Saptesprezece

2.5K 158 7
                                    

        ''She looked like the kind of woman I could fall in love with.''

L-am fugarit pe holurile scolii, mana mea smucindu-l ca sa nu se mai miste, apoi ne-am indreptat spre usa de acces a scolii. Am privit in jur, asigurandu-ma ca nu ne vede nimeni, apoi am scos cheia pe care am facut-o special pentru incuietorile de aici. Ochii lui Harry s-au largit cand m-a vazut cat de spontana eram. Modul in care puteam sa il transform din sfantul in care era, intr-un pacatos, ma facea sa ma simt mult mai sigura pe mine. O sa faca atatea lucruri la care nici nu s-ar fi gandit vreodata ca le va indura.

Era totul atat de excitant. 

''Stella, ce vrei sa imi arati? Daca asta o sa ma exmatriculeze din scoala, ar fi bine sa te opresti acum.'' A intrebat, plasandu-si mana pe bratul meu, in timp ce eu invarteam cheia. 

''O sa vezi tu.'' I-am spus rasucind cheia si deschizand usa. ''Nu o sa te exmatriculeze nimeni. Bineinteles, asta daca nu vom fi prinsi.'' Am spus, apoi am intrat. Am impins mobila si celelalte obiecte pentru facut curat la o parte. Scoala asta era un dezastru. Camera in care intrasem avea o scara care ducea spre partea superioara. M-am intors pentru cateva clipe ca sa ma asigur ca Harry nu a iesit deja cu coada intre picioare. Din fericire, era chiar in spatele meu, cercetand locul. Ii puteam simti starea tensionata si ingrijorarea. Am chicotit la zbuciumul lui interior.

Am inceput sa urc treptele, Harry fiind chiar in spatele meu, cu fata spre posteriorul meu. Odata ajunsi sus, aveam de a face cu o alta usa. Din fericire, asta nu era niciodata incuiata, asa ca mi-am continuat drumul spre acoperisul scolii. Uneori se merita sa chiulesti de la ora doar ca sa vii aici si sa te bucuri de priveliste. In ciuda faptului ca urasc scoala asta, privelistea de aici e chiar placuta. Se observa lacul, iar linia orizontului se vede dragut. 

Usa a scos un scartait enervant, la fel ca de obicei, dar nu mi-a pasat, ci am deschis-o larg. Am simtit amandoi briza. Pietrisul pavat de pe acoperis scartaia sub incaltamintea noastra. Usa s-a inchis in urma lui Harry, apoi i-am luat mana, indrumandu-l. Am ajuns amandoi pe partea in care se vedea lacul. ''Vezi, asta clar e mult mai frumos decat ora de mate.'' I-am spus, aruncadu-i o privire. El se uita in jos, la priveliste. Eu ma uitam la el, la calitatile sale, la frumusetea lui. Parul lui pe care il purta mereu dezordonat, era chiar mai moale decat al meu. Avea stilul lui care i se potrivea atat de bine. Nu imi puteam imagina pe altcineva cu trasaturile lui. 

Avea o frumusete amagitoare, la care unii baieti poate doar visau. Era pur si simplu captivant, iar eu eram mai mult decat fericita pentru ca eram prima persoana care experimenta toate lucrurile astea cu el. Deodata a vorbit, trezindu-ma din gadurile mele despre el. ''Este chiar dragut aici. Multumesc.'' A zambit, privind in jur. 

Zambetul lui era atat de sincer, incat ma facea sa ii intorc gestul. Privirile noastre s-au intalnit, in timp ce stateam amandoi acolo, soarele incalzindu-ne. Imi muscam buza de jos, iar stomacul meu incepuse sa se agite din cauza momentului asta putin cam sentimental din punctul meu de vedere. 

Din fericire nu aveam de ce sa ma justific, ci doar am luat mana lui Harry si am pus-o pe fata mea. Degetul lui mare era moale si imi atingea usor buzele. Am privit in sus, observand din nou diferenta de inaltime dintre noi. Parul ii cadea pe fata in timp ce se uita in jos spre mine, iar razele soarelui faceau ca totul in jurul nostru sa para si mai stralucitor. Harry arata divin. 

''Esti plina de surprize.'' Mi-a prins fata in mainile sale mari. Nu mai simtisem niciodata asta. Mereu eram cu un pas mai inainte fata de Harry, iar acum pur si simplu ma lasase fara cuvinte. In schimbul unui raspuns, am dat din cap, legatura vizuala dintre noi ramanand intacta.

''Avem o ora intreaga ca sa ne gandim la ceva, asa-i?'' A adaugat el cu un ranjet, degetele lui plimbandu-se pe linia maxilarului meu. M-a prins cu garda jos, puterea mea disparea incetul cu inceptul. 

El mi-a sarutat linia maxilarului, cu cealalta mana strangand puternic de fesele mele. ''Acum chiar ma gandesc la ceva.'' A murmurat pe gatul meu. Harry Styles era singurul tip care ma facea sa simt asta, sa ma inmoi doar de la o privire si un sarut. Este o noutate chiar si pentru mine.

Beg  h.s. au|| românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum