birden konuşmaya başladı.

-Cenk'den uzak dur.

-Niye ?

-Uzak dur.

-Bu seni niye ilgilendirir ? 

-Merak etme çok yakında herşeyi öğreneceksin dedi.Sonra nasıl olduysa hemen ortadan yok oldu.Bu fırsatı değerlendirmeliydim.Hemen kapıya doğru yöneldim.Fakat kapı açılmıyodu.Bende evi gezinmeye karar verdim.Salonun tam ortasında Cenk'in resmi vardı.Cenk'in bunlarla ne ilgisi olabilirdi ki ? Mutfağa geçtim.Karnım acıkmıştı.Buzdolabını açtım.Buzdolabının içinde bir kova dolusu kan vardı.Kan görmeye dayanamam.Bayılmışım.Gözlerimi açtığımda Cenk yanı başımda duruyordu.Ona tek söylediğim şey sana ihtiyacım var oldu.Kendime inanamadım.Bu sözleri ben mi söyledim ? Cenk herşeyi bildiğini söyledi.Sonra beni alnımdan öptü ve odadan çıktı.Çok şaşkındım.Zeynep'i tamamen unutmuştum.Neredeydi ? Ne yapıyordu ? En önemlisi hayatta mıydı ? İçeri Zeynep girdi.Çok değişmişti.Bana sarıldı.Bana çok yakında herşeyi öğreneceksin seni seviyorum dedi.Ona gülümsedim.Birden içeri telaşla Cenk girdi.Zeynebe kafasını salladı ve Zeynep bana hayatta kal diyerek ortadan kayboldu.Cenk beni kucağına alıp çok hızlı bir şekilde bir yere götürdü.Bir eve,gelmiştik.Daha az önce hastaneydik.Cenk beni hemen yatağa yatırdı ve bütün kapıları kilitledi.Ev çok büyüktü.Bana seni hep koruyacağım dedi.O kadar yorgundum ki kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Cenk'in gözünden:

Onu korumalıydım.Yoksa işler hiç iyi gitmezdi.Onu hemen kucağıma aldım ve küçükken kaldığım gizli yere götürdüm.Ne güzel uyuyordu.Ona saatlerce bakabilirdim.Bütün kapıları kilitledim.Bizi bulurlarsa hiçde iyi şeyler olmaz.Buna izin veremem.

Buse'nin gözünden :

Uyandığımda Cenk'de uyuyordu.Çok tatlıydı.Onu uyandırmak istemedim.Hemen mutfağa gittim.En azından onun buzdolabında kan yoktu.Çorba vardı.Kaseye koyup içtim.Çok lezzetliydi.Birden içeri Cenk geldi.

-Merhaba Buse.

-Cenk bunların bi açıklaması olmalı.

-Merak etme hepsini sana anlatıcam.

-O çocuk kimdi ?

-Benim kuzenim Mert.İnsanlarla oynamayı çok sever.

-Peki niye buzdolabında kan vardı diye sordum cevap vermedi.Yanıma geçti.

-Buse sana söylemem gereken birşey var.

-Evet dinliyorum.



Evet Arkadaşlar Umarım Bu Bölümü Beğenmişsinizdir.

Acaba Cenk ona ne diyecek ?


Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin