'A horny man is seen. A horny woman is heard.''
Perspectiva lui Harry
''Ei bine, fiule, esti un baiat tanar, iar la varsta asta e destul de usor sa te lasi prada ispitelor. Dar nu te speria. Dumnezeu este mereu aici pentru a-si salva copiii din ghearele Diavolului.'' A spus preotul. Stella isi impingea capul inainte si inapoi, torturandu-ma incet. Si problema nu era ca facea asta pentru a doua oara, ci locatia sfanta in care eram. Era atat de gresit
Am incercat sa scot cateva cuvinte, in timp ce simteam cum ii ating gatul de cateva ori. Ei bine, pot spune ca mi-a demonstrat ca gura ei putea fi mai folositoare decat credeam eu- nu doar sa inceapa o cearta de fiecare data.
''Da, Tata, ai dreptate. Am fost prea usor de convins si cred ca trebuie sa gasesc o cale spre credinta pe care o aveam candva.'' Am spus necoerent, impingandu-ma din nou in Stella, aceasta continuand ceea ce facea. Degetele mele ii strangeau din cand in cand, parul blond. Aproape ca ma simteam prost pentru ca o trageam asa de par, dar tin sa cred ca asta o alimenta si mai mult. Avand toata scena asta in fata ochiilor mei, ma abtineam sa nu las vreun geamat sa imi paraseasca buzele.
Pot sa jur ca deja obosise, dar nu inceta, probabil era o profesionista. Cred ca avem chestia asta in comun. Amandoi vrem sa excelam, dar in activitati diferite as zice.
''Cum spuneam, fiule, va fi totul in regula. Acum repeta dupa mine.'' A inceput Parintele, Stella privindu-ma de jos si fluturandu-si genele lungi, limba ei priceputa nelasandu-ma sa ma concentrez. Am luat o gura de aer printre dintii inclestati, in timp ce Stella continua cu miscari tot mai rapide. Eram atat de aproape.
''Recunosc atotputernicului Dumnezeu, surorilor si fratilor mei, ca am pacatuit cu fapte si cuvinte in ceea ce am facut. Si o rog pe binecuvantata Maria, pe toti ingerii si sfintii sa se roage pentru mine la Dumnezeu, Stapanul Nostru.'' A recitat el. Am inceput sa repet si eu cuvintele, si aici s-a terminat totul. Am zvacnit in gura Stellei.
''In regula, fiule, te iert de pacate in numele Tatalui, si al Fiului si al Sfantului Duh.'' A mai spus Preotul. Am repetat dupa el, in timp ce Stella se ridica de jos, asezandu-se din nou in poala mea si atacandu-mi buzele. ''In numele Tatalui, si al Fiului si al Sfantului Duh.''
Stella a intrerupt sarutul pentru o secunda si si-a dus buzele spre urechea mea. ''Amin!'' a finalizat ea.
L-am auzit pe Parinte iesind din camera alaturata, lasandu-ma sa ''reflectez'' asupra pacatelor care fusesera deja comise. Eram atent doar la blonda care statea pe mine. De asemenea si ea se holba la mine, prinzandu-si buza inferioara cu dintii. Am prins-o strans si am tras-o spre mine, unindu-ne buzele printr-o miscare delicata. Sarutul era salbatic si rapid.
La scurt timp s-a dat jos de pe mine, lasandu-ma sa ma imbrac. Mi-am trecut o mana prin parul care era o incurcatura totala, incercand sa il fac sa arate cat de cat normal, nu in stilul ''hey, tipa asta tocmai mi-a facut un blowjob in camera iertarii.''
''Cred ca nu ar trebui sa iesim in acelasi timp, nu am vrea ca cineva sa inteleaga ceva gresit. In regula, babe?'' A spus Stella, plimbandu-si degetele peste camasa mea inca descheiata.
Si cu asta, a deschis usa, facandu-mi cu ochiul inainte sa iasa si lasandu-ma singur si excitat...din nou.
/////////
Capitolul 15 e aici si cred ca era si timpul, avand in vedere ca nu am mai postat de 3 luni. Sincer, imi pare rau. Va astept comentariile si va promit ca nu va mai dura atat de mult pana la next. Have a nice Sunday! x
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx