''The tragedy of sexual intercourse is the perpetual virginity of the soul.''
Plimbarea cu masina era aproape terminata, iar singurul sunet care se auzea era de la motorul masinii. Si bineinteles in surdina se auzea si un cantec bisericesc sau ceva de genul si m-am intins sa inchid radioul, din moment ce am auzit cuvantul ''Mantuitor'' de mai bine de zece ori. Harry imi privea atent miscarile, hotarandu-se probabil daca sa fie de acord cu mine sau nu.
Am fost surpinsa cand a luat-o pe straduta unde locuiesc si a oprit chiar in fata casei mele. Asta este mai mult decat ma asteptam.
''Cum de stiai unde stau?'' Am intrebat, intorcandu-ma cu fata spre el.
''Uh, in diminetile in care alerg, si uneori chiar noaptea, te vad de aici. Uite, nu este atat de ciudat pe cat suna. Nu e ca si cum te-as urmari, doar ca uneori te observ si-'' A spus derutat, incercand sa ma convinga de ceva de care nici macar nu trebuia sa fiu convinsa.
''Mai bine te-ai calma. Eu doar am intrebat, este in regula.'' Am spus, dandu-mi ochii peste cap. M-am aplecat ca sa imi apuc rucsacul si sa pot iesi mai repede din masina lui. Cand m-am intins sa deschid portiera, mana lui Harry s-a oprit pe antebratul meu.
''Tu...uhm...pleci asa pur si simplu?''
''Da, asa sunt eu cand cineva ma evita. In mod normal, te-as invita inauntru, dar stiu ca iti doresti sa fii cat mai departe de mine, asa ca...'' Am iesit din masina, asteptand pentru un raspuns.
''Nu este adevarat.'' A spus atat de incet de parca vorbea doar pentru a auzi el. ''Nu vreau sa fiu departe de tine, Stella. Si asta e problema.''
Ce?
''Eu...eu nu stiu. Putem sa vorbim inauntru despre asta, te rog?'' A intrebat el cu ochi mari. Este ingrijorat? Dar de ce?
L-am privit confuza, dar apoi am ranjit. ''Scumpule, cand m-ai rugat sa ma conduci acasa, am stiut eu ca voiai ceva.'' Am terminat, facandu-i cu ochiul si am pornit spre usa de la intrare. Stiam ca ma urmeaza pentru ca ii auzeam pasii in urma mea. Cautand prin rucsacul meu, mi-am gasit cheile in sfarsit si am deschis apoi usa.
Am intrat, facandu-i loc lui Harry sa intre si el. Am inchis usa in urma lui si mi-am aruncat rucsacul pe podea. Am fost socata cand am simtit o forta care m-a impins de usa de la intrare pe care abia o inchisesem. Harry mi-a ridicat mainile deasupra capului, apoi m-a impins mai puternic. Il priveam agitata.
''Haide in camera ta.'' A stabilit Harry, privindu-ma adanc in ochi.
''Ce?'' Am intrebat socata. Ce dracu?
''M-ai auzit, Stella.'' A spus, eliberandu-mi mainile. In ciuda faptului ca eram inca socata, l-am condus spre camera mea. Ii puteam auzi pasii chiar in spatele meu cand l-am tras de brat obligandu-l practic sa ma conduca.
Usa veche din lemn a dormitorului meu a fost deschisa, apoi imediat inchisa dupa ce a intrat Harry. El doar statea neindemanatic, pierzandu-si usor din puterea pe care o stapanea cand urca scarile langa mine.
''Okay, suntem in camera mea. Si acum ce?'' L-am intrebat, asezandu-ma pe marginea patului. Era liniste, parea ca nu mai vrea sa spuna nimic, dar totusi a raspuns pana la urma.
''Ma simt diferit.''
''Te simti diferit?'' L-am intrebat.
''De martea trecuta ma simt asa. Ai facut tu ceva, Stella. De fapt, chiar ai facut ceva daca iti amintesti. Tu-tu...'' A inceput sa se plimbe prin camera mea, asezandu-si parul cu degetele, tragandu-se de varfuri. ''De ce faci sa fie atat de complicat, Stella?''
''Nu am facut nimic complicat, Harry. Nu am facut nimic, iti amintesti ca tu nu ai vrut? La naiba, eu doar incercam sa iti ofer spatiu. Deci te rog, spune-mi cu ce gresesc in asta.'' Am spus, pe un ton provocator. Nu l-as fi lasat oricum sa ma insulte, sau mai rau, sa imi sugereze vreo biserica locala la care sa merg.
El doar statea acolo, privindu-ma. M-am ridicat de pe marginea patului si m-am indreptat spre el, oprindu-ma la cativa pasi distanta de el.
''Intrebarea, Harry, nu este de ce fac eu sa fie atat de complicat. Ci de ce tu complici lucrurile. Recunoaste asta, babe.'' Am spus, apropiindu-ma de el cu fiecare cuvant pe care-l spuneam. Nu se indeparta. ''Ma vrei. Si la naiba, stii ca si eu te vreau. Nu o mai nega. Ia o decizie macar odata in viata ta.''
Fetele noastre erau si mai apropiate acum, iar degetul meu trasa linii pe pieptul lui. Corpul lui a paralizat cand am ajuns la ceafa lui si am inceput sa ma joc cu firele de par rebele.
''Ce te retine?'' L-am intrebat. Bineinteles, stiam ce il retine, dar poate ca daca o spune el cu voce tare ii va fi mai usor.
''Activitatile sexuale sunt pacate, Stella. Sunt aproape sigur ca toti stiu asta.'' A spus, continuand sa ma priveasca cu ochii sai verzi.
''Pacate? Ei bine, dragule, sunt sigura ca am pacatuit atat de mult incat pot scrie un roman despre asta. Dar stii ce? Nu imi pasa. Nu cred ca o carte veche de mai bine de doua mii de ani ar trebui sa imi spuna mie ce sa fac.'' Mainile sale s-au asezat subtil pe soldurile mele. ''Ce iti doresti, Harry?''
''Pe tine.''
Asta a fost ultimul lucru pe care l-a spus, inainte ca buzele noastre sa se uneasca intr-un sarut salbatic. Limbile noastre se impleteau, iar buzele noastre se miscau frenetic.
Miscarile lui timide de altadata, erau acum viguroase, mai ales cand mainile sale mi-au apucat coapsele, ridicandu-ma, picioarele mele infasurandu-se in jurul bazinului sau.
Trupul lui a inceput sa se miste obraznic, continuand sarutul. Corpurile noastre s-au rasturnat pe patul moale, Harry stand deasupra mea. Gura lui in sfarsit a intrerupt sarutul, si s-a mutat pe gatul meu, sugand cu asprime. Gemetele au inceput sa iasa printre buzele mele, in timp ce cautam tivul tricoului sau pentru a-l da jos. Mainile mele au tras de tricou, iar el si l-a dat jos, parul sau cazandu-i pe chip in timp ce a aruncat tricoul undeva in camera.
M-am ridicat si l-am impins pe spate, suindu-ma pe pieptul lui. Trupul lui gol era suficient pentru a ma umezi.
Atat de tonifiat. Atat de bronzat. Atat de perfect.
Sfantul asta perfect era in punctul de a comite unul dintre cele mai importante pacate.
***
la 10 voturi si 5 comentarii pun capitolul urmator. si va asigur, este cel mai pervers capitol de pana acum. x
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx