Capitolul 55

2.4K 89 23
                                    

Ne sărutăm. De ce s-a gândit la asta? Oare nu mai vrea să se căsătorească cu mine? Crede că o să ne despărțim la un moment dat și nu vrea să mai facă acest pas?

Nu cred. Dacă ar fi vrut asta nu ar fi așteptat până în ultimul moment.

Seara în culisele concertului

Sunt atât de emoționată. O să cânt prima dată pe scenă în fața atâtor oameni. Cred că o să mor.

Mă plimb dintr-o parte în alta și Justin vine la mine.

J: Nu îți face griji. O să fie bine. Nu trebuie să ai emoții.

A: Spune cel care a avut o mulțime de concerte unei persoane care are primul concert.

J: Și eu am fost așa , dar o să vezi că , atunci când o să începi să cânți , o să te simți foarte bine și o să uiți de emoții. Te asigur de asta.

A: Promiți?

J: Promit. * zâmbește și mă sărută*

A: Nu! Mi se duce rujul!

Acesta râde și merge să se mai pregătească. La fel fac și eu. Îmi mai pun ruj deoarece domnul pupăcios s-a trezit acum să mă sărute. Dupa ce termin , mă uit la îmbrăcăminte și eram bine.

Vine cineva în culise și îl anunță pe Justin:

X: Justin intri în 3 minute!

J: Bine. * vine la mine* Când o să te chem pe scenă , o să vi.

A: Bine. Ai grijă să nu îți rupi ceva pe scenă.

J: O să am. Dar , tu ar trebui să ai grijă cu tocurile astea.

A: Nu e vina mea că sunt scundă!

J: Bine. Doar să ai grijă.

X: Justin , intri!

J: Ne vedem imediat. Pregătește-te! Te iubesc!

A: Bine. Și eu te iubesc!

Pleacă  pe scenă și toată lumea începe să țipe și să plângă când îl vede. Când îmi amintesc că așa eram și eu , și uite că acum am ajuns să cânt cu el pe scenă și chiar să mă căsătoresc cu el.

Ce multe se pot schimba în doar câțiva ani. Nici prin cap nu mi-a trecut că eu o să mă căsătoresc cu celebrul și mult prea iubitul , Justin Bieber. Cum o să sune , Ariana Bieber. Sună bine.

Am observat că Justin cântă "Sorry". Această melodie este incredibilă. O ador! Cântă mai multe melodii de pe "Purpose" album și termină.

J: Și acum am o surpriză pentru voi. Sper că o să vă placă. Intră în scenă , Ariana Bieb adică Grande.

Am râs când a vrut să spună Ariana Bieber. Intru în scenă și toată lumea aplaudă și țipă. Nu pot să cred că Belieberii m-au acceptat. Eu cu greu acceptam câte o iubită de-alui Justin înainte.

Acesta mă strânge în brațe și îmi șoptește la ureche.

J: Fii calmă. O să fie bine. O să te distrezi. Ai încredere în mine.

A: Bine. Te iubesc!

J: Și eu!

Mă sărută și începe melodia Let me love you(de la Justin). Am început să cânt cu el și avea dreptate. Parcă emoțiile dispăreau.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum