- Harry? intreb eu.
-Da?
- Multumesc .

Harry mi-a pus mana pe obraz si m-a privit in ochi. Eram cuprins in ochii lui. Acei ochi verzi... Acei ochi perfecti. Simt o atractie pentru el. Una mare. Si nu pot nega asta.
S-a apropiat de mine. Spatiul dintre noi era aproape inexistent. A vrut sa ma sarute, dar si-a muscat buza.

Harry povesteste :

Vroiam sa il sarut. Nu mai puteam sa ma abtin. Asta era momentul.
Apoi mi-am amintit ca are o iubita, asa ca mi-am muscat buza si m-am dat putin mai in spate .
La dracu cu tine, Tomlinson!

Louis povesteste :

La dracu, asta era momentul perfect. Cred ca a vazut ca sunt cu curva aia. As face bine si m-as desparti de ea.
O cunosc de la gradinita, eram cei mai buni prieteni, si am tinut-o tot asa pana in liceu cand ea s-a schimbat. Ea si parintii mei ma obliga sa fiu cu ea. Cand mergeam cu Liam la cluburi, o vedeam mereu cu alti barbati si ea imi si facea cu ochiul. O urasc.
In momentul de fata nu imi pasa nici de parinti, nici de ea, doar de Harry.
Este ciudat cum o persoana cu care te cunosti doar de o zi poate sa iti faca atat de multe. Sa te indragostesti de ea, sa te faca sa simti o conexiune ciudata...

Harry ma scoate din gandurile mele .
- Vrei sa mergem la un suc, sa uitam tot ce s-a intamplat in ultimele...
Se uita la ceas.
- 30 de minute? continua el.
- Bine.
L-am luat de mana si mi-am incolacit degetele in mana lui.
Ma uitam la el. El era atent la drum.  Si zambea. Zambea. Nu plangea. L-am facut sa se simta bine. Eu, Louis Tomlinson.

Mergem pana la un mic restaurant si amandoi comandam limonada.

Ii observ mana. Tot incerca sa si-o ascunda. Ce are acolo?

-Harry, arata-mi putin mana ta.
- nu... spune el aproape in soapta.
- Te rog. spun eu si ma uit in ochii lui.
-Oricat de perfect ai putea fi, eu tot nu zic. spune el si se uita in alta parte.
- Te implor.
-Nu.
- Fac ce vrei!
- Nup.
- Te rog! Harry, te rog frunos! strig eu si toti oamenii isi intorc capul spre noi.
-Fie. spune incet.
Ii apuc mana si ii ridic manecile.
O lacrima isi face aparitia pe obrazul meu.

Taieturi.
Peste tot.
Unele mai vechi, unele mai noi.
Fiecare avea povestea ei.

Harry plangea deja in hohote.
Imi pun degetele peste ele si Harry a suspinat .
Imi ridic capul si ma uit in ochii lui.
-De ce?
- De ce ce? Asta eram eu. spune el.
- Harry...
- De cand ai aparut tu, viata mea a luat o intorsatura ciudata. Asta s-a intamplat intr-o zi. O fucking zi!Vroiam sa mor, sa scap din calvarul asta. Sa ma sinucid. Apoi ai aparut tu.
-Har...
- Louis, stii ce?
-Ce?
-M-ai salvat psihic, dar si fizic.

Plangeam amandoi. M-am ridicat de pe scaun si m-am dus la Harry.
S-a ridicat in picioare.

Mi-am zdrobit buzele de ale lui. Aveau un gust atat de bun! Mi-am incornjurat mainile deasupra gatului lui si el si le-a inconjurat in jurul spatelui meu. Recunosc, trebuia sa stau pe varfuri.

Din întâmplare // L.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum