''Shh'' am gemut eu in timp ce mi-am dus degetul aratator spre buzele lui pline. ''Lasa-ma sa ii arat lui Daddy de ce sunt in stare , lasa-ma sa te fac sa te simti bine.''
Am incercat sa observ cat de cat stilul lui de viata si modul in care isi planifica lucrurile. Mi-a spus apoi zilele in care putem lucra impreuna saptamana asta.
''Zilele alese de tine sunt ok pentru mine.'' Am spus, lingandu-mi buzele, batand la intamplare cu varful creionului pe caiet. ''Ma pot adapta la orice.'' Am spus eu, facand referire la ambele sensuri, ranjind in sinea mea.
''Ei bine, orarul meu este ceva mai restrans, sunt foarte ocupat.'' A spus el, ducandu-si mana la ceafa emotionat. ''Lunea si miercurea am antrenamente pana la 7. De fapt in fiecare zi am antrenamente, doar ca in mod obisnuit doar pana 5 jumate.''A spus el, apoi a continuat. ''Cred ca asta-i tot. Oh, ba nu. Trebuie sa merg si la biserica in fiecare duminica de la 10 jumate pana la 12.'' Bineinteles ca trebuie.
M-am dat jos de pe banca lui si m-am asezat in cea libera de langa el. Deja am facut schimb de numere de telefon si am inceput sa ne comportam normal unul in preajma celuilalt. Doamne, proiectul asta va fi minunat.
''Deci ne raman zilele de marti, joi, vineri si evident sambata. Cred ca o sa o scoatem la capat definitiv si cu zilele in care putem lucra la proiect. Si de asemenea cred ca ar trebui sa ne intalnim si la mine acasa si la tine, stii tu...ca sa avem mai mult spatiu pentru gandit.'' Am spus, incrucisandu-mi picioarele, atingandu-l si pe Harry putin. Postura pe care o detine imi spune ca deja se lupta sa isi tina in frau hormonii.
''Uhm, da, suna bine.'' A spus in timp ce incerca sa isi regaseasca calmul. ''Ce ar fi sa gasim o tema pentru proiectul nostru? Cu asta trebuie sa incepem.'' A terminat el, razand usor emotionat.
////
Catre: Harold
Hei, tocmai ce m-am gandit la un orar bun pentru noi ca sa putem lucra la proiect. Cu cat incepem mai repede cu atat mai bine. Ce zici de marti la ora 6? Spune-mi ce crezi.
xox
Stella
Am apasat pe butonul albastru de trimitere, apoi am continuat sa astept raspunsul lui care intarzia sa apara. Oh, dar este luni, iar timpul lui este ocupat de groznica lui cariera de atlet. Restul clasei au venit cu ceva idei, iar noi doi nici macar nu ne-am gandit la ceva. La dracu, timpul petrecut pentru proiectul asta echivaleaza cu mai mult timp petrecut singura cu Domnul Saint. Ticurile lui nervoase il fac sa para in clasa mult mai sensibil, iar asta ma incurca in planul meu.
Pot sa vad. Este subtil. Nimic mai mult decat o lumina atingandu-i coapsa, un simplu gest. Se intampla atat de incet, in timp ce eu ma strecor langa el. Ritmul respiratiei lui va creste dramatic in timp ce eu voi face miscari agile si arzatoare cu degetele pe pielea lui. Va fi nevoit sa se lupte cu el insusi si va duce o batalie de genul ''E bine ce facem?'' si ''Fa sex cu mine.'' Il voi calari probabil in patul lui, imi voi duce mainile in jurul gatului sau si ii voi saruta maxilarul, indreptandu-ma apoi spre urechea lui.
Ma va intreba ce naiba fac si imi va spune ca ce se intampla nu este in regula, iar eu ii voi sopti la ureche ca stiu deja cat de mult isi doreste asta. Este atat de stresat. O sa isi doreasca sa se simta usurat, iar din fericire eu sunt singura care-i poate oferi asta.
Bineinteles ca nu va fi de acord la inceput. Dar apoi o sa imi duc mana spre tivul tricoului sau, il voi dezbraca si il voi arunca in coltul camerei. O sa-l ghidez, aratandu-i cum sa imi mangaie sanii, lasandu-l sa experimenteze tot ce nu a avut ocazia sa experimenteze pana acum din cauza stilului sau de viata.
Dar crede-ma, ii voi arata eu. O sa se roage de mine, ma va implora, apoi ma voi lasa in genunchi si-
Sunt trezita din visul meu din cauza vibratiei slabe a telefonului meu. Ecranul se lumineaza si apare pe el ''mesaj nou'' si pot sa jur ca este de la persoana care-mi mistuie gandurile.
De la: Harold
Buna, Stella. Cred ca marti va fi o zi minunata ca sa ne vedem. Daca este in regula pentru tine, ne putem intalni la mine acasa, in ciuda orarului meu incarcat. Parintii mei sunt plecati din oras saptamana asta, deci nimic nu ne va distrage atentia pentru proiect.
Ne vedem curand.
Harry
Minunat.
***
Hei, prieteni! Ma bucur am reusit sa postez in sfarsit yeey, de fapt ca am reusit sa traduc in ciuda programului meu incarcat. Vreau sa stiu ce credeti despre Stella si despre Harry. Credeti ca se va lasa prada dorintelor sau ca va continua sa fie un timid bisericos? Apropo, ce parere aveti de gandurile neortodoxe ale Stellei? Va astept comentariile.
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx