''With her nothing felt like a sin.''
Rochia mea s-a ridicat atat de mult incat mi se putea vedea lenjeria intima, iar modul in care soldurile noastre se miscau era pura pasiune. Ce se intampla intre noi acolo era atat de gresit, dar se simtea atat de bine. Buzele noastre s-au contopit intr-un sarut plin de dorinta si de pasiune, in timp ce mainile lui mi-au apucat fesele, strangandu-le puternic in palmele sale. Am gemut in sarut, apoi mi-am concentrat atentia spre tricoul lui. Am inceput sa ii las saruturi aprinse pe gat, dupa care m-am oprit la pieptul lui sugand cu asprime.
''Stella, iubito.'' A gemut Harry, apucandu-mi din nou fesele. Una dintre mainile sale s-a strecurat in lenjeria mea, atingandu-ma imediat in locul intim. Simteam cum pune presiune pe mine. Eram foarte excitata, cu toate ca inca eram imbracata.
Degetele sale faceau miscari intense. Eram mai mult decat multumita de el pentru ca facea asta fara ca macar sa se impotriveasca. Dorinta lui s-a transformat in scurt timp in senzualitate si hotarare. Aveam o priveliste frumoasa - pe el care parea complet in regula cu actiunile pe care le facea.
Degetele sale au inceput sa devina mult mai pricepute, dupa care a dat la o parte lenjeria mea si a inceput sa faca miscari sigure pe centrul meu, adunand umezeala. Am fost nevoita sa imi stapanesc gemetele in momentul in care am simtit palma lui pe zona mea intima. In timp ce el credea ca probabil nu are nicio idee cum sa faca o fata sa se simta bine, continua sa imi maseze zona intima, jucandu-se cu mine.
''La dracu, Harry, daca as fi stiut ca te descurci atat de bine.'' Am spus lasandu-mi capul pe spate, bratul lui sustinandu-ma in timp ce stateam cu picioarele cracanate in poala lui.
Pe chipul lui se citea teama si confuzia, asa ca am decis sa il fac sa treaca si prin asta prin modul meu unic de a fi.
''Doar mai adauga un deget si fa-o mai tare.'' Am spus, apucandu-i mana pentru a-l ghida. A inceput sa se joace timid cu mine, dupa care am simtit cum a impins un deget chiar in interiorul meu si am gemut.
La dracu degetele lui erau chiar lungi.
A mai slabit ritmul, insa sentimentul de plinatate a reaparut cand si-a infipit din nou un deget in interiorul meu. Odata ce a inceput sa se bucure de ce se intampla intre noi, a marit ritmul. Ma simteam bine in preajma lui, facand toate astea, insa stiam ca am nevoie de ceva...ei bine, mai mare.
''Poti folosi doua degete.'' Am spus abia reusind sa respir. A dat din cap, apoi l-am simtit cum se napusteste asupra gatului meu. A ascultat de mine, si m-am bucurat cand am simtit doua degete de data asta. In mod normal, niciodata nu m-as putea excita in halul asta doar de la atat, insa el o face atat de bine.
A inceput sa devina mai rapid, iar placerea mea crestea tot mai mult, incat stiam ca am nevoie sa ma eliberez. Modul lui de a fi competitiv si puternic il facea sa fie salbatic cu mine. In timp ce el isi continua treaba, eu incercam sa nu mai las gemetele sa imi paraseasca buzele.
''Shh, trebuie sa fii tacuta, iubire. Stii ca iubesc sa te aud gemand, insa nu putem risca sa fim prinsi.'' A spus inainte sa ma sarute brutal, asigurandu-se ca ma face sa tac pentru a nu fi auziti de cei care lucreaza in cadrul bisericii si care se afla la doar cativa metri departare de noi.
Am inceput sa il trag de par in timp ce tocmai imi provoca un orgasm. Socul a fost mare cand l-am vazut cum isi retrage degetele, iar apoi si le indeasa in gura si incepe sa suga. Pe buze avea un ranjet superior.
''Mi-ai lasat un gust atat de bun pe degete incat abia astept sa te gust cu totul.''
Cuvintele sale sunau atat de bine incat m-au facut sa ma umezesc din nou. M-am dat jos din poala lui, dupa care m-am lasat in genunchi in fata lui, desfacandu-i cureaua. In tot acest timp el isi lasa fermoarul in jos, dupa care am tras de pantalonii lui si de asemenea, si de boxerii lui negri. Erectia lui era acum eliberata, marimea lui uimindu-ma din nou.
Am inceput sa imi misc mainile senzual pe marimea lui, lasand saruturi fine. Ii puteam auzi respiratia sacadata si modul in care gemea de fiecare data cand il tachinam. Chiar cand voiam sa il iau pe tot in gura mea, am auzit cum usa din cealalta camera pentru confesiuni a fost deschisa. Tot ce ne despartea de preot era un perete ingust din lemn. M-am uitat in sus la Harry si puteam observa frica din ochii lui. I-am oferit un ranjet incurajator, apoi mi-am dus degetul aratator in dreptul buzelor, aratandu-i sa ramana tacut.
''Imi pare rau ca am intarziat, fiule, slujba a durat mai mult decat m-am asteptat.'' A vorbit preotul, cu toate ca nu il putea vedea pe Harry.
''E in regula, tata.'' A raspuns Harry in timp ce eu il lingeam.
''Esti bine, fiule?'' A intrebat preotul.
Si deodata l-am apucat pe tot in gura mea, mainile lui Harry apucandu-mi dur parul. Il puteam simti cum se abtine sa nu scoata vreun geamat.
''Oh, sunt foarte bine, tata. Chiar perfect.''
//////
probabil asta e cel mai pacatos capitol pe care l-am tradus. x sper sa va placa.
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx