''Fuck babe, you feel so good''
Zilele treceau incredibil de incet, insa pana la urma a venit si luna mai. Vacanta de vara tragea cu ochiul spre noi, facandu-ne nerabdatori sa scapam de scoala. Nu numai asta, dar balul se apropia si el de asemenea.
Abia acum am realizat ca balul si chestiile astea nu prea sunt pe gustul meu. Afterparty-urile, bautura si adolescentii excitati - astea sunt pe gustul meu. Pentru mine balul este ziua in care te imbraci ca o adevarata doamna, dar te comporti ca o tarfa, dar nu am nicio problema.
Singurul lucru care ma face sa imi amintesc de bal este toata chestia ca trebuie sa arate ca o intalnire. Corsajele, culorile alese perfect. Nu sunt genul meu. Si cu toate ca balul ar fi ultima mea problema, nu puteam sa nu ma gandesc la un anumit baiat cu bucle intrebandu-ma daca vreau sa merg cu el la bal. Cu toate ca stie ca nu e nimic mai mult intre noi decat distractie si sex, am impresia ca s-a atasat. M-as minti singura daca as spune ca ceea ce am cu Harry nu a insemnat mai mult decat distrugerea inocentei unui barbat.
Ceva in legatura cu el ma face sa ma simt altfel - fapt care ma ingrozeste. Modul in care mereu este in mintea mea. Modul in care a gasit o cale sa transforme prietenia noastra in relatia ciudata de acum.
Nu doar ca a gasit o cale sa fie in viata mea. Este permanent in mintea mea. De multe ori ma surprind intrebandu-ma de doua ori de fiecare data cand trebuie sa iau o decizie. Ma intreb care ar fi parerea lui si incerc sa imi imaginez, mereu luand asta in considerare. Refuz sa ma intreb de ce imi pasa atat de mult, de ce fac lucruri care nu imi stau in obicei. Toate pentru baiatul asta pe care il stiu de atat de putin timp. Am creat o dorinta puternica. Focul pe care l-am creat unul pentru celalalt, si care cu siguranta nu poate fi stins.
El ma face sa ma simt ca si cum m-am trezit dintr-un vis si brusc cand sunt cu el fac lucruri atat de nefiresti mie. Asta ma terifiaza. Modul in care simt goluri in stomac atunci cand imi saruta pielea. Lucrurile care in mod normal ma zapacesc doar, la el se intensifica. El ma lasa ametita de-a dreptul.
Nu stiu sa spun cum am inceput sa simt toate astea, dar asa a fost sa fie. Si simplul gand ca as putea sa ma indragostesc de cineva ma face sa vreau sa vomit. Sentimentele sunt inselatoare. Sentimentele mint. Sentimentele nu sunt nimic mai mult decat sperante pierdute si shot-uri lungi.
Oamenii ca Harry, oamenii buni si puri, nu se indragostesc de oameni ca mine.
Asta sunt, m-am schimbat. Sunt ceea ce sunt acum ca sa pot sa fug de sentimentele pe care le cere o relatie. Ironic cum simt ca incep sa am sentimente, cand asta era tot ceea ce voiam sa evit.
''Stella?'' Mana lui era pe obrajii mei, eu aflandu-ma pe marginea patului. El era langa mine, insa eu ma simteam ametita. Atingerea lui delicata ma facea sa simt fluturasi in stomac, iar asta ma facea sa fiu si mai confuza decat eram.
''Esti bine? Nu pari foarte in apele tale astazi.''
''Da, uhm, sunt doar obosita.'' Am raspuns privindu-i ochii de smarald. Degetul lui mare ma mangaia usor pe fata, iar linistea reusea sa ma distruga. Caldura pe care o simteam de fiecare data cand el era langa mine era inevitabila.
S-a apropiat incet de mine. Imi doream sa fie pervers, sa aiba nevoie de sex, astfel incat sentimentele nedorite provocate de el sa se transforme in dorinta si pofta trupeasca. Imi doream sa ma vrea doar pentru sex. Si totusi, cand buzele lui mi-au atins capul, ceva in mine s-a luminat. Am incercat sa imi imping sentimentele undeva jos, spre stomac.
Mi-a soptit ca trebuie sa plece si ca imi va da mai tarziu un mesaj. L-am privit plecand, lasandu-ma singura cu sentimentele despre care am jurat ca nu le voi intalni.
CITEȘTI
Beg h.s. au|| română
FanfictionBaietii de la biserica stiu cum sa se roage, dar stiu ei si cum sa implore? /// avertizare: continut matur, cum ar fi activitatile sexuale si alte subiecte de declansare. cititi pe propria raspundere. All Rights Reserved ©sillystylesxx