Multide İrem
Buse'nin Gözünden :
Buse'nin Kombini :
Bugün sabah kalktığımda yaptığım ilk iş kırtasiyeye gidip günlük almak oldu.
Ne giycem diye yarım saat boyunca düşündüm durdum.Ama en sonunda buldum.(Yukardaki) Hemen çıktım ve koşarak kırtasiyeye gittim.Günlüğümü aldıktan sonra eve geldim.Günlük almamdaki en önemli olay aşağıda işte dün olanlar :
Sabah kalktım saçım o kadar dağınıktı ki en iyi spreyim bile işe yaramadı.En sonunda zor olsada duş almaya karar verdim.Cenk yarım saate burda olurdu.Hemen duşa girdim.Çıktıktan sonra daha saçım bile kurumadan üstümü ve ayakkabılarımı hemen giydim.Cenk çoktan dışarda beni bekliyordu.Yarım saat boyunca beklettiğim için bana kızdı durdu.Seviyorsa bekleyecek abi.Fazla uzatmayı bıraktık ve okula gittik.Sınıfa geçip kafamı sıraya gömdüm.İçeri biri girince başımı kaldırdım.Oha.Oha.Bu.Bakiyim o mu?Valla o.Çöşş.İçeriye resmen Zeynep girdi.Geri dönmüş.Benim aşkım.Hemen kalkıp ona sarıldım.Uzuunn uzun sarıldık.Ondan ayrıldığımda iyice bir süzdüm.Bu güzelleşmiş mi ne?Sınıftan içeri Cenk girince Zeynep telaş yaptı.Saçını başını düzeltti.Ne oluyor bu kıza yahu?Umarım sandığım şey değildir yoksa arkadaşlığımız hiç iyiye gitmez.Aman ne olacak Zeynep öyle bir şey yapmaz.Cenk sınıfa girdiğinde hemen birbirimizi öptük.Cenk sırasına geçtiğinden beri bana bakıyordu.Ona gülümsedim.Oda bana.Önüme dönünce Zeynep'in bana baktığını gördüm.Ama kızgın bakıyordu.Hayırdır?Neyse.Kafamı sıraya gömüp uyudum.Hoca içeri girince mecbur ayağa kalktım.Kalmayınca aman aman bir afralar bir tafralar.Hiç çekilmiyor sabah sabah.Hoca oturun diyince tekrar kafamı gömdüm.Zaten kısa sürede uyudum.
Zeynep'in Ağzından:
Evet.Geri döndüm.Ama bu dönüşüm ne Buse için Ne de başka biri için.Dönüşüm Cenk içindi.Evet ona aşıktım ve bu yanlıştı.Ama ne yapalım?Kalp bu.Onu sevdiğimi Carson ile kaldığım da anladım.Onu özlemiştim.Buseyi değil Cenk'i özlemiştim.Buse artık bana çok itici geliyordu.Heralde Cenk ile sevgili olduğu içindir.İmkansız bir aşk yaşıyordum evet ama içimde her aşık gibi bir umut var.Belki aşık olur ne biliyonuz.Şimdi onun gözünü Buse kör ediyor ama hele bir kavga etsinler beni fark edecek eminim.Şimdi "yaf he he" diyonuz ama görceeniz.Cenk benim olacak ve bunun için savaşacağım asla pes etmeyeceğim.Şimdilik gene iyi kız modların da takılacağım ama sonraları için söz vermem.
Cenk'in Ağzından:
Sınıfa geldiğimde Zeynep'i gördüm.Dönmüştü.Hemen birbirimize sarıldık.Buse bana tip tip bakıyordu.Onunla en kısa sürede konuşmalıyım.Zeynep sınıftan içeri girdiğimden beri bana bakıyordu.Bu kızda bi haller var ama neyse.Yakında çıkar kokusu.Buseme baktım.Onun yüzünü izlerken huzur doluyordum ama içimde bir sıkıntı var.Sanki aramız bozulcakmış gibi.Aman neyse.Şimdi bu anın tadını çıkarmalıyım.İzlendiğimi hissetim.Kafamı çevirip baktığımda Zeynep bana bakıyordu.Teneffüste Buse'yle değil,Zeynep'le konuşmalıyım diye düşünürken zil çaldı.Zeynep hemen yanıma geldi ve Buse'den önce artık cidden şüphelenmeye başladım.Zeynep'i yanıma çağırdım.Buse bana tip tip baktıktan sonra hızlıca oradan uzaklaştı.Zeynep'e çıkışta evime gel dedim.O kadar sevindi ki off umarım düşündüğüm şey değildir...
Buse'nin Gözünden :
Of hayatım afedersiniz ama bok gibi.Noluyor ya Zeynebe ne oluyor böyle ? Cenk benim banane bunu kafasına sokması lazım.Of ne diyorum ben o benim en yakın arkadaşım.En yakın arkadaşımı Cenk'den mi kıskanacağım ? Kıskanıyorumdur çünkü Cenk sevgilim sonuçta yani öyledir neden olmasın değil mi ? Sanırım Zeynep'le konuşmanın vakti geldi.Koridorda yürürken Batuhan'la karşılaştık.Batuhan naber filan diye sordu.Birden arkadan mal bir çocuk koşarak gelirken beni itti ve Batuhan'ın üzerine yapıştım.Batuhanla 1-2 dk bakışırken birden Cenk geldi.Bizi öyle görünce ilk bana sinirli sinirli baktıktan sonra beni kaldırdı ve Batuhan'ı duvara yapıştırdı.Batuhan'da sinirlenmeye başlamıştı ve şu an saç baş dövüşüyorlardı.Cidden inanamıyorum.2 erkek ilk defa benim için kavga ediyorlardı.Aman tanrım ! Bunun için sevinmemem gerekirdi eve gidince Cenk bunun acısını benden çıkaracak.Umarım bu iş dahada kötüye gitmez derken Zeynep hemen geldi.Ayh sarı çiyan.Birden Cenk'i vampir hızıyla duvara yapıştırdı.Allahtan etrafta kimse yoktu ki görmediler.Zeynep Cenk'e sarıldı ve sakin ol dedi.Allahım ben bu kızı öldürürüm.Cidden yeter artık.Dost Muyuz Düşman Mı ? Eğer düşman olursak Cenk Benim ! Sadece BENİM !
EVET ARKADAŞLAR DEVAM EDECEK !
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
YORUM ATMAYI VE VOTELAMAYI UNUTMAYIN !