'' ''Acum astea.'' Am spus in timp ce am agatat catusele chiar in spatele lui. Ochii lui erau salbatici in timp ce se holba la mine, stand in scaunul din bucatarie, practic dezbracat. ''Acum nu ma poti atinge si stiu ca iti va foarte greu. Dar stiu ca vei prelua controlul, chiar cred ca poti sa o faci, Daddy.''
I-am oferit lui Harry cateva minute in care sa se poata relaxa dupa ce tocmai a avut loc primul lui orgasm- si cel mai bun dintre toate. Respiratia lui frenetica si pieptul sau se lasau usor in jos, in timp ce eu ma holbam la el de pe marginea patului. El a continuat sa stea pe scaunul sau de la birou, pe care-l gaseam cam inconfortabil avand in vedere ca Harry era doar in boxerii lui terfeliti, dar hei, cine sunt eu ca sa judec?
Continuam sa ma holbez, iar privirea lui se misca cand pe peretele din fata lui, cand pe tavan, in timp ce incerca sa se convinga ca ceea ce s-a intamplat nu a fost ceea ce si-a dorit (dar cu totii stim ca asta e o minciuna).
Patul a scos un scartait neplacut cand m-am ridicat ca sa imi strang lucrurile. Deja imi imbracasem tricoul, dar totusi eu asteptam altceva. Ceva din partea lui, dar el era prea confuz ca sa mai zica ceva. Ii puteam simti privirea pe spatele meu in timp ce eu ma aplecam sa imi iau rucsacul pe care l-am lasat pe jos imediat cum am intrat in camera asta. Privirea lui ma facea sa ma simt mai puternica, stiind deja cum gandeste, cum ma vrea.
Credeti-ma pe cuvant, dar eu ii pot oferi toate lucrurile astea. ''Dorindu-ma'' ar putea implica emotiile care vin la pachet cu nimic altceva decat cu sexul, iar eu nu sunt cea potrivita. Daca exista ceva ce am invatat in cei saptesprezece ani ai mei, este ca dragostea este doar un subiect inventat de altii pentru a oferi unora sentimentul ca apartin cuiva, ca au compasiune.
Nu experimentele mele din trecut m-au adus la concluzia asta, ci lucrurile si oamenii din jurul meu. Oricine poate sa spuna cuiva cuvantul ''dragoste'' sau ''te iubesc'' fara ca macar sa simta asta. Este doar un termen fara semnificatie pe care oamenii il folosesc de parca ar insemna ceva cu adevarat. Cuplurile care sunt impreuna de ani de zile chiar se iubesc, dar apoi unul dintre ei se duce si isi inseala partenerul. Oamenii ca parintii mei, de exemplu, care isi petrec toata viata impreuna, isi intemeiaza o familie, toate astea in numele dragostei, dar apoi unul dintre ei se trezeste la realitate si pleaca. Trec la o alta viata si lasa tot trecutul in urma.
Cum am spus, nu cred in miturile astea idioate.
M-am intors cu rucsacul in mana si mi-am facut drum pana la Harry. El inca se holba la mine, oarecum lipsit de dorinta, dar cel mai mult confuz. Jur ca baiatul asta este in continuu asa. Este doar confuz din cauza ca se gandeste la toate prea mult si prea des.
Am intors scaunul, iar noi doi eram fata in fata. M-am lasat in jos atat de incet, incat i-am putut oferi o priveliste minunata spre despicarea fustei mele. Buzele mele s-au indreptat spre urechea lui, respiratia sa fiind in continuare frenetica.
''M-am distrat in seara asta, dragule, acum spune-mi cand vrei sa ne vedem din nou si sa lucram mai mult.'' I-am soptit, tragand de lobul urechii sale. Dar nu era totul complet, asa ca am fortat un sarut pe Sfantul sexului, Harry Styles.
Si fara sa mai scot vreun cuvant, m-am intors si am iesit din camera lui.
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx