Cidden Mi ?

63 9 2
                                    

Multide Cenk

Buse'nin Gözünden :

Derse girdik.Bütün gözler bendeydi.Jenna hiç birşey demedi sanırım aklımı okumuştu.Hemen yerime geçtim.Tek boş sırada Cenk'in yanıydı.Maalesef Cenk'in yanına geçmek zorunda kaldım.Ders boyunca gözleri bendeydi ama ben ona hiç bakmadım.Birden sınıfa diğer sınıflardan bir kız girdi.Elinde bir pankart vardı ve konuşmaya başladı :

-Öncelikle dersinizi böldüğüm için özür dilerim.Haftaya okul balosu olacak.Herkes eşlerini yarına kadar seçip Jenna hocaya yazdırmanız gerek.Jenna hoca sizi dans için çalıştıracak.Her sınıfın öğretmeni kendi sınıfını çalıştıracak.Teşekkürler,İyi Dersler ! dedikten sonra kız gitti.Kafamda deli sorular.Cenk hemen bana baktı.Tabi o sırada Zeynep Cenk'e bakıyordu.O kadar kıskandım ki.Of Of Of ! Acaba kimle olsam ? Cenk'le olamayacağım kesin.

Bengü'nün Gözünden :

Of Of Of.Bu okul balosu hiç iyi olmayacak.Ben kesinlikle Batuhan'la olacağım <3.Ama Buse'nin durumu vahim.Acaba bir sınıfta toplanıp konuşsak  mı ? Bu konuya artık bir açıklık getirmeliyiz.Teneffüste Batuhan'a söyledim.Aslında İrem de gelebilirdi.İyi birine benziyordu ve ona güvenebileceğimizden neredeyse emindim.Evet evet bence de öyle yapalım.Batuhan ve İremle birlikte matematik sınıfına geçtik.Ben konuşmaya başladım.

-Bu kadar yeter artık Cenk ve Buse'yi barıştırmamız lazım.Batuhan zil çaldığında sen Cenk'i bu sınıfa getir İrem sende Buse'yi ben bu sınıfta bekliyor olacağım.Anlaşıldı mı ?

İkisi de bir ağızdan anlaştık dedi.5 dk sonra zil çaldı.Ve sıkıcı bir şekilde beklemeye başladım.Kapıdan Cenk'in sesleri duyuluyordu.Cenk sınıfa girdi.Nedense hiç soru sormamıştı.Şaşırtıcı.Oturdu.Cenkle tam konuşacakken sınıfa Buse girdi.Buse tam çıkmaya çalışıyordu ki Batuhan ve İrem kapıyı Buse'nin yüzüne kapadılar.Tek ben,Cenk ve Buse kaldı.


Bengü - Artık ikinizin de konuşma vakti geldi.Ben beklerim.

Buse -Konuşacak Bir Şey Yok

Cenk- Beni hiç dinlemedin ki.

Buse-Dinlemek de İstemiyorum.Neyi Dinleyeceğim Söylesene ? Senin Yalvarışlarını Mı ? Biz Barışınca Zeynep Bu İşleri Bırakacağını Mı Düşünüyorsun ? Ben Seni Seviyorum.Sana Başkasının Dokunmasına Katlanamıyorum.Ve Sen Bunu Hala Anlayamadın !

Cenk hiçbirşey diyemedi.Ama Buse de iyi laf koymadı değil.Çok iyi dedi.Öpüştüklerini anlatsam hayatta barışmazlar.Ama aslında Cenk'in suçu yok.Zeynep kendisi öptü.

Bengü- Barışın Artık Yeter ! Ben sıkıldım siz sıkılmadınız.Hadi öpüşün barışın.

Buse - Bazı İşler O Kadar Kolay Değil Maalesef !

Cenk - 1.Ben Seni Seviyorum Onu Değil ve Hiç Bir Zaman Sevmeyeceğim 2.Onu Seviyor Olsam Zaten Senle Birlikte Olmak İstemezdim 3.Balo Eşim Olur Musun ?

Buse - Hmm,Bir Düşüneyim.

Dedikten sonra kapıdan çıktı.Allah Allah ? Ne var bu kızda.Barış gitsin.Tabi Batuhan aynısını bana yapsa daha kötüsünü yaparım ama olsun.

Buse'nin Gözünden :

Of ne yapacağım ? Cenk'i çok seviyorum.Ama cidden çok kırıldım.Öyle hemen barışmak olur mu ? Bir tarafım çok istiyor ama diğer tarafım buna izin vermiyor.Biraz kafamı dağıtmak için salona indim.Bugün en sevdiğim dizi var."The Vampire Diaries" cidden bayılıyorum.Eski bölüm özet geçerken bende mutfağa geçip pijamalarımla biraz mısır patlatmaya gittim.Evde mısır yoktu.Of gecenin bu saatinde markete mi gideceğim ? Hemen telefondan marketin numarasını girdim.Mısır bir 10 dk sonra geldi.Mısır patlattım,battaniyemi aldım ve dizimi dikkatle izliyordum.Daha 4.sezondayım.Elena artık birini seçmeli Stefan mı ? Damon mu ? Bence Stefan.Koyu Stelenacıyım.Hangi sezon olursa olsun Stelena ∞.Dizim bittikten sonra tam uyuyacaktım ki Bengü mesaj attı.

- Nasılsın Buse ?

- Aynı Şeyler.Az Önce The Vampire Diaries İzledim.Sen nabıyon ?

- Sizi düşünüyorum.Sen ve Cenk'i.Siz bitemezsiniz.En azından böyle bitemez.

- Böyle olmasını ben istemezdim.Böyle gerekiyor,gerekmeli.

-Bana Elena gibi konuşma. The Vampire Diaries izlediğin her halinden belli.

- Tamam onu arayacağım.Sana İyi Geceler 

Of ne dedim ben ? Şimdi sırf bu yüzden Cenk'i arayacak mıydım ? Belkide gerçekten bunu yapmaya ihtiyacım vardı.Hiç düşünmeden Cenk'i aradım.

-Selam

-Buse sen misin ? 

-Evet benim.Ve seni affediyorum.

O kadar sevinmişti ki telefondan bile belli oluyordu.Yarım saat konuştuktan sonra kapattık.Artık uyumalıydım.Yoksa yarın balo için kıyafet seçemezdim...


Evet Arkadaşlar Uzun Süredir Bölüm Gelmedi Farkındayım.

Bunun İçin Sizden Özür Dilerim.

Umarım Bu Bölümü Beğenmişsinizdir.

Oylamayı ve Yorum Atmayı Unutmayın.

Bad Girl #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin