''Ma privesti, iar tu oscilezi intre ''oh, da, chiar ar trebui sa facem asta'' si ''nu, ce facem este nelegiuit''. M-as asezat in poala ta, in timp ce tu te agitai. Aproape ca ma simteam examinata in timp ce imi asezam soldurile pe tine, iar tu ma fortai sa te calaraesc ca o fata buna ce sunt. Tu ma controlai. Asta se intampla cand te opresti din gandit si iti lasi corpul sa implore ce vrea.''
Astazi se implinesc doua saptamani de cand am pus ochii pe baiatul bisericos. Transferarea lui in cocina asta de oras il face sa iasa si mai mult in evidenta. Cateodata il vad pe langa scoala, uneori pe holuri conversand cu ''prietenii lui''. Poti spune ca el nu vrea nimic mai mult decat sa plece de langa ei, sa plece departe de aici. Are atat de mult potential, incat poate sa fie cine vrea el sa fie, dar pana cand nu prinde incredere in el sa faca ceva in privinta asta, ramane acelasi, cunoscut ca un esec al liceului.
Totusi, nu il vad numai la scoala. S-a intamplat sa se mute cateva strazi mai jos, iar asta este in avantajul meu. Cateodata ma surpind chiar si pe mine cand privirea mea ramane blocata in fiecare dimineata pe fereastra, ca sa pot sa il vad cand alearga, privindu-i bustul gol incordat si stralucitor.
Cred ca nici macar nu stie ca arata ca un Dumnezeu al sexului din cauza inocentei lui. Am inteles ca e inocent, dar nu cred ca nu isi da seama cat de bine arata.
Nu cred ca isi da seama din cauza...intereselor lui. Joaca baseball, baseball...si iarasi baseball. Copilul asta doar mananca, respira si face sport. Dar nu poti sa spui ca parintii lui il fac sa fie asa. Probabil ei vor un copil minune ca sa se poata lauda cu el cum fac toti parintii care nu au nimic mai bun de facut decat sa intre in jocul ''oricum copilul meu este mai bun decat al tau.'' Lor le pasa doar de statut. Cui ii pasa macar de ceea ce vrea copilul cu adevarat?
Ma scarbeste toata faza asta. Da, presupun ca sa ai o familie careia ii pasa de tine este tare, dar sa te foloseasca pentru interesele lor egoiste imi provoaca greata.
Situatia asta ma face sa mi-l doresc si mai mult pe baiatul bisericos, care totusi este constant frustrat. Mereu incearca sa fie cel mai bun.
Baiatul bisericos le poate avea pe toate. Faima, bani, fete. Isi poate dori orice, atat timp cat isi traieste viata pentru cei carora chiar le pasa de el. El nici macar nu decide pentru el, nu el isi ia deciziile, iar asta il face sa para si mai convingator in ochii mei.
El isi doreste sa decida ce vrea sa faca cu viata lui si isi doreste sa fie cine este el cu adevarat. Cateodata am impresia ca acest ''sfant'' chiar intelege ca totul in jurul lui este o lacomie falsa. Lipsa lui de control inseamna un singur lucru. Il face si mai flamand. Ravneste dupa gandul de a controla, de a fi autoritar.
Sa fie macar odata cel care controleaza totul. Ai putea crede ca el stie cat este de usor sa obtii ce vrei. Este usor sa ai tot controlul, toata puterea, el ar putea obtine asta doar cu un pocnet din degete.
Hai sa insemnez ziua asta.
12 Martie, 10:24am.
Eu, Stella Masters am o noua tinta. Nu fac asta doar pentru mine, ci si pentru fiinta superba care merita macar odata sa vada ce poate face cu puterea pe care ar putea sa o detina. Sa ii pot arata ca poate controla el lucrurile.
Il voi transforma pe Sfantul Harold Styles in cel mai salbatic si innebunit om dupa sex pe care-l stiu.
Sa inceapa jocul.
///
Stiu, ca nu este foarte lung, dar este abia primul capitol. Nu stiu cat de des voi reusi sa postez la cartea asta, avand in vedere ca este, de fapt va fi destul de complexa, dar promit sa ma straduiesc. Lasati un vot si un comentariu prin care sa va exprimati parerea in legatura cu capitolul. Ne vedem la urmatorul capitol, va pup x
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx