Ea intră înaintea mea în duș, așa că îi pot privi posteriorul sexy. După aceea intru și eu și o iau în brațe pe la spate.
J: Ți-a plăcut?
A: Ce?
J: Eu și tu, în pat, împreună.
A: Ești minunat. *spune întorcăndu-se cu fața către mine*
J: Tu ești extra fantastică, mirifică, nu mai știu cum să te descriu. A părut ca și cum ai mai făcut asta de o grămadă de ori înainte. Dar știu că nu ai făcut-o. Ești a mea! Doar a mea! Îngerașul meu! *spun sărutând-o*
A: Doar a ta! Și tu ești doar al meu. Acum, nu doar pe frunte scrie proprietate privată ci și pe Jerry.*spune răspunzându-mi la sărut*
O lipesc de peretele cabinei de duș și ea, instinctiv, își înfășoară picioarele în jurul meu. Îi prind fesele cu mâinile obținând de la ea un geamăt de plăcere. Zâmbesc văzând asta, și o sărut în continuare.
După 5 minute, ne retragem din sărut și Ariana se uită la mine zâmbind.
A: Dacă continuăm, este posibilitatea ca să nu mai pot merge o lună pe picioare. 😂
J: Nu îmi pasă, o să te car eu. Te vreau! Doar pe tine! Doar pe îngerașul meu!
Spune asta și mă sărută din nou. Ne despărțim din nou deoarece simt ceva tare. Ne uităm amândoi în jos și îl vedem pe Jerry foarte vesel și nerăbdător.
J: Vezi ce îmi faci?*spune râzând și arătând spre Jerry*
A: Mhm.*spun încă râzând*
J: Trebuie să rezolvi asta.
A: Aham. Să te văd Batman!
După asta, mă sărută și își introduce lungimea în mine, eu gemând de durere. După 2 minute în care Jerry a intrat și a ieșit din mine, durerea se transformă în plăcere, eu înfigându-mi unghiile în spatele lui, lăsându-i mii de zgârieturi din cauza dorinței care-mi curgea prin vene în acest moment. Își duce capul la gâtul meu, și îmi suge pielea, probabil lăsând un semn de toată frumusețea.
După 15 minute de plăcere, ajungem amândoi la limita noastră. Iese din mine și mă lasă jos.
J: Ai fost uimitoare! *spune sărutându-mă*
A: Acum, ar trebui să începem să ne spălăm*spune râzând* cei doi ne așteaptă.
J: Pot să aștepte.
A: Justin!
J: Bine, fie.
Ne spălăm unul pe celălalt, și în timpul acesta ne mai și sărutam. Ea iese din duș, iar eu mai stau, fiindcă mai trebuia să mă spăl pe cap.
Din perspectiva lui Ariana
Ies din duș și mă șterg, după aceea observ că nu am haine de schimb. Iau un prosop și îl înfăşor în jurul meu și merg în cameră.
Când intru, patul era total întors pe dos. Îmi țin prosopul cu o mână iar cu cealaltă, încerc să îl fac să arate mai bine. M-am aplecat, iar fundul meu era pe jumătate gol, dar nu este nimeni aici, deci nu este o problemă. După două minute mă întind spre cealaltă parte a patului, fundul meu fiind total gol.
Simt o durere peste fund. Ma întorc și îl văd pe Justin stând în spatele meu.
A: Auu. Justin!
J: Ce? Era acolo, frumos, sexy și mă striga.
A: Mbine. Avem o problemă.
J: Care?
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...