Capitolul 28

4.9K 126 28
                                    

A: Bine. Ce vrei să mâncăm?

J: Nu știu, impresionează-mă! 😊

A: Haide, spune! Nu știu ce să fac!

J: Bine, fă.....clătite!!😀

A: Nu. Nu am chef să gatesc. Hai să comandăm o pizza.

J: Bine.... și eu care vroiam să îți văd posteriorul. 😏😒

A: O să îl vezi mai târziu. Acum sună și comandă, îmi este foamee!! *spun eu făcând ca un copil mic*

J: Bine. Așteaptă-mă în camera mea.

A: Bine. Dar grăbește-te!

J: Bine.

Urc pe scări și ajung la camera lui. Mă arunc pe pat(zici că sunt la mine acasă) și pornesc televizorul. Dau pe muzică, și era Sorry de la iubi meu!!!!

Eu ca nebuna ce sunt, am început să cânt și să dansez prin cameră.

A: Is it too late now to say sorry!!!

J: Cause I'm missing more than just of your body!

A: De când ești aici??

J: De ceva timp. Cânți foarte bine. Nu vrei să fii cântăreață?

A: Mnu. Deocamdată nu.

J: Aham, o să mai vedem.

A: Te iubesc!!

J: Și eu!! Mult!!*vine și mă sărută.*

Îmi pune mâinile lui mari pe fundul meu mic, bine, nu prea mic. Doamne!!

Continuăm să ne sărutăm, până când Justin se oprește și mă întreabă:

J: Vrei asta?

A: Da! Vreau. Vreau să fiu doar a ta, și a nimănui altcuiva.

J: Bine.

După ce spunem asta, îl trag de gulerul bluzei, și îl sărut.
Îmi înfig dinții în buza lui de jos, el gemând, și îmi introduc limba în gura lui, începând să luptăm pentru dominare.

L-am adus mai aproape de mine(dacă se mai putea) iar el mi-a pus mâinile la gât, disperarea și iubirea de a continua făcându-și prezența.
Mi-am dus mâinile în parul lui, trăgând de el, și el gemând.

J: Nu este bine ceea ce facem..*spune și mă mai sărută o dată*

A: Nu te-am auzit plângându-te când am început.

J: Ai dreptate

Întinzându-mă spre el încă o dată, l-am sărutat, emoțiile din interiorul nostru parcă explodând.

Înfășurându-şi ambele mâini în jurul meu, buzele lui s-au mișcat în același timp cu ale mele în timp ce totul din jurul nostru parcă dispăruse, iar singurul sunet pe care îl auzeam era respirația noastră.

Plimbându-și buzele peste obrazul meu și spre maxilarul meu, a supt ușor înainte de a se depărta.

Mă trage după el, și mă împinge spre perete

J: Te iubesc!

A: Și eu te iubesc! *spun zâmbind*

Ducându-și ambele mâini spre fiecare parte a capului meu, s-a holbat în ochii mei, aproape hipnotizându-mă cu ai lui. Lăsându-se în jos, și-a dus capul în scobitura gâtului meu, unde a început să lase multe sărutări, traversându-mi gatul spre cealaltă parte, unde și-a continuat magia.
Strângându-l de umeri, am gemut atunci cand limba lui s-a lipit de pielea mea fierbinte din cauza intensității dintre noi.

Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum