Inainte sa incepem vreau sa imi cer mii de scuze pentru ca nu am mai postat. Voi incerca sa postez mai des. Love ya.
Louis povesteste:
Imi e frica. Vreau la Harry. Il iubesc pe Harry. Vreau sa fie aici, langa mine.
Plang. Plang in hohote, amintindu-mi de momentele frumoase petrecute cu Harry si Darcy. Darcy, fetita mea scumpa. O iubesc enorm. Doamne, doamne, doamne... Vreau sa ies. Daca o sa mor? Cine e omul care m-a violat? Ce are cu mine?Mainile mele sunt prinse in niste catuse foarte mici. Sunt prea mici. Observ sange. Urasc sangele. Catusele mi-au facut rani.
Vad o lumina din ce in ce mai puternica . Doamne, sper sa nu fie barbatul acela.
Ghici ce? Chiar el era. Avea pe cineva in brate, nu imi dau seama cine e pentru ca este intuneric.
-Na! Ti-am adus iubitelul. spune barbatul. Acum o voi aduce si pe fetita voastra, si vei vedea cum o sa fie torturata si ea, dar si Harry.
Plangeam.
-Louis? am auzit o soapta.
-Harry. Iti multumesc ca esti aici, doamne... Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc.
-Si eu te iubesc enorm si iti promit ca o sa iesim de aici.Barbatul acela s-a intors si era cu Darcy in brate.
-Tati? spune ea printre suspine.
-Suntem aici, draga. raspunde Harry.
- De ce ai vrea sa omori un copil? il intreb eu pe barbat.
-Pentru ca este dovada dragostei voastre.
-Si ce? Esti gelos? intreaba Harry.
- Ce te intereseaza?
-Piei satana!! striga Darcy.
- Darcy, cine te-a invatat sa vorbesti asa? intreb eu uimit.
-Niall!
-Afurisitul dracului. mormaie Harry.
-Afurisitul dracului! repeta Darcy.
Barbatul isi pune gloante in arma si incepe sa traga pe langa noi, urmand ca Darcy sa inceapa sa planga.
-Taceti!
-Louis . sopteste Harry si imi face semn sa ii distrag atentia barbatului.
-De ce vrei sa ne omori? Ce am facut? intreb eu, in timp ce Harry isi scotea un cutitas din buzunar.
-Pentru ca pot. Si pentru ca va vreau faima.
Intre timp Harry a rupt sfoara cu care era legat si s-a apropiat de barbat.
-Mori! a strigat Harry si s-a aruncat la gatul barbatului.
Barbatul l-a trantit pe Harry pe jos, dar Harry a aruncat cutitul, urmand ca eu sa il prind si sa imi tai funia.
Am indesat cutitul in pieptul barbatului si i-am zis " Bye bitch!"
Am fugit spre Harry si l-am sarutat .
Ne-am unit fruntile si am zis in acelasi timp "Am reusit."
Am dezlegat-o si pe Darcy, apoi am iesit din incaperea stranie.
CITEȘTI
Din întâmplare // L.S
Fanfiction"- Louis stii ce? -Ce? -M-ai salvat psihic, dar si fizic." Coperta: @Dynamique