Louis povesteste:
Astazi aveam sa lansam primul nostru album, Up all night. Nu pot sa cred ca am ajuns la performanta asta. Tin minte ca acum un an ma jucam fotbal cu o echipa idioata si nu venea aproape nimeni la meciurile noastre, poate doar rudele. Dar eram faimos fara sa fac un efort. De ce? Pai pentru ca sunt gay si este ceva nou pentru lume. *oftat*
Am simtit ceva ud pe fata mea. Mi-am deschis ochii si am vazut ca eram ud leoarca.
Un biletel era lipit de patul meu. Pe el scria:"Neata, poponarule. Harry e jos si iti face de mancare. Sa stii ca arata sexy cu fundul aproape gol. Liam si Zayn se joaca pe ps4, si eu ma plictiseam asa ca te-am udat. Sorry not sorry. Misca-ti curul ala futut de Hazza jos. XOXO"
L-am injurat de cateva ori in minte pe Niall si apoi am mers sa fac un dus.
Apa fierbinte cadea pe muschii mei incordati, plini de tatuaje.
M-am schimbat cu niste blugi skinny rupti si un tricou negru pe care scria " Love is love" .
Am coborat scarile. Galagie.
-CE PANA MEA?! ZICI CA SUNTEM LA CASA DE NEBUNI! LIAM, NU IL MAI CALARI PE ZAYN, NIALL , NU MAI MANCA TOATA CIOCOLATA SI, HARRY... am facut o mica pauza. TU ESTI PERFECT !
Toti si-au intors privirea spre mine si au inceput sa rada in hohote. Ce era asa amuzant?
- De ce radeti?
-Frate, uita-te in oglinda. a spus Zayn.M-am uitat in oglinda din sufragerie.
Cacat, aveam blugii pusi invers si bluza era patata.-LA DRACU CU VOI!
M-am schimbat cu un alt tricou si mi-am pus pantalonii bine.
De jos, l-am auzit pe Harry strigand dupa Niall :
- E pentru toti mancarea asta!
Si Niall a continuat:-Ei na!
Am coborat din nou scarile si am vazut mancarea imprastiata peste tot.
-CE DRACU' BAIETI? TREBUIE SA FIM IN CENTRU PENTRU LANSAREA ALBUMULUI IN MAI PUTIN DE O ORA! VA COMPORTATI CA NISTE COPII DESI AVETI DOUAZECI DE ANI!
Toti s-au uitat la mine cu o fata gen : "really nigga".
Harry a pus mancarea ( sau ce mai ramasese din ea ) pe masa si Niall s-a asezat primul.
Eu m-am asezat langa Harry si Liam, iar Niall era langa Zayn (care era langa Liam) si Harry. N/A cred ca v-am incurcat mor.
In mijlocul mesei, mi-am pus mana pe kurul (N/A:da, asa am vrut sa scriu) lui Harry si l-am ciupit si el a gemut scurt.
Toti am bufnit in ras.-Ce faceti baieti, faceti huta-huta pe sub masa ? intreaba Liam sarcastic.
Dupa masa a trebuit sa mai asteptam putin masina, asa ca le-am raspuns fanilor pe Twitter, si am pus o poza cu fundul lui Harry pe Instagram.
Am pus tag-ul fix intre fesele lui .
N/A: nu era dezbracat in poza lol.Am pus la descriere "🍑." ( pentru cei care sunt pe calculator, e un emoji cu un fruct care seamana cu un fund)
Masina a ajuns. M-am asezat langa Harry.
-Hazz', ai mai vorbit cu mama? Eu nu am avut timp. Cum e Darcy?
-Da, aaa, Darcy e foarte bine, dar ii este dor de noi.
-Aw, micuta de ea... Ce zici sa facem un turneu peste cateva luni si sa vina si ea?
-E o idee geniala! a spus entuziasmat si mi-a dat un sarut.
CITEȘTI
Din întâmplare // L.S
Fanfic"- Louis stii ce? -Ce? -M-ai salvat psihic, dar si fizic." Coperta: @Dynamique