M: Pa.
***
A: Am terminat, mergem?
S: Da. Se ridică, oprește televizorul și merge să ia cheia de la mașină.
A: Tată?
S: Da.
A: La ce liceu o să merg?
S: O să vedem.
A: Ok.
*****
Înainte să mergem la studio i-am spus tatălui meu ca să oprească la Starbucks.
*****
Ieșim din starbucks si pornim spre studio
După 12 minute ajungem în fața unei clădiri mari. Wow, dacă aici lucrează tata, o să îl vizitez mai des pe la locul de muncă.
Ieșim din mașină și ne îndreptăm spre intrare. Intrăm înăuntru și prima dată trecem pe la recepție.
S: Bună dimineața Katie!
K: Buna dimineața domnule Braun! Cine este domnișoara?
S: Ea este fiica mea, Ariana..... Ariana la ce te holbezi? Mă întreabă tata când vede că eu nu sunt atentă la discuția lor.
A: Ham..... poftim?spun total derutată.
S: Nu contează. Pa Katie. Haide Ariana.
A: Ok. Pa doamnă a cărui nume nu l-am reținut.
K: La revedere și numele meu este Katie.
A: Ok, mersi!
După ce o salut pe katie merg după tata. E chiar drăguță tipa. Sper să ne înțelegem căci o să ne întâlnim mai des.
Cand intram într-o sala mare acolo văd mai multe vedete: Taylor Swift, Usher, macklemore, Ed Sheeran, Ryan Lewis, One Direction și 5SOS, etc... printre ei îl văd și pe Justin și pe Demi.
Când am văzut atâtea vedete în cameră am avut gura larg deschisă dar in același timp zâmbeam.( poza de la media).
Când l-au văzut pe tatăl meu, toți l-au salutat și tata la rândul lui pe ei.
D: Arii!! Și mă îmbrățișează. Cum mai ești?
A: Bbbbiiiiiiiinnnnneeeeee. Spun eu bâlbâindu-mă mai rău ca un om care se naște așa.
D: O să te obijnuiești cu ei chiar dacă sunt vedete.
J: Hey Ari.
A: Hey.
J: Cum mai sunt fan.... l-am întrerupt
A: Și ce ai mai făcut? Observă că nu vreau să deschidă subiectul ăsta față de toți, mai ales față de tata.
J: Nimic interesant.
Harry: Scoot, cine-i frumoasa?
S: E fiica mea. Deci fiți cu toții atenți. Și ceea ce urmează să spună o spune urlând. EA ESTE FIICA MEA ARIANA ȘI SĂ NU ÎL PRIND PE UNUL DIN VOI BĂIEȚI CĂ SE APROPIE DE EA.
J: L-ați auzit pe Scoot.
S: Asta Îți sună și ție.
J: Eu am voie, însă mai bine l-ai urmări pe Harry în loc să îmi spui mie astea.
În timp ce tata urla la ei Harry a venit la mine.
H: Hey.
A: Nu pot să cred că vorbesc cu tine!
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...