13

432 29 2
                                    

Harry povesteste:

Louis dormea ca un inger.
Avea capul pe pieptul meu . Din cand in cand mai mormaia ceva de neinteles.
Am decis sa cobor din pat si sa ii fac o surpriza. Aproape venea ziua lui, asa ca am vrut sa ii fac un mic cadou de "early birthday" .
Oricum, stiu si ce ii voi lua de ziua lui, dar nu va spun :) . O sa aflati mai incolo.
Mi-am pus niste jeansi negri, un tricou simplu alb si o jacheta. M-am incaltat cu niste bocanci din piele si mi-am aranjat parul.
I-am dat un sarut pe frunte si am plecat. Sper ca nu se va trezi. El deobicei se trezeste pe la zece, zece jumatate, uneori unsprezece...
Am intrat in masina si am mers la o florarie pe care o stiu de mult . Obisnuiam sa le iau de aici fetelor pe opt martie flori cand eram in liceu. Nu ma simteam atras de ele sau ceva, dar ma gandeam ca e un gest dragut.
Am intrat in florarie, salutand-o pe Sandra, florareasa.
Mi-am indreptat privirea spre niste trandafiri negri. Erau atat de frumosi, insa destul de scumpi, dar as putea plati si un miliard de lire pentru el.
Am ales trei si Sandra a facut un buchet frumos.
-Pentru cine sunt? Cum o cheama pe tipa? intreaba ea.
-E un el si il cheama Louis. spun eu putin nervos...
-Oh... Bine dragule, asta face treizeci de lire, dar hai ca iti dau putina reducere, ca nu se supara nimeni. Hai ca ti le dau pe cincisprezece lire. spune  dansa si zambeste.
-Inca ceva, vreau sa fac comanda pentru treizeci de buchete de trandafiri de toate culorile si sa le aduci pe strada Sunshine pe douazeci si patru decembrie, de dimineata daca poti.
Vorbeam rar pentru a intelege.
-Deci. Treizeci de buchete... de trandafiri... aha... cate flori sa aibe un buchet, Harry?
-Cinci, te rog.
-Ok... Pe strada Sunshine numarul... aaa...
-Trei.
- Da... pe data de douazeci si patru decembrie... ora?
-Pe la sapte dimineata.
-Bine... asta face...
Sta putin si calculeaza.
-O suta de lire, dar cum am zis, iti fac reducere pentru ca te cunosc. Optzeci si cinci... si cu florile de acum face o suta de lire.
I-am dat banii si am plecat.
Era ora noua jumatate. Am urcat in masina si m-am dus la un magazin de bijuterii.
Am cumparat ce trebuia sa iau ( nu va spun ups) si am ascuns obiectul ( obiectele defapt)  in torpedoul masinii.
Mi-am verificat telefonul si am vazut : " zece apeluri nepreluate si douazeci de mesaje noi de la Soulmate."
Da, il am pe Louis trecut in telefon "Soulmate". E ceva normal.
L-am sunat inapoi si i-am spus sa se culce, pentru ca ajung mai tarziu .

Eram blocat in trafic si mai aveam inca jumatate de ora pana acasa.
Pana la urma am ajuns. Am coborat din masina si am urcat in bloc.
Am decis sa urc scarile, deoarece imi e frica cu liftul.
Am transpirat putin, pentru ca totusi am urcat cinci etaje in fuga.
Aveam la mine o cheie de rezerva si am descuiat usa incet.
Louis era in dormitor si dormea.
L-am sarutat si s-a trezit.
Si-a deschis ochii si s-a speriat putin vazandu-ma atat de apriape de el.
S-a ridicat in fund si eu i-am daruit florile.
A inceput sa planga si m-a imbratisat. Nu imi mai dadea drumul.
- Happy early birthday!
>nu stiu cum sa zic asta in romana<



^^^
Imi pare rau ca nu am mai actualizat de mult povestea, insa am o problema la telefon cu spatiul si nu ma lasa sa scriu capitole. Pe laptop imi e mai greu sa scriu pentru ca ( in fine e o poveste lunga) mi l-am spart acum mai mult timp si este conectat la tv, pentru ca altfel nu mege.

Din întâmplare // L.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum