-Aam... Pe mine ma cheama Louis. spune el rupand tacerea .
-Pe mine Harry.
Dam mana si mai vorbim cateva minute. E chiar de treaba. 
M-am uitat la fata lui. Are ochii albastri. Albastrul acela ... Rar. Perfect.
Ne-am luat numerele de telefon si am plecat .
E dragut.
"Ce naiba? Cum sa te indragostesti de un tip pe care abia l-ai cunoscut?"
"Oricum probabil nu e gay. Poate e homofob."
" poate"
"Poate"
Vocile din capul meu nu ma lasau in pace .
Mi-am continuat drumul. Am ajuns la locul care il numesc " casa " si m-am aruncat pe canapea.
Mi-am luat telefonul si mi-am verificat toate retelele sociale.
Meh, nimic nou... Doar cereri de prietenie de la arabi pe Facebook. Normal ca nu le accept.
Am vazut insa o cerere de prietenie de la " Louis William Tomlinson" . Hmm... Poate e Louis pe care l-am intalnit din intamplare ?  Dar cum imi stie numele de familie?
Ma uit pe profilul lui. Are o poza de profil foarte frumoasa . Defapt el e foarte frumos .

Ii accept cererea de prietenie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ii accept cererea de prietenie.
Ma uit la " relatii" si vad ca este intr-o relatie cu "Eleanour Pisikutza" .
Ok asta e cam ciudat . =))))

" Vezi? E straight. Nu vei avea sanse cu el ."
" Esti un nimic "
" Sinucide-te odata!"
" Mori."

Eu sunt foarte sensibil. Asta e un defect de- al meu. Probabil din copilarie .
Ma arunc in patul aflat foarte aproape de canapea ( cum am zis, locuiesc intr-o garsoniera) si incep sa plang. De ce? Nu stiu. Pur si simplu. Asta fac eu in fiecare seara. Este un fel de ritual .
La fel si taiatul ::) .
Ma duc sa fac un dus, apoi imi incep ritualurile .

Iau incet o lama si apas cu putere pe piele formand o linie perfecta, apoi doua, trei...
Ma opresc vazand ca am facut o balta de sange si ma imbrac in pijamale.

Telefonul mi-a facut un sunet ciudat. Probabil acela de primire a unui mesaj pe Facebook. Nu am prieteni, de unde sa stiu .

Deblochez telefonul.

" Salut, Harry. Sunt eu, Louis. Cel cu care te-ai ciocnit :) . Ce faci?"

Imi musc buza si ii raspund .

" Stau, tu?"

Nu vreau sa stie nimeni de ritualurile mele. O sa ma creada un ciudat . Sunt un ciudat oricum.
O lacrima imi curge pe obraz, insa o sterg cu maneca .

" Nu mai plange ."

P-POFTIM? CUM STIE EL? E VREUN SPION ? POATE A PUS CAMERE DE FILMAT IN CASA MEA.... DAR DE UNDE STIE UNDE LOCUIESC?

Din întâmplare // L.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum