Kayıp

104 22 9
                                    


Multide Cenk ve Buse


- Vay vay vay... Demek küçük çakma vampirimiz de buradaymış.Eee vampir bir sevgilinin  olması nasıl bir duygu?, dedi ve ardından o sinir bozucu kahkahasını attı.Doğruyu söylemek gerekirse korkudan altıma ettim.Anladınız siz."Kral" tam üzerime atlıyordu ki birden önüme yavaş yavaş bir vampir sürüsü toplandı.Kendi aralarında daire oluşturdular.Bizde o dairenin tam ortasındaydık.Zeynep çok korkuyordu.Birden vampir dişlerini çıkardı.Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim.Zeynep bana git burdan yoksa şah damarını deleceğim dedi.Aşırı korkmuştum.Kaçmaya başladım.Hiç bu kadar hızlı koştuğumu hatırlamıyordum.Birden önüme beni kurtaran kurt sürüsünden birisi geldi.

-Ödümü patlattın.

-O vampirden uzak durmalısın.Az kalsın seni öldürüyordu.

-O benim arkadaşım.

-Sırtıma çık ve seni evime götüreyim.

-Bunu istemezdim.Ama canımı düşünüyorum.

-Çıkacak mısın ? 

Nasıl gıcık bir çocuktu bu yaa.Çok gevşek ve serseri.

-Ha bu arada senin adın neydi ?

-Sanane

-Güzel isim.Benimde Carson.

Gözlerimi devirdim.Cidden çok gıcıktı.Hazır mısın diye sordu.Kafamı salladım.Birden çok hızlı koşmaya başladı.Çok hızlıydı.Bir süre sonra Cenk'in gizli yerine vardık.Cenk evin önündeydi.Çok endişeli görünüyordu.Beni görür görmez boynuma atladı.Çok sıkı bir şekilde sarıldık.Sarıldıktan sonra Cenk Carson'u boynundan tutup havaya kaldırdı.

-Kurtlardan nefret ederim.

-Benden güçlü olduğunu mu sanıyorsun.Ciddi olamazsın.

-Şuracıkta kafanı koparırsam kimin ciddi olup olmadığını anlarsın belki Hah ?

Carson sinirli bir şekilde bana bakarak oradan ayrıldı.Niye hep aynı şeyi yapıyor bu ?Cenkle biraz daha sarıldıktan sonra okula gitmek üzere yola çıktık.Ama unuttuğumuz birşey vardı.Zeynep orda kalmıştı...

Zeynep'in Gözünden :

Allah Kahretsin ! En iyi arkadaşımı öldürmek istedim.En azından vampir sürüsü beni koruyordu.Çok yakışıklı bir vampir beni takip et işareti yaptı.Ormanın içine doğru yürüdük.Birden bomba sesi duyduk.Bu ses o kadar gürültülüydü ki ağrıdan kafamı tutup yere yığıldım.Bayılmıştım.Beni çağıran kurt beni hemen kucağına alıp koşmaya başlamıştı.Uyandığımda karşımda o kurt vardı.

-Uyandın demek.Beni korkuttun.

-Beni nereye getirdin.

-Dinlenmen lazım.Bunları sonra konuşuruz.Bu arada adını söylemedin.

-Ben Zeynep.

-Bende Emre.

-Memnun oldum.

-Ben daha çok memnun oldum.Zeynep Hanım senin hep yanında olacağım.

Yüzümde gülümseme oluştu.Yanıma uzandı.Kendimi hem uykunun hemde onun kollarına bıraktım...

Buse'nin Gözünden :

Okula giderken aklıma Zeynep geldi.Hemen Cenk'e söylemeliydim.Nasıl olur da aklıma gelmez ?

-Cenk nerdesin ? dedikten sonra enseme çenesini koydu ve burdayım tatlım dedi.Yerimden sıçradım.

-Korkuttum mu yoksa ? Kıyamam.

Gülümsemeye başladım.Cenkle birbirimize sıkıca sarıldık.

-Cenk birşey unuttuk.

- Neyi ?

-Zeynep'i dedikten sonra Cenk'in arabasına bindik.Cenk çok hızlıydı.Ona yolu tarif ettim.Yarım saat sonra vardık.Ortalıkta kimse yoktu.Vampir sürüsü de "Kral" denen adamda yoktu.Asıl sorun Zeynep'de yoktu.Cenk'le birbirimize endişeli bir şekilde baktık.Zeynep neredeydi ?

Evet Arkadaşlar Bölüm Sonu...

Umarım Beğenmişsinizdir.

Devamı Gelecek.



Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin