Capitolul 47

2.6K 102 16
                                    

Mă apropii de ea și o mai sărut o dată. Îmi era dor de gustul buzelor ei. Acest gust dulce ca mierea și aceste buze moi ale ei. Ea este cea mai mare slăbiciune a mea.

Ne despărțim din sărut și ne uităm unul la altul , zâmbind.

J: Frumoaso!

A: Urâtule!

J: Sunt sexy! Chiar tu ai spus asta!

A: Nu vorbeam serios. * râde*

J: Aa da?

A: Dap.

J: Poi nici eu nu vorbeam serios când ți-am spus frumoas-o!

A: Nu?

J: Nu. Vroiam să spun " Prețioasa mea!".

A: Aww ce drăguț.

J: Știu.

După 4 luni

A: Justin! Unde ești?

J: Imediat vin!

M-am așezat pe canapea așteptând-ul. După 2 secole , vine.

J: Ești gata?

A: Nu știu. Îmi e puțin teamă. Dacă nu o să mă placă?

J: Eu te plac , deci și ei la fel. Linişteşte-te. Totul o să fie bine. Ai încredere.

A: Dacă spui tu.

Mergem la mașina lui și urcăm , pornind spre casa părinților lui. Știu , e cam târziu să mă prezinte părinților lui , dar , nu am avut timp. El cu studioul , eu cu școala. Am fost ocupați mai mereu. Plus că trebuia să facem pregătirile de nuntă. Deabea aștept!

Ajungem la casa părinților lui Justin. Era o casă drăguță și modestă.

J: Haide. *Mergem pe alee și sunăm la ușă. Pattie deschide ușa și ne întâmpină cu un zâmbet călduros*

P: Bună copii. Intrați.

Intrăm înăuntru și ne așezăm pe canapeaua din living.

P: Și , ea e Ariana despre care mi-ai spus că e fantastică , specială și super drăguță?

J: Mamă!

A: Chiar ai spus toate astea?

P:Da , chiar a spus.

A: Poi , eu sunt , după cum vedeți , iubita fiului dumneavoastră. Mă cheamă Ariana Grande. Mă bucur că v-am cunoscut. De mult timp am vrut să fac asta.

P: Și de ce nu ați venit mai repede?

J: Pentru că ea era cu școala , iar eu cu studioul și pregătirile de nuntă și..... au fost multe. Dar , am venit acum.

J: Știai că ea înainte să fie iubita mea , a fost belieber? Este fiica lui Scoot , mamă.

P: Fiica lui Scooter?

A: Da.

P: Deci ești din familie.

J: Oricum era.

A: Încă o dată , mă bucur enorm să vă cunosc.

Îi întind mâna dar ea spune.

P: Oo dragă , eu nu strâng mâna , eu îmbrățișez.

Mă ia în brațe , și eu la fel pe ea.

A: Îmi place mama ta. E simpatică.

P: Mulțumesc scumpo. Și , mama ta? Este și ea aici în L.A?

Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum