''I love how big your cock gets when I talk to you like this.''
''Putem vorbi despre asta?'' A intrebat el din pat, privind spre tavan. Intrebarea asta mereu duce spre ceva rau, dar avand in vedere ca a fost prima oara cand a experimentat ceva de genul, am scos-o cumva la capat.
''Despre ce am putea vorbi acum?'' Am spus cand in sfarsit m-am imbracat cu tricoul meu, privirea lui cazand pe corpul meu.
''Poti fi macar odata serioasa, Stella? Asta nu trebuia sa se intample. Niciunul dintre noi nu trebuia sa lase asta sa se intample.'' A inceput el, ridicandu-se, fiind inca la bustul gol, frumusetea lui captivandu-ma.
''Nu trebuia sa facem asta, trebuia sa fiu o sfanta, o sfanta, o sfanta.'' Am inceput eu dramatic, rotindu-mi ochii, facandu-l pe Harry sa chicoteasca. A realizat ca incepea sa fie de acord cu mine, asa ca imediat a revenit la postura lui serioasa.
''Serios, Stella, ce facem acum? Stiu ca ar trebui sa stau departe de tine, insa nu pot. Nu doar pentru ca suntem parteneri pentru proiect, doar ca ceva ne aduce mereu impreuna.'' A spus, privindu-ma, ochii lui fiind plini de emotie. La dracu, o emotie pe care sunt sigura ca nu voiam sa o observ. Si-a intins mainile pentru a le apuca pe ale mele, in timp ce incerca sa vorbeasca.
Nu prea cred.
I-am apucat mana, apoi i-am impins-o spre piept, facandu-l sa se aseze din nou. Eram din nou peste el, stand atat de aproape de chipul lui.
''Okay, acum o sa iti spun cum va decurge asta, iar tu vei asculta. Ok?''
El doar a dat din cap, dorinta trupeasca revenind in privirea lui. Baietii astia.
''Nu ma implic in relatii, ok? Am inceput, sarutandu-i gatul in timp ce vorbeam. ''Eu doar pacalesc oamenii si ma distrez cu ei. Cu unii mai mult decat cu altii.'' Am inceput sa sug locul din spatele urechii sale, castigand un geamat din partea lui. ''Singura relatie dintre noi se poate desfasura in pat.'' Acum eram pe pieptul lui, atingandu-i clavicula. ''Nu mint spunand ca ai fost cel mai bun de pana acum, dar singurul lucru pe care mi-l doresc este placerea.'' Am spus, sarutandu-i linia maxilarului, indreptandu-ma spre gura lui. Am mai lasat un ultim sarut in coltul buzelor sale, inainte sa ma ridic.
''Intrebari?''
El ma privea cu indiferenta. Mintea lui incerca sa proceseze informatia transmisa de mine.
''Doar una.''
''Si care-i asta?'' Am intrebat, apropiindu-ma de el, buzele noastre fiind periculos de apropiate pentru o conversatie atat de serioasa ca asta.
''Atata timp cat nu te implici in relatii, poti sa imi promiti un singur lucru?'' A spus, iar eu mi-am ridicat o spranceana.
''Depinde ce anume, Harry.''
''Imi poti fi loiala? Loiala si sincera. Asta este tot ce iti cer, Stella. Nu vreau sa te distrezi si cu alti tipi, atata timp cat noi doi facem...asta.'' A terminat el, ochii lui fiind plini de sinceritate.
Sa ii fiu loiala? Abia de pot fi loiala cu mine insami. Dar aici este vorba despre ceva foarte diferit in legatura cu Harry. Poate ca inocenta lui, sau duritatea lui, ca apoi sa fie bland. Chiar as putea sa ii promit asta, avand in vedere ca nu stiu daca imi voi putea tine promisiunea?
Am aprobat. ''Okay, iti promit.'' Am spus inainte de a-l saruta din nou. Am simtit cum mi se intoarce stomacul pe dos la gandul de a-i frange inima.
Vom vedea noi cum merg lucrurile.
***
Okay, lume, am reusit sa postez si capitolul acesta cu toate ca am avut o saptamana super grea si am avut si teza la mate uhh:(( Oricum, sper sa va placa pentru ca eu chiar m-am straduit sa il traduc repede. Urmatorul capitol va fi din perspectiva lui Harry, iar la cat mai multe comentarii il voi posta. Va pup xx
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx