Cinci

3.6K 242 7
                                    

''Vrei sa fiu brutal? Printeso, cred ca nici macar nu ai idee in ce te-ai bagat.''

Soldurile mele au inceput sa se impinga in el in timp ce buzele noastre erau unite, iar fusta mea continua sa se ridice tot mai sus. Bratele lui au ramas pe cotiera, insa gura lui. Oh, gura aceea a lui imi spunea cu totul alta poveste. Limba lui explora experimentata in gura mea ca si cum era deja obisnuit cu toate astea de ani buni. Numita lui ''lipsa de experienta'' a fost scoasa afara din joc. Nimeni nu poate fi atat de bun la sarutat fara pic de experienta. Doar saruturile lui ma fac sa ma umezesc.

Am nevoie de asta, de ceva, de orice sa se intample. Nu cred ca pot sa il las asa, fara sa se intample ceva mai mult, precum o eliberare sexuala. Vreau sa se intample asta cat mai curand. Il pot simti intarit prin pantaloni in timp ce se impinge in coapsele mele, eu balansandu-ma impotriva lui.

Mi-am mutat mainile de pe pieptul lui pe tivul propriului meu tricou si l-am dat jos, intrerupand sarutul nostru. Sanii mei mari aproape ca ieseau din cupele sutienului meu rosu. Ochii lui Harry se largesc privindu-mi corpul, admirand locurile in care ar putea sa imi invineteasca pielea. Buzele lui rozalii sunt umflate despartindu-se in timp ce le umezeste cu limba, parand ca se gandeste din nou la ceva. Chiar nu intelege ca ganditul in exces nu face pe nimeni fericit?

Deci, inainte sa ruineze momentul minunat pe care il aveam, mi-am pus mainile pe cureaua lui, desfacand-o in timp ce ii atacam gatul cu saruturi. Stiam ca trebuie sa actionez rapid ori el va reactiona impotriva dorintei. De ce naiba s-a schimbat in blugi dupa dus, practic fiind mai prejos decat mine, dar totusi nu este nimic de care nu am reusit sa ma descotoresc la un baiat.

Suspinele lui discrete umpleau camera, in timp ce mana mea in sfarsit a reusit sa ajunga in pantalonii lui. Degetele mele au trecut peste erectia lui in crestere, fiindu-mi usor sa gasesc tot ce imi doream, reusind apoi sa imi dau seama ca marimea lui era mai mare decat m-as fi asteptat. Era o rusine ca nu era inca in gura mea.

In timp ce i-am apucat chilotii barbatesti pe care ii purta suficient de jos ca sa imi permita sa il apuc de ei, a vorbit.

''Stella, e-eu.'' S-a balbait in timp ce incerca sa isi termine propozitia.

''Shh, suntem atat de aproape. Doar este competitiv, nu?'' Am intrebat. El doar a aprobat din cap, nefiind capabil sa formeze o propozitie care sa-l scape din toata asta. ''Atunci, stii si tu ca in cazul asta nu termini ceea ce ai inceput, ci devii un castigator. Eu te voi face unu.''

Si cu asta, i-am luat lungimea in stransoarea mea. Mainile lui in sfarsit au castigat batalia cand si le-a plasat pe soldurile mele. Vena de pe gatul sau pompa, iar eu am trecut la un ritm mai lent, dar constant. Buzele lui si-au gasit calea spre gatul meu, sugand si lasandu-mi niste vanatai de toata frumusetea.

Soldurile mele au continuat sa se miste impotriva lui in timp ce mana mea il mangaia cu atentie. Mana lui m-a apucat de san, strangandu-ma cu asprime. Un geamat mi-a iesit printre buze.

Imi doream sa il vad cum isi da drumul. Imi doream sa il vad cum isi pierde controlul. Mi-l doream pe el.

Miscarile mele au devenit mai rapide, strangandu-l mai aproape, corpul lui tensionandu-se la schimbarea pe care am luat-o. Era aproape. Atat de aproape.

''Da-ti drumul pentru mine. Esti atat de aproape, stiu asta. Haide, baiatule, haide, fa-o pentru mine.''

Capul lui s-a lasat pe spate din pura placere. A mai fost nevoie de doar cateva miscari cu mana mea si asta a fost. Gura lui era cascata, iar ochii sai erau inchisi. Tenul sau era stralucitor, iar respiratia lui instabila. Era frumos.

Dupa ce si-a revenit din starea sa de euforie, m-am aplecat spre el si i-am soptit.

''Cred ca proiectul asta o sa fie intr-adevar distractiv, baby.''

***

Yeey in sfarsit am actualizat. In primul rand nici mie nu imi vine sa cred ca am tradus...uhm...asa ceva=))) Vreau sa spun a fost destul de pervers, de fapt foarte pervers. Totusi, sunt incantata de aceasta carte si sper ca si voua va place la fel de mult. Apropo, numele cuplului este Hella. Vreau sa va anunt ca am inceput acum doua zile sa traduc o carte, se numeste ''Sweet Deception'' si este un daddykink cu Harry, poate va place. M-as bucura daca ati arunca o privire.

Da, capitolele nu sunt chiar lungi, dar banuiesc ca este ok si asa. Uhm, in ultima propozitie nu am vrut sa traduc ''baby'' pentru ca mi se pare ca suna bine, asa ca il voi lasa asa. Ne vedem la urmatoarea actualizare. Va pup xx

Beg  h.s. au|| românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum