Capitolul 6

5.9K 180 49
                                    

D: Ai dreptate. Oh te iubesc!
Ești cea mai bună prietenă ever!!

A: Și tu la fel! Și ne-am îmbrățișat!

D: Acum tu! De cine Îți place?

A: Nnimeni...

D: Da sigur. Acum tu ai vrea să te cred? Spune Demi ridicând din sprânceana stângă și zâmbind.

A: Evident, deoarece ăsta este adevărul...

D: De ce nu vrei să îmi spui? Eu ți-am spus de cine îmi place, tu de ce nu ai încredere în mine?

A: Nu este vorba despre încredere doar că.....

D: Doar că ce?

A: Îmi este frică.

D: De ce?

A: Îmi este frică că o să îi spui cuiva, mai ales lui.

D: Nu o să spun nimănui, promit. Și îmi zâmbește cu un zâmbet drăguț.

A: Ok. Îmi place de Justin Bieber. După ce am spus asta am lăsat capul în jos.

D: Și ce este atât de rău în asta?

A: Poi el e o celebritate iar eu sunt doar o simplă fată.Nu se va îndrăgosti niciodată de mine, deci mai bine rămân belieber.

D: După cum îl cunosc eu pe Justin, lui nu îi pasă dacă persoana iubită este sau nu vedetă, pentru el contează iubirea nu faima.

A: Mersi că îmi dai speranțe, dar amândouă știm adevărul, adică Justin nu s-ar uita la mine never.

D: Nu sunt speranțe, ăsta este adevărul. Daca totuși nu ar simți ceva pentru tine nu te-ar mai fi invitat în oraș. El nu invită în oraș pe care fufă îi vine în cale, el invită în oraș fete pentru care totuși simte ceva. Și de ce crezi că s-a purtat cu tine așa grijuliu!? Că nu te place? Nu, nu este așa. S-a purtat cu tine așa pentru că a fost dragoste la prima vedere. Ai auzit de ea, nu?? Poi dacă ai auzit știi ce e. Tatăl tău îi adică ne povestea mereu despre tine, dar Justin îl întreba în fiecare zi " Scoot când o să mi-o prezinți pe Ariana. Vreau să o cunosc, la cum povestești despre ea, sigur e și frumoasă foc"

A: Vorbești serios?

D: De ce aș glumi sau minți?

A: Omfg, deci clar merg cu el la întâlnirea aia. Și tu o să mă ajuți să mă îmbrac.

D: Sigur că te ajut. Ok, so.... am vorbit și despre băieți, acum ce facem?

A: Poi este 3 a.m. ce am putea face?

D: Mergem la Justin acasă și îi facem o farsă? Mă întreabă Demi bătând din palme și uitându-se la mine cu un zâmbet malefic și foarte larg.

A: Da!! O să fie super. O să îl facem să creadă că casa lui e bântuită. Prima dată eu fac sunete și tu te ascunzi, îl ademenesc la mine, vine și mă ia în brațe și mă duce în camera lui și cand aproape să adoarmă faci tu tot aceleași sunete, dar tu te ascunzi, ca să nu te găsească, eu mă prefac speriată, și sunt sigură ca o să spună că tu le faci, dar îi spun că tu dormi acasă și eu am vrut să îi fac o vizită nocturnă.

D: Crezi că o să meargă?

A: Da. Acum hai să mergem.

Am pornit spre casa lui Justin, totuși a fost nevoie să luăm mașina tatei, defapt una din ele, ca să ajungem acolo. Noroc că Demi are permisul.

Ne-am urcat în mașină și am pornit spre casa iubitului meu, adică spre casa lui Justin. Doamne, de ce am spus iubitului meu? Delirez..... clar delirez. Nici nu am ieșit în oraș și eu deja îl consider iubitul meu.

Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum