Multide Bengü
Hülya müdürün kanını emiyordu.Hülya da mı vampirdi ? Gözlerimi açtığımda karşımda Bengü ve Cenk duruyordu.
-Buse lütfen aç gözlerini.Sen yokken ben kimin kafasına vurucam ?
-Saçmalama Bengü.Sen iyi misin ? Bence sana da pansuman yaptırmalıyız.Hazır revirdeyiz.
-Sen konuşma suyu sıkılmış greyfurt.Gerizekalı o benim kankam sana noluyor lan ?
-Ben de sevgilisiyim ona bakılırsa.
-Egon büyük gelmiş bi küçüğünü dene istersen.
İkisi tartışırken hemen içeri hemşire Jenna geldi.Kendisi ingiliz.Her neyse hemen onların tartıştıklarını görünce aralarına girdi.
-Çocuklar lütfen tartışmayın.Bari bunu hastanın yanında yapmayın.
Jenna böyle dedikten sonra ikiside sustu.Jenna bana pansuman yaptı.
-Merak etmeyin yarım saate uyanır.
-Allah'a şükür.
-Sen sus Bengü.
-Konuşma ana kuzusu.
-Çocuklar tartışmayın.
Yarım Saat Sonra :
-Noldu bana ?
-Naber kereta ?
-Aşkım sen ona bakma sen iyi misin ? Hiç uyanmayacaksın sandım.
-Tamam sakin olun.Ben iyiyim.Yalnız aklımda hala birsürü sorular var dedikten sonra ayağa kalktım.Cenk ve Bengü şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı.Cenk kolumu tuttu.Ama kolunu ittim.Koşarak Hülya'yı bulmaya çalıştım.Hülya bana zarar verebilirdi.Eminim ki Cenk'de arkamdaydı.Okulda değildi.Bahçeye çıktım.Güvenlik görevlisiyle konuşuyordu.Hemen bağırmaya başladım.
-O bir vampiiiiiiir ! Kaç ondan çabuuuuk.
-Birden Hülya boynumdan tuttu ve beni hızlıca duvara çarptı.Canım çok acıyordu.Fakat güvenlik görevlisi hiç birşey yapmıyordu.Güvenlik görevlisine seslenmeye başladım.
-Yardım ett.Birden ağzımdan kanlar gelmeye başladı.Hülya kahkaha atmaya başladı.
-Biliyor musun haline acıyorum.O seni duyamaz bile.Ayrıca 250 yaşındayım.Sana neler yapacağımı tahmin bile edemezsin.Doğa üstü güçlerimle zamanı durdurdum.Ne sandın ? Ardından büyük bir kahkaha daha attı.Canım çok acıyordu hiç birşey diyemedim.Birden bahçeye benden ve Hülya'dan 5 kat büyüklükte bir kurt sürüsü geldi.Ne yani ? Kurtlarda mı gerçekti ?Olamaz !
Oracıkta Hülya'yı paramparça ettiler.Aralarından biri koşarak yanıma geldi.Bana hırladı ve koşarak geri döndü.Hülya'nın parçalanmış bedenini görünce midem bulanıyordu.Birden bahçeye Cenk ve Jenna geldi.Zaman hala donuktu.Cenk koşarak beni kucağına aldı.
-Bunu sana kim yaptıysa onu yakarak ve en ağır işkenceler uygulayarak öldüreceğim.Tam konuşmaya başlayacaktım ki Jenna konuştu.
-Kendini yorma.Hülya zamanı durdurmuş.En azından kurt sürüsü gelip onu parçalara ayırmış.Kurt sürüsünü ben çağırdım.Yoksa biz yetişemeden ölmüş olabilirdin.Biliyorum soruların fazla.Ama sakın konuşma herşeyi açıklayacağız.Öncelikle 5 dk. sonra herşey yine eski haline dönecek.Hülya iyi büyü yapamamış.Eğer büyüyü tam olarak öğrenseydi.Yüzyıllar boyunca zaman durmuş olabilirdi.Neyseki bilmiyor.Ayrıca bende bir vampirim.Aslında geleceği görebilme yeteneğim var.Bu biraz cadıların yaptığı büyülere benziyor.Bunun nedeni biz insan içine çıkmayan doğanın tam içinde yaşayan vampirlerdenmişiz.Taa ki annem buna karşı çıkana kadar.Annem ve ben buraya taşındık.Hepsi bu şimdi seni eve götürelim.
-En azından ölmüş.Yoksa işi bitmişti dedi Cenk.Gözümü açıp kapamadan eve varmıştık bile.Cenk beni kucağından bırakmıyordu.Annem ve Damla beni görünce ağlamaya başladılar.Jenna onları salona götürdü ve herşeyi anlattı.Cenk o sırada beni yatağıma bıraktı.Kapı çaldı.Cenk koşarak kapıyı açtı.Mert ve Zeynep gelmişti.Zeynep koşarak bana sarıldı.Mert ise çok kızgındı.Zeynep Cenkleri dışaro çıkardı ve konuşmaya başladı.
-Buse çok kötü şeyler oluyor.Ama şu an burda anlatamam.
-Neden kısık sesle konuşuyorsun ? Zeynep bana bilmiyormuş numarası yapma bakışı attı.Sırtına binmemi söyledi.Zor da olsa Zeynep'in sırtına bindim.Şu an uçuyorduk.Çok güzel bir histi.Bu yüzden vampir olmayı isteyebilirdim.
-Buse sakın aklından bile geçirme.
-Sen bunu nasıl yaptın ?
-Her vampirin kendine özel güçleri olur.Benimkide bu.Mesela Mert istediği zaman başkasının bedenini geçirebilir.Cenk de görünmez olabilir.
-Bana bundan hiç bahsetmemişti.
-Çünkü bu güçlerini fazla sevmezler.Dedikten sonra aşağı indik.Bir lunaparka gelmiştik.Garip olan terkedilmiş bir lunaparak olmasıydı.
-Öncelikle şu an herşeyi tek Jenna biliyor.Onu uyardım Mert'e de Cenk'e de söylemeyecek.Öncelikle başlıyorum.
-Lütfen başla artık.
-Mert beni tehdit ediyor.Niye onla sevgili olduğumu sandın.Sana anlatamadım.Çünkü korktum.
-Peki ne diye tehdit etti ?
-Vampirlerin en nefret ettiği şey nedir ? Ben söyleyeyim periler.Periler cadılardan 2 level üstünde olan varlıklardır.Periler o kadar güçlülerdir ki şu an dünyayı paramparça bile edebilirler ve bil bakalım periler en çok kimlerden nefret ederler ? Ben söyleyeyim vampirler.1755 tarihinde periler ve vampirler arasında çok büyük bir kan davası olayı olmuş.Ayrıca Mert her an beni periler topluluğuna bana işkence ettirmeye gönderebilir.Hiç birşey yapamıyorum.Kazık atamam.Mert'in aynı "Kral" denen adam gibi bir saati var.Kral'ın elbisesi vardı ama olsun.Ben nereye gidersem beni bulur zaten.Tek sana söyleyebilirim.
-Bunu ona ödeticem der demez Kral ve yanındaki beni kurtaran adamlar karşımda belirdiler.Beni kurtaran adamlar üzgün bir şekilde duruyordu "Kral" konuşmaya başladı.
-Vay vay vay...
Bölüm Sonu.Umarım Beğenmişsinizdir.
Devamı Gelecek.