Capitolul 17

4.1K 139 37
                                    

J: Bine baby.

După ce sunt spuse acestea îl văd pe doctor venind spre noi. Ne-am ridicat toți trei și am mers la doctor pentru a afla cum se simte Stefy.

L: Domnule doctor, cum se simte prietena mea? Care este cauza leșinului?

D: Domnișoara se odihnește acum, a leșinat din cauza lipsei de calciu și pe bază de stres.

L: Pe bază de stres?!* spun eu confuz* Cine a stresat-o?

A: Cred că faptul că te-a întâlnit pe tine, pe Justin și pe tata a cam cauzat asta. Mai ales faptul că te-a întâlnit pe tine deoarece ea te a-d-o-r-ă!!

L: Serios!*întreb eu fericit dar după ce mi-am observat entuziasmul îmi schimb fața*Adică, da foarte drăguț.

J: Aham*îmi spune în timp ce își ridică sprânceana stângă*

A: Iubire, ești bine?

J: Da. Foarte. Domnule doctor, putem să intrăm la prietena noastră?

D: Desigur, cred că s-a trezit deja. Pe aici Vă rog*spune și începe să meargă pe hol spre un salon*

Din perspectiva lui Ariana

Mergem spre salonul noii mele prietene. Hmm....sper că e bine.

A: Luke, ar fi mai bine să aștepți afară până te chemăm noi înăuntru. Ok?

L: Ok. Eu... o să aștept aici.

A: Bine.

Mi-a părut rău să îl las afară dar e pentru binele lui Stefy.Doamne, ce dramatic gând 😂. Când intru împreună cu Justin în salon, o văd pe Stefy uitându-se spre fereastră, probabil întrebându-se ce caută aici.

A: Bună Stefy!

S: Oh. Hey....ce ... ahm....ce fac eu aici?

A: Oh,.....poi ai leșinat.

S: Am avut un vis foarte ciudat. Am visat că Luke din 5SOS a venit la tine acasă și eu i-am deschis și... . .. nu știu.

A: Ohh, poi cum să îți spun asta.......nu a fost.......nu a fost un vis.

S: Poftim??!* spune ea mirată*

A: Ești ok?

S: Poți să repeți ce ai spus mai devreme te rog?

A: Am spus că nu a fost un vis. Tot ceea ce ai zis a fost real. El te-a adus la spital*spun și arăt cu degetul spre ușa pe care intră Luke*

L: Hey, cum te simți?

L: Hey, cum te simți?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

S: What?!.... ce.... cum?....Tu..ești.. .o ,doamne.....nu pot... my god!!!! Visez, deci Ariana, sunt sigură că încă visez și o să mă trezesc în patul meu fără vreun Luke aici și o să tot visez cu el în continuare.

L: Nu e un vis. Sunt eu cel real, Luke! *spune apropiindu-se de ea*

St: Pot să îți spun ceva?

Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum