Louis povesteste:
M-am ridicat din pat, vazand ca Harry nu mai este langa mine. Cat era ora?
Era 12:00.-Fuck, am intarziat.
M-am imbracat cu niste blugi skinny negrii, cu un tricou cu Nirvana, si m-am incaltat cu niste conversi. Am coborat scarile, vazand-o pe Darcy care se uita la televizor.
-Neata, Darcy. Buni vine in 5 minute, eu trebuie sa plec acum! Pa! ii spun, apoi ii dau un sarut pe crestetul capului.
Am chemat bodyguardul sa ma ia, el ajungand in doua minute.
In masina i-am trimis un mesaj lui Harry.
"Harry, sa stii ca ajung in 5-10 minute. Sa nu incepeti show-ul fara mine. Incearca sa tragi putin de timp. Thanks. Te iubesc."
Iar el mi-a raspuns:
"Astazi facem concertul si cu 5SOS, stii? L-am rugat pe Luke sa ii spuna unui bodyguard ca ii e rau. Acum trebuie sa ii dau 10 dolari. Te iubesc inapoi! "
Am ajuns cat de repede am putut, apoi am mers in culise, Lou Teasdale aproape aruncandu-se pe mine. M-a machiat rapid, apoi am mers la baieti.
L-am sarutat pe Harry scurt, apoi i-am salutat si pe ceilalti baieti.
Niall era in bratele lui Ashton. Ok, ok, Nialler.
-Va iubesc. a zis Niall, apoi toti ne-am inrosit.
-Aw. am zis in cor.
Luke a venit si el, apoi Harry i-a dat cei zece dolari.
-Bun, deci, ce melodii vom canta? a intrebat Michael.
-Teenage dirtbag. a spus Niall.
-Apoi What makes you beautiful. am continuat eu.
-JET BLACK HEART! a tipat Liam.
-DA! am zis toti in cor.
-Intrati in doua minute, baieti!
Ne-am imbratisat toti, apoi am intrat pe scena.
CITEȘTI
Din întâmplare // L.S
Fanfiction"- Louis stii ce? -Ce? -M-ai salvat psihic, dar si fizic." Coperta: @Dynamique