''Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.''
Perspectiva lui Harry
Vazand-o pe holurile scolii, ma facea sa simt ceva. Dorinta de a merge direct la ea ca sa o sarut era mai predominanta decat credeam. Cu toate ca nu formam un cuplu, tot era ceva intre noi...ceva inviorator. Aducea la viata ceva in interiorul meu.
Toata viata mi s-a spus sa urmez regulile, si abia acum am realizat ca toate lucrurile astea despre cum e bine sa procedezi in societate, ma terminasera. Credinta mea in Dumnezeu si daruirea pentru baseball nu s-au schimbat, ci doar perspectiva mea. Stella a venit in viata mea ca sa fie un pacat. Odata ce m-am mutat aici si mi-am stabilit un asa numit grup de prieteni ( oameni pe care ii tolerez mai mult sau mai putin) am inceput sa aud barfe. Zvonuri despre care sunt sigur ca am auzit de mai multe ori si numele Stellei implicat in ele. Povesti despre cum s-a distrat cu mai multi tipi la o petrecere, apoi a luat parte la un threesome.
Acum ca sunt implicat in toate fazele astea cu Stella, ma simt ingrijorat. Ma ingrijoreaza ideea ca ea are atat de multa experienta si ca nu este noua in toate astea. De asemenea ma ingrijoreaza si loialitatea ei. Mi-a promis ca imi va fi fidela, insa cum pot fi sigur de asta? Toate lucrurile murdare pe care le face, par sa faca parte din viata ei, deci de ce as avea incredere ca nu i-ar fi usor sa pacaleasca o persoana?
Ma intreb ce a provocat-o sa devina persoana care este. Ce a facut-o sa devina nebuna dupa sex. Intrebarile de genul mereu mi se opresc in minte, insa nu am curajul sa o intreb. La cum o stiu eu pe Stella, ori s-ar enerva, ori m-ar distrage facandu-mi un blowjob.
Cu toate astea, sincer sa fiu, nu stiu ce simt in legatura cu relatia dintre noi. Este inviorator, este intens si este fierbinte. Dar este bine? Cu siguranta nu este bine pentru mine sa sfidez religia, mai ales ca nici nu stiu ce suntem, intr-o relatie sigur nu.
Singurul lucru de care sunt cu adevarat convins este ca nu pot sta departe de ea. E mereu acolo. In gandurile mele. In rugaciunile mele. In visele mele. Oricat de mult m-as stradui, ea e mereu acolo.
Ma sperii cand suna clopotelul prea tarziu. Lovesc dulapiorul de langa mine din cauza frustrarii, apoi imi strang lucrurile pentru ora de mate. Holurile sunt goale, elevii fiind probabil la orele lor. Imediat dupa ce indes ultima carte in rucsac, dulapul imi este inchis pe neasteptate. Ma intorc, fiind ingrijorat ca ar putea fi un profesor care sa ma trimita la detentie sau sa ma pedepseasca ca inca nu sunt la ora. Pedeapsa ar fi ultimul lucru pe care mi-l doresc. Dar in ciuda a ceea ce ma asteptam -un profesor de vreo patruzeci de ani nervos- langa mine e blonda, plasandu-si mana pe dulapiorul acum inchis. De parca oricum nu imi consumase suficient gandurile.
''Intarzii putin, nu crezi?'' Ranjeste ea, in timp ce se sprijina de dulap. Imi asez cureaua de la rucsac, apoi raspund.
''Doar putin. Si oricat mi-ar placea sa raman si sa palavragim, trebuie sa plec daca nu vreau detentie. Deci daca te ro-''
Sunt intrerupt cand mana ei se muta pe pieptul meu, ochii sai privindu-i adanc pe ai mei.
''Calmeaza-te. Nu o sa mori daca chiulesti de la o ora.''
''Nu, dar ma vor omori antrenorii mei.'' Am spus, rotindu-mi ochii. Inca nu vreau sa plec de langa ea, dar gandul de a chiuli de la ora ma inspaimanta.
''Oh, ai tacut? Asculta, e ceva ce vreau sa iti arat si trebuie sa mergem acum.'' A spus, luandu-si mana cu care ma mangaia de pe mine. Oricum deja intarziasem 10 minute, deci sa fie chiulul atat de rau?
''Pregateste-te.'' A spus, alunecand pe holurile scolii, indepartandu-se de mine.
''Stella, asteapta.'' Am strigat-o si am alergat spre ea. S-a intors spre mine si si-a ridicat o spranceana intr-un stil rau famat. Am privit in urma mea, spre sala de clasa, apoi am privit-o din nou pe ea. ''Ce anume vrei sa imi arati?'' Am mai intrebat-o odata.
''Urmeaza-ma si o sa descoperi, indragostitule. Te bagi?'' A spus, intanzandu-si mana, oferindu-mi posibilitatea sa i-o apuc. Am oftat, apoi i-am intins bratul.
''Ma bag.''
Oare ce naiba o sa imi mai faca?
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx