Louis povesteste:
Astazi am mers la parintii mei sa o luam pe Darcy acasa. Ne-a fost foarte dor de ea. Nu am mai vazut-o de cateva saptamani din cauza ca trupa ne-a ocupat tot timpul liber.
Am cumparat o floare si o ciocolata pentru mama, apoi, cand am ajuns, Harry a sunat la usa.
Am auzit cateva rasete, apoi usa s-a deschis de catre mama mea.
-Louis! Harry!
I-am dat o imbratisare calda, apoi ea s-a dat intr-o parte.
Darcy alerga spre noi, cu doua desene in mana .
Ne-am asezat in vine, i-ar Darcy s-a aruncat cu putere in bratele noastre, urmand ca noi sa cadem pe jos si sa radem in hohote.
-Tata H, tata L! Mi-a fost atat de dor de voi!
-Ai invatat sa il zici pe "r"? Bravo! Suntem atat de mandrii de tine! spune Harry.
-Rrrrrrrrrrrr!!! spune Darcy. Tata L? Uite, pot sa fac ca si o motocicleta!
-Bravo, draga mea! o felicit eu cu zambetul pe buze.
Am luat masa de pranz, apoi am plecat cu Darcy de mana.
-Tatiiiii? intreaba ea.
-Da? spunem amandoi in cor.
- Vreau sa il cunosc pe Niall! L-am vazut la tv si e tare frumos! Pot sa il mananc?
Am ras toti trei.
Cand am ajuns acasa, Darcy s-a dus in camera ei si s-a aruncat in pat.
Eu si Harry am ramas in sufragerie.
M-am aruncat in bratele lui Harry si el s-a speriat. Macar m-a prins.
M-a dus in brate pana in camera noastra, apoi m-a aruncat in pat.
A sarit pe mine si m-a sarutat lung. I-am scos tricoul si pantalonii fara sa rup sarutul.
Mi-a scos tricoul si a inceput sa imi dea mici saruturi pe piele, facandu-ma sa ma excit la nebunie.
-Tataaaa? se auzea de pe hol.
-Continuam la noapte.mi-a spus el, apoi mi-a facut cu ochiul. Sa nu crezi ca scapi asa de repede.
CITEȘTI
Din întâmplare // L.S
Fiksi Penggemar"- Louis stii ce? -Ce? -M-ai salvat psihic, dar si fizic." Coperta: @Dynamique