Sapte

3.3K 211 1
                                    

''Abia astept sa iti arat ce voi purta in seara asta pentru tine, Daddy.''

El devenise destul de tacut, dar nu in felul acela in care este el tacut. Era mult prea tacut. Asta pana cand si-a prins cel mai bun prieten fiind lovit. Vazandu-l pe el pe hol este acelasi lucru. Normal ar vorbi cu prietenii lui, iar pe parcursul orelor ar fi atent la ce se discuta in clasa, dupa care ar avea antenamente. Era ca si cum ar fi fost dezbracat de sentimente si se temea de ceva. Ca si cum a fost deja dezbracat de inocenta.

Acum, bineinteles ca ar trebui sa ma simt vinovata pentru ceea ce am facut, ca un om normal cu sentimente, dar nu ma simt asa. Nu simt nici un strop de vinovatie din cauza unui singur lucru. Sunt sigura ca dracu' ca si-a dorit acele lucruri, si sunt sigura ca si acum si le mai doreste. Se va intoarce la mine, rugandu-ma pentru mai mult, implorandu-ma sa il mai fac sa se simta asa.

------

Catre: Lover Boy

Incearca sa ma ignori cat de mult vrei tu, dragule, dar amandoi stim ca va trebui sa ne vedem din nou. Pentru proiect, bineinteles. Esti liber joi, nu?

------

De la: Lover Boy

Da, sunt liber joi. Dar doar ca sa lucram la proiect, Stella. Daca nu vrei sa ne vedem pentru proiect, nu voi mai vorbi cu tine. Ne vedem la biblioteca la ora 6:30. Ne vedem atunci.

------

Catre: Lover Boy

Doar daca ai inceta sa te mai minti singur. Nu sunt impotriva tachinarii in public ;) ne vedem acolo, dragule

xox

A venit si ziua de miercuri si a decurs in mod obisnuit. Ora de chimie a fost ca de obicei, cu toate ca Harry a evitat cu orice pret sa faca contact vizual cu mine. Totusi, refuz sa cred ca lucrurile evolueaza atat de rau. Este pacat pentru ca ar putea fi atat de fericit si de activ cu mine langa el, dar stim cu totii ca nu-i chiar asa de usor. Refuza tot ce i-ar putea face placere. De ce iubirea nu este buna de nimic?

Sunt deja obisnuita sa aud peste tot ''Stella Masters e o curva.'' Am auzit asta de atat de multe ori incat am pierdut numaratoarea. Dar de ce sa neg ceva ce este adevarat? Nu as putea spune ca sunt o usuratica in adevaratul sens al cuvantului, insa e clar ca sunt destul de experimentata cu sexul. Crescand fara controlul parintilor mei, intr-un mediu in care nu inveti doar lucruri bune, m-am dezvoltat in felul meu, pe cont propriu. Oscilezi mereu intre ce este bine si ce este rau. Crescand in felul asta, am ajuns la o concluzie. Nu doar ca este amuzant sa alegi sa faci lucruri rele, ci poti sa si profiti de pe urma lor.

Nu ca am depus vreodata vreun efort pentru a vedea cum este sa fii copilul cel bun, dar din cate am vazut trebuie doar sa ii lingusesti pe cei mai mari si sa urmezi reguli stupide pe care oamenii le pun in favoarea lor, ca ei sa detina puterea.

Nu ma asteptam sa exagerez atat de mult cu el, dar cred ca deciziile pe care le iau sunt cele mai bune. De data asta vom fi in public si va fi mai complicat pentru mine, insa nu imposibil. Voi actiona intr-un mod mai subtil.

Aerul de primavara este inviorator, trimitandu-mi frisoane in corp din cauza picioarelor mele expuse. Biblioteca nu este chiar locul meu preferat pentru iesiri, insa este mai bine asa decat la scoala. Am intrat imediat si am fost intampinata de mirosul cartilor vechi. Lumanarile mici plasate peste tot miroseau a scortisoara. O femeie in varsta statea in spatele tejghelei. Era obisnuita bibliotecara cu ochelari deasupra nasului si cu riduri pe fata. Degetele ei brazdate apasau pe o tastatura, scotand un sunet enervant.

Am scanat libraria si am descoperit zona cu mese unde oamenii pot invata sau citi orice isi doresc. Exact cum ma asteptam, l-am gasit pe Harry la una dintre mese cu o multime de carti in jurul lui de parca era baricadat. Imi imaginez de ce se ascunde. M-am indreptat spre el, iar el m-a observat, ochii lui marindu-se, iar el intepenind. Am ras incet vazand reactia lui si mi-am clatinat capul.

''Nu te voi rani, nu iti face griji.'' Am spus, lasandu-mi rucsacul pe masa si asezandu-ma pe scaunul de langa el. Si-a dres vocea inainte sa vorbeasca.

''Am gasit niste carti despre chimie, si de asemenea am gasit alte carti despre biologie care ne-ar putea fi de mare ajutor. Chiar trebuie sa ne apucam de proiect, nu am inceput prea bine data trecuta.'' A spus, frecandu-si ceafa incomod.

''Nu cred ca erai prea ingrijorat in legatura cu proiectul marti.''

''Stella, nu vom mai aduce aminte de ziua aia niciodata. Si de asemenea ne vom intalni doar in locuri publice si vom lucra doar pentru proiect. M-am facut inteles?'' A spus cu duritate. Tonul lui era puternic, dar intimidat. Ar fi putut sa ma sperie daca nu eram atat de aprinsa.

M-am aplecat peste masa din fata lui. ''Sigur, domnule. Am inteles.''

Deci planurile lui s-au schimbat.

Beg  h.s. au|| românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum