D: Ce ai făcut cu Justin în timp ce mă așteptai?
A: Nimiccc. Spun eu uitându-mă în altă parte, deoarece când îmi amintesc de acel sărut îmi apare un zâmbet pe față.
D: Ari! De ce te-ai întors? Crezi că dacă Îți întorci capul nu îți văd zâmbetul?
A: Nu zâmbeam! De ce aș zâmbi? Nu am nici un motiv să zâmbesc!
D: Spune-mi adevărul! Ce ai făcut cu Justin până am venit eu?
A: Oh doamne ce insistentă ești! Ok. Ne-am sărutat, mulțumită?!
D: Serios? Ce drăguț! De ce nu ai vrut să îmi spui?
A: Pentru că îmi este rușine.
D: De ce?
A: Nu știu.
D: De acum să nu îți mai fie rușine să îmi spui chestii ok?
A: Ok. Ești cea mai bună! Spun asta și o iau într-o îmbrățișare.
D: Și tu la fel. Ar cam trebui să plecăm.
A: Da. Apropo cât este ora?
D: Stai să mă uit pe telefon. ...........04:23 a.m
A: OK. Îmi este somn!
D: Și mie. Farsa asta nereușită m-a extenuat. Spune Demi în timp ce pornește mașina.
*******
ACASĂ
Am ajuns acasă și mă surprinde faptul că tata nu a observat că eu și Demi am fost plecate pentru o oră sau mai mult timp...habar nu am.
D: Hai sus, în cameră. Îmi spune Demi în șoaptă.
A: OK. îi răspund la fel.
Începem să urcăm în liniște scările. Când am ajuns în camera mea am observat că televizorul încă era pornit.
A: Am uitat să oprim TV-ul. Îi spun lui Demi în timp ce râd.
D: Ai dreptate. Nu e nimic. Crezi că Scoot a observat că am lipsit?
A: Nu prea cred. Și dacă da, atunci o să ii spunem că am ieșit prin curte să ne plimbăm și să privim stelele.
D: Buna idee. Wow chiar știi să minți.
A: Nu e prima dată când fac asta.
D: Cum adică?
A: Poi o dată am mințit-o pe mama că merg să dorm la o prietenă dar defapt eu mergeam la o petrecere. Și bineînțeles că mama a sunat-o pe acea fată ca să se asigure că dorm la ea, și eu ca o fată deșteaptă am sunat-o înainte și i-am zis că să îi spună că dorm la ea. Și ce să vezi, nici în ziua de azi nu știe de acea petrecere, adica nu ar știi. Spun și o lacrimă își face apariția pe obrazul meu.
D: Nu plânge te rog. Scuze din nou că ți-am adus din nou aminte de mama ta.
A: Nu e nimic. Pot să te întreb ceva?
D: Bineînțeles.
A: Pot să am încredere în tine și să îți spun tot ce am pe suflet?
D: Sigur că da!! Ce întrebare e asta?! Descarcă-te draga mea, spune-mi ce te face să fii tristă?
A: Poi în acest moment amintirea mamei. Îmi este așa dor de ea! Spun și obrazul meu devine cascada Niagara.
D: Te cred. Adică cui nu i-ar fi?! E greu când afli că persoana care ți-a dat viață nu mai e în viață.
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
ספרות חובביםIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...