Louis povesteste:Suntem o familie fericita. Au trecut doi ani de la casatoria noastra, acum avem o fetita pe nume Darcy, o casa mare cu gradina si piscina, doua etaje, si garaj.
Harry lucreaza ca fotograf, iar eu imi continui o pasiune de cand eram mic, si anume fotbalul. Sunt intr-o echipa !
Ceea ce urasc cel mai mult acum este faptul ca nu avem timp de nimic, plus ca paparazzi ma spioneaza peste tot. Intr-o zi, eu si Harry am mers in padurea din apropiere la un picnic cu Darcy, iar paparazzi au venit imediat si ne-au orbit de blituri.
Darcy e nefericita si urasc asta. Trebuie sa fim niste parinti mai buni decat parintii nostri.
Ii aducem in fiecare zi cadouri, dar tot ce vrea ea este iubire. Iubire...
Am dus-o pe Darcy la plimbare cu bicicleta azi. A fost frumos. A invatat sa mearga pe bicicleta.
Harry ne facea poze din toate unghiurile . I-am luat o camera polaroid de ziua lui si nu se opreste din a face poze .Darcy a fost foarte fericita si sunt mandru de asta.
Paparazzi nu au ajuns, se pare. Avem un loc "secret" unde nimeni nu stie unde sa ajunga inafara de noi.
In fiecare zi privesc poza aceasta, cu mine si Harry cand eram mai tineri, cu cateva zile dupa ce ne-am intalnit.
Il iubesc. E Harry al meu si nimeni nu il va putea schimba.
-Lou? Louuuuuuuu ! ma striga Harry aducandu-ma la lumea reala.
Ma imbratiseaza de la spate si imi da un sarut scurt.
-Lou, haide intr-o excursie la munte! Vrei? Am vorbit eu deja cu managerul tau si a zis ca totul e in regula si ca gaseste un inlocuitor la meciul de peste cateva zile.
Harry ma ruga din priviri sa spun da, logic ca am facut-o.
-YAY!!!!!!!!! striga el apoi isi pune mana la gura.
E atat de adorabil. Doamne, il iubesc pe barbatul asta!
-O sa fie o surpriza pentru Darcy, nu ii spune. continua el.
^^^
hei, capitol nou! Va place? Scuze ca este atat de scurt insa nu prea aveam idei =)))))
CITEȘTI
Din întâmplare // L.S
Fanfiction"- Louis stii ce? -Ce? -M-ai salvat psihic, dar si fizic." Coperta: @Dynamique