ANUNȚ: Mai sunt maxim 10 capitole din această carte. Poate o să fac și a doua carte , nu știu , asta depinde de voi. Spune-ți în comentarii dacă doriți.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Când am auzit asta , mi-au apărut un milion de fluturași în stomac , sau poate erau copiii. Nu știu.
S: Sunt băieți sau fete?
Gin: .... Este un băiat și o fată. Felicitări!
L: Mulțumim. * zâmbește , cum nu l-am mai văzut vreodată zâmbind*
Gin: Gata controlul pe luna asta. * spune zâmbind*
S: Mulțumim.
Îmi dă niște șervețele pentru a-mi șterge crema aceea de pe burtă. Termin de șters crema și ieșim din cabinet. Mergem la mașină și o apelez pe Ari.
A: Alo?
S: Ariiii!!
A: Da. Ce e Stefy?
S: O să am un băiețel și o fetiță!!!!!
A: Ooo doamne!!! Ce veste bună!!! Mă bucur pentru voi. Haideți la mine acasă!
S: Sigur. Ajungem imediat.
Închis apelul și mă adresez lui Luke.
S: Mergem la Ari acasă.
L: Ce? Nu. Trebuie să ai grijă.
S: Luke , nu o să stau toată ziua închisă în casă , stând în pat și uitându-mă la televizor. Oricum o să stau jos la Ari. Deci nu îți face griji! O să fiu bine.
L: Știi că de când s-a întâmplat aia , trebuie să ai grijă! E în joc viața copiilor noștri. * spune cat de calm poate*
S: Știu , dar ei o să fie bine. Nu o să stau mult în picioare.
L: Ari nu trebuia să plece.
S: Dar a făcut-o. Nu putem să dăm timpul înapoi. Știu , acea sperietură mi-a cauzat asta , și da , a fost din vina lui Ari , dar îmi este prietenă , și nu am să o judec sau critic. Trebuie doar să am grijă. Și asta o să fac.
L: Bine. Ai dreptate. Scuze.
S: Nu ai de ce să îți ceri scuze. Doar ți-ai spus părerea. E în regulă.
L: Vezi de ce te iubesc! Ești atât de..... Stefy.
S: Și , îți place să fiu Stefy?
L: Mhm.
S: Mă bucur enorm că am ajuns să te cunosc. Ești diferit față de cum ești la televizor , la concerte și la interviuri.
L: Diferit în sensul bun sau în sensul rău?
S: În sensul bun bineînțeles.
Ajungem la Ari acasă și coborâm din mașină. Mergem la ușă și sunăm.
A: Bună!!! Intrați.
Intrăm înăuntru și mergem în camera ei.
S: Ari , eu mă întind pe pat. Nu am voie să stau mult în picioare.
A: Simte-te ca acasă.
S: Ooo , nu ai vrea să mă simt ca acasă.
A:Atunci , simte-te cum vrei.
S: Bine. Unde e Justin?
A: A mers până la el acasă să se schimbe de haine și după aceea vine după mine ca să mergem să invităm persoanele la nuntă.
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...