Kan

89 19 2
                                    

Multide Jenna 

Batuhan'ın Gözünden :

Çok heyecanlıyım.Bugün tam saat 8'de Bengü'yü vampire dönüştüreceğim..En azından vampir bir sevgilim olur.Tabi o beni isterse.Sabah erkenden kalktım ve okula gittim.Okulda kimse yoktu.Planıma başlayabilirdim.Okuldan çıktım ve bir kan bankasına girdim.Alabildiğim kadar kan aldım.Az kalsın yakalanıyordum.Hemen okula döndüm.Kanların hepsini içmeye başladım.Böylece daha güçlü olacaktım.Benim sayemde de Bêngü güçlü olacaktı.Tüm kanlar bitmişti.Kendimi o kadar güçlü hissediyordum ki okulu yıkabilirdim.Dışardan tıkırtılar gelmeye başladı.Hemen vampir dişlerimi çıkardım ve kendimi hazırladım.Birden üzerime sinirden gözleri dönmüş bir vampir atladı.Her an kafamı koparabilirdi.Birden sakinleşip ordan uzaklaştı.Kimdi bu ? Amacı neydi ? ...

Buse'nin Gözünden :

Bengü'nün seslerinden uyandım.Evde ciyak ciyak bağırıyordu.Hemen aşağı indim.Gözlerim mi kördü ? Yoksa bunlar gerçek miydi ? Bengü resmen koltuğun üzerine çıkmış zıplıyor bir taraftan da çığlık atıyordu.Bengü beni görür görmez tuvalete doğru koşmaya başladı.Utanmıştı.O benim yanımda hiç böyle şeyler yapmazdı hemen kahvaltıyı hazırlamaya başladım.Ben cocopops'umu yerken Bengü yanıma geldi ve beni dövmeye başladı.Onu izlediğim için.Bengü hemen cocopops'unu yedi.Hêmen hazırlandık.Cenk geldi ve bizi aldı.Çok sinirli gözüküyordu ağzımı bile açamadım.Beni hemen öptü ve arabaya geçtik.Okula vardığımızda etrafta kimse yoktu.Cenk'e neler oluyor bakışı attım.Vampir hızını kullanarak koşmaya başladı.Diğer taraftan Batuhan geldi.Bengü'yü kucağına aldı ve gözlerimin önünde boynundan ısırdı.O kadar keyifli gözüküyordu ki Batuhan'ın hali.Bengü'yü ya öldürecek ya vampire dönüştürecek.Yeter artık.Cenk beni kucağına aldı alnımdan öpüp sarıldık.Ben o sırada hüngür hüngür ağlıyordum.Batuhan kendi bileğini ısırdı ve Bengü'ye verdi.Sonra eline kazık alıp Bengü'ye sapladı.Olamaz olamaz Bengü vampire dönüşemez.Zaten o manzarayı gördükten sonra kendimi ister istemez Cenk'in kollarında buldum.Soluğu hastanede aldık.Cenk beni merak ediyordu bende Bengü'yü...

Bengü'nün Gözünden :

Uyandığımda başımda öyle bir ağrı vardı ki.Vampire dönüşmüş müydüm ? Karşımda Batuhan bana bakıp sırıtıyordu.

-Başım ağrıyor.

-Açsın kan içmen gerek.En azından şanslısın burda bir dolap dolusu kan var.Batuhan bana dolaptan çıkardığı kanı uzattı.İlk başta iğrendim.Ama kokusu beni mahvediyordu.Hemen ister istemez içmeye başladım.Tadı öyle güzeldi ki.Bütün kanlar bitince Batuhan beni ormana götürdü.Ne oluyordu ?

Devam Edecek.


Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin