Multide Buse Ve Bengü
1 Hafta Sonra :
Zeynep hala ortalarda yoktu.Onun için çok endişeleniyorum.Bu 1 hafta ne kadar da normal geçti.İnanılır gibi değil.Hemen hazırlandım.Bengüyü ve Cenk'i aradım.Cenk bizi hergün arabasıyla bırakıyordu.Ne giyeceğime çok zor karar verdim.Giyecek bir şeyim yok.
Buse'nin Kombini :
Korna çaldı.Yerimden sıçradım.Cenk Bengü'yü önceden almıştı.Bengü'ye göz kırptım.Çok güzel gözüküyordu.Cenk'den kıskanmadım değil.
Bengü'nün Kombini :
Bengüyle sarıldıktan sonra arabaya atladık.Hava yüzüme yüzüme geliyordu.Çok güzel bir esintiydi.Bengüyle ellerimizi havaya kaldırdık.Yoldan geçen herkes bize bakıyordu.Biz sadece gülüyorduk.Okula vardığımızda Cenk siz önden gidin dedi.Bugün birşeyler oluyor ama neyse.Koridorda yürürken Bengü tuvalete gideceğini söyledi.Bende sınıfa geçtim.
Bengü'nün Gözünden :
Tuvalete makyajımı tazelemeye gittim.Telefonumu aldım ve yürüyordum.Birden ayağım kutulara takıldı.Ölüyorum zannederken kendimi başkasının kollarında buldum.Ben tam yere yapışacakken beni tutmuştu.Reflekse bak.Kim bilir kaç kızla çıkıyordur ? Ben bunları niye düşünüyorum lan.1-2 dk bakıştık.Çünkü çok garip ve inanılmaz bir durumdu.Sonra hemen kendimi düzelttim ve kalktım.Ona teşekkür ettikten sonra hızlıca oradan uzaklaştım.O da mal gibi sırıttı.Alt tarafı makyajımı tazelemeye gittim.Yaşadığım aksiyona bak.Yakışıklı çocuktu aslında.Aman benena yaa.Bunların hepsini acilen Buse'ye anlatmalıyım.
Buse'nin Gözünden :
Bengü nerede kaldı diye iç geçirirken kafama atılan bir şaplakla irkildim.İşte Bengü'müz gelmişti.Bengü'ye sorular yağdırdım.
-Nerde kaldın yaa.Yarım saattir seni bekliyorum.
-Geldim lan.Sana anlatmam gereken şeyler var.
-Ne duruyorsun anlatsana.
-Bak şimdi tuvalete giderken telefonuma bakayım dedim.Önümü göremedim kutulara takıldım.O an ölüyorum sandım.Çünkü eğer yere yapışsaydım karizmam çizilirdi hemde çok.Ben ölüyorum sanarken bir çocuk beni belimden tuttu.Aynı filmlerdeki gibi.Allahım teşekkürler diyip oradan uzaklaştım.Çocuk da mal gibi sırıttı.
-O çocuğu acil buraya getiriyorsun.
-Sanırım matematik sınıfında aynı sınıftayız ve bil bakalım şu an dersimiz ne ?
Bengü bana sırıttıktan sonra sınıfa doğru yola koyulduk.Kimdi bu çocuk ? Birden sınıfa Jenna girdi.Artık bizim yeni İngilizce hocamızmış.Jenna konuşmaya başladı :
-Evet merhaba,ben yeni İngilizce hocanız Jenna.Birazdan yeni sınıf arkadaşınız gelecek.O kendisini tanıttıktan sonra derse başlayacağız.
Birden kapıdan Batuhan girdi.Şaka mıydı bu ? Beni öldürmeye çalışan gıcık vampirdi bu.Yoksa ? Birden Bengü bana bakarak "İşte bu" bakışı attı.Allahım Batuhan ve Bengü mü ?!? Öldürün beni.O vampir beni görünce dayanamadı.Nasıl insanların dolu dolu olduğu bir okula geldi.Batuhan beni görünce göz kırpıp sırıttı.Hiç iyi şeyler olmayacak ...
Biraz Kısa Oldu Farkındayım.Özür dilerim.Devamı Gelecek.
Umarım Beğenmişsinizdir...