Louis povesteste :

Nu pot sa cred ce era sa fac. Eram atent la Harry in timp ce povesteam . Defapt, ma holbam la el. Si am auzit un claxon.
Era cat pe ce. Putem murii. Dar m-a salvat. El. Harry. Baiatul pe care nu-l cunosc, dar de care sunt indragostit intr-un mod ciudat. Nu! Nu trebuie sa ma indragostesc de el! Sunt straight!
M-a tinut in brate 10 minute si m-a calmat. Plangeam. Imi e frica de moarte. Oricand pot sa mor, am o fobie pentru asta. Nu cred ca i-ar simti cuiva lipsa. Parintii mei imi iau ce vreau doar ca sa tac. Oricum, Harry are o soarta mai rea decat a mea.

Imi aduc aminte de mesajul meu care am vrut sa il trimit lui Liam, un prieten, care tocmai ce se despartise de iubita lui, si din greseala l-am trimis lui Harry.

Am observat ca i l-am trimis lui si am vrut sa ii scriu ca am gresit persoana, dar fix cand era sa trimit mesajul am vazut un " de unde stii?" .
Am oftat si i-am trimis un mesaj despre faptul ca nu are motive sa planga. El a raspuns ca are motivele lui, iar eu, nestiind ca el nu are familie si nici prieteni i-am scris " Ai familie? Ai prieteni? Asta e cel mai important lucru de pe lume."
Inca regret ca am scris asta.
Peste un minut mi-a trimis inapoi " Nu."
Am inceput sa plang.
Am fugit spre casa lui ( l-am urmarit cand ne-am intalnit prima oara ) . Noroc ca locuiesc foarte aproape de el . Am sunat la sonerie si mi-a deschis usa un Harry trist, sau cel putin asa am putut sa observ, deoarece i-am sarit imediat in brate.

Intorcandu-ma la realitate, m-am desprins din bratele lui Harry si i-am multumit inca de cateva ori.

Din întâmplare // L.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum