''Just something about the way the word Jesus leaves your lips makes me so horny.''
Stateam acolo. Usile pe care le-am deschis mai devreme s-au inchis singure, chiar in spatele meu. Cozile impletite imi cadeau pe umeri, atingandu-mi usor pielea. Multimea de oameni care ma privea era suficienta ca sa ma faca sa ma simt cunoscuta si importanta. Majoritatea erau barbati si femei de varsta a doua, acompaniati de copiii lor. Capetele s-au intors imediat de pe mine, pe principala lor prioritate. In timp ce barbatul batran din fata incaperii lectura ceva, ochii mei au scanat locul, cautandu-l pe baiatul cret.
Pe langa parul lui cret, am fost intampinata de ochii lui verzi ca de jad si de gura lui intre deschisa. Era evident ca prezenta mea era straina pentru el. De asemenea nici eu nu eram foarte constienta de ce faceam. Dupa momentul nostru de intimitate, am stiut ca voi avea nevoie de el din nou. Ceva in legatura cu modul in care vreau sa il transform din sfantul care e, in pacatosul ce va deveni ma face sa ma simt bine. Nu ma puteam satura de el, si stiam ca nici el nu se poate satura de mine.
Am inceput sa ranjesc cand am vazut ca era un intreg rand liber langa el. Mi-am facut drum spre el, incercand sa nu atrag prea multa atentie asupra mea, in timp ce omul chel din fata citea ceva despre Dumnezeu. Incepusem sa imi amintesc ca nu prea imi plac chestiile astea. M-am apropiat de Harry, care si-a mutat privirea, prefacandu-se ca nu imi observa prezenta. In timp ce ma apropiam de el, puteam observa ritmul alert in care pieptul sau se ridica si cobora, indicandu modul in care respira.
Era agitat pentru ca faceam ceva periculos si idiot. Eram o pacatoasa chiar si in locurile astea sfinte. Daca ma gandesc mai bine, chiar avea de ce sa fie agitat. Mie nici macar nu imi pasa de locul in care ne aflam sau de oamenii din jurul nostru. Si stiam ca nici lui nu ar trebui sa ii pese. A incercat sa para puternic, capatand o imagine dominanta.
In drum spre el am luat o Biblie si am trecut chiar prin fata lui. L-am auzit tusind subtil in timp ce m-am asezat. Puteam simti privirea dezaprobatoare a mamei lui pentru ca eram atat de aproape de fiul ei. Ma simteam ca o tarfa care ii infecta copilul cel sfant. Ignorand privirea ei, m-am facut comoda langa Harry.
Degetele mele au apucat marginile cartii, lovind la intamplare. Preotul din fata incaperii citea ceva din Biblie, continuand apoi cu o ''lectie de morala.'' La scurt timp, corul bisericii a inceput cu imnurile spirituale pe care toata lumea le astepta. In timp ce toti oamenii au inceput sa se ridice de pe locurile lor pentru a canta, eu am ramas jos, privind spatele lui Harry. Deodata acesta s-a indreptat spre mama lui si i-a soptit ceva la ureche, insa aceasta nu a spus nimic, ci doar a incuviintat din cap, apoi el s-a indreptat spre iesire.
M-am decis sa il urmaresc, apoi mi-am dat seama ca mai bine ar fi sa astept treizeci de secunde si abia apoi sa trec pe langa mama lui care canta cu ochii inchisi imnurile. Am mers langa ea si am batut-o usor pe umar.
''Te pot ajuta cu ceva?'' A intrebat cu asprime, privirea sa concentrandu-se din nou pe cor.
''Ma intrebam doar unde este toaleta.'' Am spus incercand sa par politicoasa, dar am folosit acelasi ton pe care mi-a vorbit ea.
''In colt, pe dreapta. Prima usa din stanga.'' A spus privind inainte. Am incuviintat, apoi m-am indreptat spre locul in care l-am vazut ultima oara pe Harry.
Incercam sa ma simt in largul meu, dar totul era atat de vechi si depasit. Nu l-am vazut pe Harry nici afara, deci m-am gandit ca ar fi mai bine sa il caut in cele doua camere din lemn. Am deschis prima usa, insa tot ce am descoperit a fost banca. Nimeni nu era inauntru. Camera era destul de mica, nu prea potrivita pentru doua persoane.
Am inchis usa si am mers sa verific in cealalta parte. Mana mea a tras de maner, si am deschis usa incet la auzul unei persoane vorbind. Am intrat in camera, inchizand usor usa in urma mea. L-am vazut pe Harry stand pe o bancuta similara cu cea pe care am vazut-o mai devreme. De asemenea, am observat o bucata de hartie in mainile lui, gura lui soptind cuvintele pe care le citea in liniste.
''Cum e sa citesti aici?'' Am intrebat, facandu-ma remarcata. Ochii lui Harry s-au marit, bucata de hartie cazand pe jos din cauza socului. S-a ridicat pentru a apuca hartia, insa am pus prima piciorul pe ea, oprindu-l din a o lua.
In timp ce am apucat-o, am observat ceva scris pe ea si mi-am dat seama ca era scrisul lui Harry.
''Nu ar trebui sa citesti asta, Stella.'' A spus Harry. L-am impins, apoi am inceput sa o citesc.
''Tata, am cazut din nefericire intr-un pacat mare - adulterul.'' Am inceput sa citesc, ceea ce parea a fi o marturisire. Incet, am inceput sa ma apropii de el, stand intre picioarele lui, continuand sa citesc de pe hartie. ''Si te rog, iarta-ma, Tata pentru ca ma simt ca si cum as mai face greseala asta. Ceva a fost evocat in mine si nu sunt sigur ca am vrut sa ma impotrivesc.'' Am citit in timp ce eram peste el, frecandu-ma de pantalonii sai. ''Pare ca ai facut niste pacate destul de grave, domnule Styles.'' Am spus aruncand hartia pe podea si ducandu-mi mana spre gatul lui, mangaindu-i maxilarul.
''Poti sa imi spui ceva?'' Am intrebat, lasand saruturi pe lobul urechii sale. A lasat un geamat sa-i iasa printre buze.
''Mhm.'' A fost raspunsul lui.
''Care sunt sansele sa ma lasi sa te fac sa te simti ca in rai, facandu-ti un blowjob chiar in camera pentru marturisri in timpul slujbei?'' L-am intrebat, soptindu-i cuvintele in ureche. Mana mea se juca cu slitul pantalonilor lui.
''Foarte mici.'' A spus pe un ton jos, mana lui ridicandu-mi rochia, facandu-mi vizibila lenjeria cu dantela.
''Hm, presupun ca o sa iau asta ca pe un da.'' Am spus inainte sa imi lipesc buzele de ale sale intr-o maniera salbatica.
//////
hello, girlsss
damn nu am mai postat la cartea asta de fix o luna si o zi si jur ca mi-a fost atat de dor. m-am straduit sa traduc capitolul asta cat de repede am putut pentru ca acum ca am terminat cu examenele si nu mai am nicio scuza. mai pe scurt, sper ca va place si ca de obicei, postez next la cat mai multe pareri
ly all
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx